Ik vind het maar meuk. Van die troep die je drinkt als je per sé dronken wil worden ipv voor de gezelligheid drinken.quote:Op maandag 30 mei 2016 10:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
Is best goed te drinken hoor, al zou ik het zelf ook niet snel kopen denk ik.
nee oke, op het moment dat er al een paar drankjes in zitten lijkt het opeens weer een goed ideequote:Op maandag 30 mei 2016 10:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat ken ik volgens mij niet. Nee het is ook niet mijn favoriete drank hoor, maar als iemand het aanbiedt ga ik dat niet afslaan natuurlijk.
Ik drink sterke drank sowieso alleen maar om snel fatsoenlijk dronken te worden, vind het allemaal niet lekker genoeg om gewoon voor de gezelligheid te drinken.quote:Op maandag 30 mei 2016 10:55 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik vind het maar meuk. Van die troep die je drinkt als je per sé dronken wil worden ipv voor de gezelligheid drinken.
Ja preciesquote:Op maandag 30 mei 2016 10:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee oke, op het moment dat er al een paar drankjes in zitten lijkt het opeens weer een goed idee
veel plezierquote:
Hoi Cachet.quote:
Watquote:Op maandag 30 mei 2016 11:00 schreef Insomnia_ het volgende:
Jagermeister drink je alleen tegen een kater.
Werkt perfect.
en dan nog zoeen frikkandelbroodje d'r bij bohhhhquote:Op maandag 30 mei 2016 11:00 schreef Chai het volgende:
Meurt ook altijd zo als iemand een blikje energydrink opent in het OV.
Als je dat nooit hebt gedaan ben je echt filthy casual.quote:
Meer alcohol werkt perfect tegen een kater. Denk niet dat het erg veel boeit wat voor drank het is.quote:Op maandag 30 mei 2016 11:00 schreef Insomnia_ het volgende:
Jagermeister drink je alleen tegen een kater.
Werkt perfect.
Is wel het enige wat werkt tegen een kater.quote:Op maandag 30 mei 2016 11:01 schreef richolio het volgende:
Alcohol krijg ik echt onmogelijk naar binnen met een kater
een blikje energy en een sigaret is wel het ideale recept om mensen weg te jagen jaquote:Op maandag 30 mei 2016 11:00 schreef Chai het volgende:
Meurt ook altijd zo als iemand een blikje energydrink opent in het OV.
jagermeister is uit de vriezerquote:Op maandag 30 mei 2016 11:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
Meer alcohol werkt perfect tegen een kater. Denk niet dat het erg veel boeit wat voor drank het is.
Ohquote:Op maandag 30 mei 2016 11:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Is wel het enige wat werkt tegen een kater.
goed ontbijt tochquote:Op maandag 30 mei 2016 11:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een blikje energy en een sigaret is wel het ideale recept om mensen weg te jagen ja
Ja, gewoon iets wat je naar binnen krijgt.quote:Op maandag 30 mei 2016 11:02 schreef richolio het volgende:
[..]
Oh
Dat weet ik helemaal niet
Dus dan gewoon als je je kut voelt een glaasje iets naar binnen ofzo?
Zo lang ik niet het gevoel heb dat het linea recta weer naar buiten zal komen krijg ik alles naar binnen.quote:Op maandag 30 mei 2016 11:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, gewoon iets wat je naar binnen krijgt.
Kater gelijk weg.
Zozo, je bent al productiever geweest dan menig mens hier in Nederlandquote:Op maandag 30 mei 2016 11:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoi Cachet.
Goed, al GYM geweest en BOODSCHAPPEN gedaan.
En ik heb een lijstje gekregen van de vrouw wat ik nog moet kopen voor vakantie.
met jou
Ja.quote:Op maandag 30 mei 2016 11:07 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zozo, je bent al productiever geweest dan menig mens hier in Nederland
Is 't veel?
Ja wel goedIk heb vanmorgen al kranten bezorgd en gezwommen en ga nu met de hond wandelen over de Veluwe
Da best.quote:Op maandag 30 mei 2016 10:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
qua kruidenbitters zou ik dan liever schrobbeler drinken. maar ik ben sowieso niet echt fan van dat soort drankjes
Dan moet ze t jou maar niet laten kopen.quote:Op maandag 30 mei 2016 11:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja.
Veel spullen moet ik kopen, en veel vrouwenspullen dus koop sowieso alles verkeerd.
Leuk hoor, de veluwe is een TOPGEBIED.
Hey Frass! Lang niet gesignaleerd geweest op FOK!, heb je een goed weekend gehad?quote:Op maandag 30 mei 2016 11:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wauw, alcoholisten zijn vandaag vroeg op
Hallo Kerstman!quote:Op maandag 30 mei 2016 11:21 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Hey Frass! Lang niet gesignaleerd geweest op FOK!, heb je een goed weekend gehad?
ey insquote:
Prima hoorquote:Op maandag 30 mei 2016 11:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hallo Kerstman!
Nou ja dat valt ook wel weer mee! Ik heb een uitstekend weekend gehad bedankt, en hoe was de jouwe?
Ik maakte laatst een homosensueel grapje in het echt.quote:
hoe ging de grap?quote:Op maandag 30 mei 2016 11:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik maakte laatst een homosensueel grapje in het echt.
Jouw schuld
Dat kan ik me goed voorstellen, gelukkig ben ik er weer om wat kwaliteit in KLB SC te leverenquote:Op maandag 30 mei 2016 11:22 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Prima hoorWe hebben je allemaal gemist.
Ik zei tegen een kennis dat ik ook met hem het bed wel wilde delen.quote:
Werd het awkwardquote:Op maandag 30 mei 2016 11:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik zei tegen een kennis dat ik ook met hem het bed wel wilde delen.
Maar de ironie die ze op FOK! begrijpen hadden ze niet door.
Sinds 11:14:43 merk ik inderdaad al wat vooruitgang in deze SC.quote:Op maandag 30 mei 2016 11:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat kan ik me goed voorstellen, gelukkig ben ik er weer om wat kwaliteit in KLB SC te leveren
Dat is de LGBT-agenda die je aan het bekeren is heb ik in bnw geleerdquote:Op maandag 30 mei 2016 11:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet.quote:
Ik ben blij om dat te horenquote:Op maandag 30 mei 2016 11:24 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Sinds 11:14:43 merk ik inderdaad al wat vooruitgang in deze SC.
Je had moeten erbij moeten zeggen dat zolang de ballen elkaar niet raken, er niets homosensueel aan is.quote:Op maandag 30 mei 2016 11:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat lijkt me een vreemd criteriumquote:Op maandag 30 mei 2016 11:25 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Je had moeten erbij moeten zeggen dat zolang de ballen elkaar niet raken, er niets homosensueel aan is.
quote:Op maandag 30 mei 2016 11:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik ga zometeen naar ziekenhuis om een bal eraf te laten hakken, dan kan niemand me meer beschuldigen van homoseksualiteit volgens criteria van Etsu. Interessant wel
Dus als een man een andere man pijpt is het per definitie geen homosensuele handeling.quote:Op maandag 30 mei 2016 11:27 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
vond ik ook, maar dat is een REGEL hier schijnt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |