Vond hem sterk.quote:
Ja ja ja, maar vond niet boeiend om te zien allemaal. Leuk dat t gebeurd en goed dat het gebeurd, en inderdaad goed geacteerd maar verder ja nee.quote:Op maandag 30 mei 2016 21:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vond hem sterk.
De Samwell scene's waren goed. Goed gecast, goed geschreven.
We maken weer kennis met de Freys, en de Tully's. Beetje namedroppen van families en de Brotherhood.
Kings Landing was spannend. De High Sparrow played iedereen.
En natuurlijk Benjen
Ik zat echt met ingehouden adem sommige scenes te kijkenquote:Op maandag 30 mei 2016 21:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja ja ja, maar vond niet boeiend om te zien allemaal. Leuk dat t gebeurd en goed dat het gebeurd, en inderdaad goed geacteerd maar verder ja nee.
Vond draak vetquote:Op maandag 30 mei 2016 21:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zat echt met ingehouden adem sommige scenes te kijken
Maar goed, hoe is het verder met je?
Goedzoquote:Op maandag 30 mei 2016 21:14 schreef Lokasenna het volgende:
Wow, heb net yoga-oefeningetjes gedaan.
#trots
Jaa hier nuquote:Op maandag 30 mei 2016 21:38 schreef Lokasenna het volgende:
Hier heeft het rond achten even geonweerd.
Tommen begint toch wel echt een kneusje eerste klas te wordenquote:
Het heeft hier vet erg geonweerd net dat ik naar huis fietste.quote:Op maandag 30 mei 2016 21:33 schreef Crack_ het volgende:
Roep echt al twee weken om onweer, vanavond hopelijk?!
het heeft hier een paar uur lang geonweerdquote:Op maandag 30 mei 2016 21:33 schreef Crack_ het volgende:
Roep echt al twee weken om onweer, vanavond hopelijk?!
had je die filmpjes van Presikhaaf gezien? hele bus stond blankquote:Op maandag 30 mei 2016 22:06 schreef supersof het volgende:
[..]
het heeft hier een paar uur lang geonweerd
Ja echt grappigquote:Op maandag 30 mei 2016 22:08 schreef Sked het volgende:
[..]
had je die filmpjes van Presikhaaf gezien? hele bus stond blank
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |