Speed? Hoezo eigenlijk?quote:
Ah, nog beter.quote:
Ja, daarom dus. Ideaal op feesten, ideaal om gewoon thuis je ding mee te doen. Lekker strak, lekker wakker, lekker helder, lekker paar nachten niet slapen.quote:Op zondag 29 mei 2016 20:13 schreef richolio het volgende:
[..]
Speed? Hoezo eigenlijk?
Ik heb dat een keertje gedaan, was wel leuk, maar het enige effect wat ik had was een beetje strak zijn en wakker zijn
Dat laatste heb ik welquote:Op zondag 29 mei 2016 20:11 schreef Germano het volgende:
[..]
Je vult de zwarte plekken die je ziet dan zelf in met je creatieve brein. Sommige mensen zien dan ineens bloed op die plaatsen, lijkt me niet echt chill, hoewel je weet dat het niet klopt.
Krijg zelf alleen altijd problemen met diepte zien. Loop dan continue tegen tafels en stoelen aan. Oh ja, en als ik iets in wil schenken dan komt er niets uit of ik kan niet meer stoppen met schenken.
komt nog welquote:
Heb gelukkig ook geen last van niet kunnen pissen. Dat lijkt me ook kut.quote:Op zondag 29 mei 2016 20:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
Oh zo, ja dat is idd gewoon shit waarvan je je moet realiseren dat het niet klopt en waar het door komt.
Dat laatste heb ik idd ook echt altijd.
Dat heb ik ook altijd, maar is vooral vervelend als het zo goed als uitgewerkt is en je wil gaan slapen. Verder nooit zo'n last van, maar dat is echt tyfusfrustrerend gewoon.quote:Op zondag 29 mei 2016 20:15 schreef Germano het volgende:
[..]
Heb gelukkig ook geen last van niet kunnen pissen. Dat lijkt me ook kut.
Ja oké, dat was dan wel weer chill enzoquote:Op zondag 29 mei 2016 20:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja, daarom dus. Ideaal op feesten, ideaal om gewoon thuis je ding mee te doen. Lekker strak, lekker wakker, lekker helder, lekker paar nachten niet slapen.
alsof jij dat nodig hebt om beetje pitt te klappen en te fokkenquote:Op zondag 29 mei 2016 20:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja, daarom dus. Ideaal op feesten, ideaal om gewoon thuis je ding mee te doen. Lekker strak, lekker wakker, lekker helder, lekker paar nachten niet slapen.
Ja, want ik pak het juist om niet te slapen.quote:Op zondag 29 mei 2016 20:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
alsof jij dat nodig hebt om beetje pitt te klappen en te fokken
Heb je waarschijnlijk veel cafeïne in je speed gehad. Als je speed hebt met een hoog percentage amfetamine hebt dan voel je je juist hartstikke chill.quote:Op zondag 29 mei 2016 20:13 schreef richolio het volgende:
[..]
Speed? Hoezo eigenlijk?
Ik heb dat een keertje gedaan, was wel leuk, maar het enige effect wat ik had was een beetje strak zijn en wakker zijn
niet overdrijven, 1000 ongeveerquote:Op zondag 29 mei 2016 20:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
DP met drugs op post 2000 posts per dag op fok?
Ha ha ha en jij bent?quote:Op zondag 29 mei 2016 20:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
DP met drugs op post 2000 posts per dag op fok?
Ja die heb ik dus niet op FB, jij wel dan?quote:Op zondag 29 mei 2016 20:06 schreef Chai het volgende:
Maar ja als je het echt wil weten moet je haar zusje maar een berichtje op fb sturen.
maak je op speed ook betere tentamens?quote:Op zondag 29 mei 2016 20:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |