Sommige wel sommige niet. Maar daar heeft hij niets mee gedaan. Stucadoor zit nu in Frankrijk. Dus daar heb ik ook niets aan.quote:Op zondag 29 mei 2016 16:26 schreef CarltonBanks het volgende:
plastic afdek kapjes vergeten te plaatsen?
Beunhaas neem ik aan? Als het een professioneel stukadoor is, is het een grote prutserquote:Op zondag 29 mei 2016 16:34 schreef Marcus_Zaagius het volgende:
[..]
Sommige wel sommige niet. Maar daar heeft hij niets mee gedaan. Stucadoor zit nu in Frankrijk. Dus daar heb ik ook niets aan.
Neen, gewoon een ervaren man. Goed aangeschreven.quote:Op zondag 29 mei 2016 16:42 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
Beunhaas neem ik aan? Als het een professioneel stukadoor is, is het een grote prutser
Ik vraag me af hoe dat kanquote:Op zondag 29 mei 2016 16:44 schreef Marcus_Zaagius het volgende:
[..]
Neen, gewoon een ervaren man. Goed aangeschreven.
Aangeschreven door dronken Harrie uit de kroeg?quote:Op zondag 29 mei 2016 16:44 schreef Marcus_Zaagius het volgende:
[..]
Neen, gewoon een ervaren man. Goed aangeschreven.
Ook niet, mijn zusje....quote:Op zondag 29 mei 2016 16:50 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Aangeschreven door dronken Harrie uit de kroeg?
Heeft hij haar doos ook weleens volgesmeerd?quote:
Daar verdenk ik hem wel van...quote:Op zondag 29 mei 2016 16:52 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Heeft hij haar doos ook weleens volgesmeerd?
Ok, thanks! Zal de elektricien laten langskomen met zo'n metertje.quote:Op zondag 29 mei 2016 16:53 schreef tiho1 het volgende:
Als het met deksel is, zie je eerder witte plekken waar ze zitten. Is het zonder is de stuc daar veel dikker en blijft dat dus nog nat en zichtbaar terwijl de rest al droog is.
gaat die je ogen opmeten?quote:Op zondag 29 mei 2016 16:54 schreef Marcus_Zaagius het volgende:
[..]
Ok, thanks! Zal de elektricien laten langskomen met zo'n metertje.
Een beunhaas is door-de-week en overdag ook gewoon een proquote:Op zondag 29 mei 2016 16:42 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
Beunhaas neem ik aan? Als het een professioneel stukadoor is, is het een grote prutser
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |