Is Racer weer ondergedoken?quote:Op zondag 29 mei 2016 21:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik ga tenminste niet bitchen dat ik niet mee kan praten
quote:Op zondag 29 mei 2016 21:36 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
en dan lekker in een vak gedrukt worden allemaal Nederlanders die ook via voetbalreizen geboekt hebben.
quote:Op zondag 29 mei 2016 21:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daar hoef je niet veel voor te doen om daar mee te verliezen.
er zijn meerdere voetbalreisbureau'squote:Op zondag 29 mei 2016 21:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
er zijn meer dan één voetbalreisbureau's
klopt wel gwn
Mag ik voelenquote:
denk het, heb hem niet meer gezienquote:
Je had nu toch kunnen antwoorden:quote:Op zondag 29 mei 2016 21:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
heb liever dat je nog wat vraagt aan mij en ik een wedervraag kan stellen
Zal ik m'n nagels lakken?quote:Op zondag 29 mei 2016 21:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
heb liever dat je nog wat vraagt aan mij en ik een wedervraag kan stellen
o ja ik verbaster dan tot er zijn méér dan een voetbalreisbureau's, kan ook gwn volgens mij hoor maar jij wil altijd zo doen over zinnen getikt op internet maar oke dan nog zit je er naast raar hoorquote:Op zondag 29 mei 2016 21:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
er zijn meerdere voetbalreisbureau's
er is meer dan één voetbalreisbureau
Nicequote:
o sry wil je me helpen met het versieren van chloortje?quote:Op zondag 29 mei 2016 21:40 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je had nu toch kunnen antwoorden:
ja, waarom ga je nu nog je nagels lakken?
oh ok ;squote:Op zondag 29 mei 2016 21:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
o ja ik verbaster dan tot er zijn méér dan een voetbalreisbureau's, kan ook gwn volgens mij hoor maar jij wil altijd zo doen over zinnen getikt op internet maar oke dan nog zit je er naast raar hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |