Dat heeft WCH mij wijsgemaakt, inderdaad.quote:Op maandag 30 mei 2016 11:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dus als een man een andere man pijpt is het per definitie geen homosensuele handeling.
Erg vreemd dit.quote:Op maandag 30 mei 2016 11:29 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Dat heeft WCH mij wijsgemaakt, inderdaad.
quote:Op maandag 30 mei 2016 11:29 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Dat heeft WCH mij wijsgemaakt, inderdaad.
heb echt geen ideequote:
terechte aanklachtquote:Op maandag 30 mei 2016 11:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik ga hem aanklagen voor het hebben van een leven
Kan echt niet
soms heb je van die users die ineens verdwijnen en nooit meer wat van zich laten horenquote:
volgens mij heeft hij zelf die tyfuslange post in dat topic hier in klb nog geschreven iigquote:Op maandag 30 mei 2016 11:32 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
soms heb je van die users die ineens verdwijnen en nooit meer wat van zich laten horen
deezertje bv
Ey, gaat het weer een beetje?quote:
ja zag hetquote:Op maandag 30 mei 2016 11:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
volgens mij heeft hij zelf die tyfuslange post in dat topic hier in klb nog geschreven iig
troll denk ik, al zou het wel echt grappig zijn als blijkt dat het idd gewoon een door crew opgezet account isquote:Op maandag 30 mei 2016 11:33 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
ja zag het![]()
volgens mij is het een troll/zit een crewlid erachter
Echt fantastischquote:Op maandag 30 mei 2016 11:33 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Dit vindt Frass erg leuk om te horen!
nee kan ik me voorstellenquote:Op maandag 30 mei 2016 11:33 schreef Fylax het volgende:
[..]
Beetje.. Kan het nog steeds niet beseffen.
Wat is er gebeurd dan?quote:Op maandag 30 mei 2016 11:33 schreef Fylax het volgende:
[..]
Beetje.. Kan het nog steeds niet beseffen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |