Heb ik niets op tegen. Zal hem/haar aanmoedigen natuurlijk. Wie weet heeft je kind een leuke tennisleraarquote:Op maandag 30 mei 2016 16:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als je straks au pair bent bij ons mag je ook wel mijn kind naar tennis nemen
Zijn tennisleraren knap ofzo dan?quote:Op maandag 30 mei 2016 16:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Heb ik niets op tegen. Zal hem/haar aanmoedigen natuurlijk. Wie weet heeft je kind een leuke tennisleraar![]()
Heb ik ook niet, maar tennisleraren zijn niet altijd rijk toch?quote:Op maandag 30 mei 2016 16:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan heb je weinig kennis van de tenniswereld.
Tennis is voor rijke tata'squote:Op maandag 30 mei 2016 16:18 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Heb ik ook niet, maar tennisleraren zijn niet altijd rijk toch?
Arme Lokaquote:Op maandag 30 mei 2016 16:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ben rijk aan het worden om Flip te hosselen.
Ga hem vanavond pas kijkenquote:Op maandag 30 mei 2016 16:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vonden jullie ep 6 vannacht ook zo sterk?
ik hoorde vandaag van een docent dat jullie Polen Russen maar eng eng eng vindenquote:Op maandag 30 mei 2016 16:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan heb je weinig kennis van de tenniswereld.
We hebben geen hekel aan ze, we mogen ze niet.quote:Op maandag 30 mei 2016 16:44 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik hoorde vandaag van een docent dat jullie Polen Russen maar eng eng eng vinden
Daarom kijk ik hem ook pas de avond erna op HBOgenot in HDquote:
quote:Op maandag 30 mei 2016 16:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daarom kijk ik hem ook pas de avond erna op HBOgenot in HDje hebt toch net een iets mindere kwaliteit als je gaat streamen/downloaden
Met een knabbeltje en een cidertje erbij.quote:Op maandag 30 mei 2016 16:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daarom kijk ik hem ook pas de avond erna op HBOgenot in HDje hebt toch net een iets mindere kwaliteit als je gaat streamen/downloaden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |