Net op tijdquote:Op zondag 29 mei 2016 20:04 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig vraagt een nummer van Van Dik Hout aan: Stil In Mei
Zelfs die ID3 komt door. Vaag dit.quote:Op zondag 29 mei 2016 20:04 schreef tailfox het volgende:
Wordt nu afgespeeld : Moby-Go.
ik hoor geluid en zie nergens een mute
Moby brengt veel van zijn muziek (waaronder ook Go) uit op Mute Records. Dat zal het zijn.quote:Op zondag 29 mei 2016 20:04 schreef tailfox het volgende:
Wordt nu afgespeeld : Moby-Go.
ik hoor geluid en zie nergens een mute
quote:Op zondag 29 mei 2016 20:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Moby brengt veel van zijn muziek (waaronder ook Go) uit op Mute Records. Dat zal het zijn.
Nee hoor, ik kom net pas weer binnen.quote:Op zondag 29 mei 2016 20:12 schreef MaryMouse het volgende:
Maar...... tailfox, ik begrijp niet waarom je nu wéér aan je instellingen hebt lopen wijzigen. We horen nu al bijna een half uur stilte.
+1 scherpquote:Op zondag 29 mei 2016 20:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee hoor, ik kom net pas weer binnen.
quote:Op zondag 29 mei 2016 20:12 schreef MaryMouse het volgende:
Maar...... tailfox, ik begrijp niet waarom je nu wéér aan je instellingen hebt lopen wijzigen. We horen nu al bijna een half uur stilte.
quote:Op zondag 29 mei 2016 20:16 schreef Elfletterig het volgende:
De volgende show van Tailfox heet: DJ Tailfox wil OOIT draaien
Ik kort tail zijn show in en jij kan dan vanaf 20:20 voor 25 minuten draaien OK?quote:Op zondag 29 mei 2016 20:16 schreef Rafeiro het volgende:
muis gooi hem er om 20:30 weet op dan kaap ik ff 15 minuten.
ik heb niks gewijzigd behalkve een nieuwe laptopquote:Op zondag 29 mei 2016 20:12 schreef MaryMouse het volgende:
Ah dus de komende 2 maand hebben we weer steeds trial-and-error shows?quote:Op zondag 29 mei 2016 20:18 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik heb niks gewijzigd behalkve een nieuwe laptop
Dit is Rafquote:
als iemand mij kan helpen graagquote:Op zondag 29 mei 2016 20:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah dus de komende 2 maand hebben we weer steeds trial-and-error shows?
Briljant toch gewoon luisteren naar een opname die 110 jaar oud isquote:Op zondag 29 mei 2016 20:22 schreef Elfletterig het volgende:
1906.... toen was mijn oma nog niet eens geboren
neequote:Op zondag 29 mei 2016 20:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Heb je de andere laptop / pc / whatever nog waar je mee gedraaid hebt?
Tuss'n t brommers kiek'n deurquote:Op zondag 29 mei 2016 20:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik weet niet of er hier überhaupt mensen zitten die met Tractor werken...
Klooi nog wel ff aan, maar zal zo iets moderner gaan.quote:Op zondag 29 mei 2016 20:30 schreef ToT het volgende:
Raf, verleng je zo?Het lijkt er niet op dat Tail de boel zo al draaiend heeft.
quote:Op zondag 29 mei 2016 20:33 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Klooi nog wel ff aan, maar zal zo iets moderner gaan.
Leuk om je eens te horen draaien, Raf.quote:Op zondag 29 mei 2016 20:33 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Klooi nog wel ff aan, maar zal zo iets moderner gaan.
Niets leukers dan een spontane showquote:
Frances White the J&S remix.quote:Op zondag 29 mei 2016 20:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd waarmee op je op de proppen komt
Vroeger wel, meestal met tegenzin!quote:Op zondag 29 mei 2016 20:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Draai jij ook weleens NIET-gothic dan?
Vind je helemaal geen andere muziek goed dan? Ik bedoel.... ik kan heus niet alles waarderen, maar ik vind zowel Coldplay als Basement Jaxx goed, om maar eens wat te noemen. Compleet andere muziek.quote:
Oh jawel hoor, maar ikzelf draai gewoon het liefste waar ik het meeste gevoel mee heb. Er is wel genoeg andere muziek wat ik ook wel erg mooi vind hoor!quote:Op zondag 29 mei 2016 20:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Vind je helemaal geen andere muziek goed dan? Ik bedoel.... ik kan heus niet alles waarderen, maar ik vind zowel Coldplay als Basement Jaxx goed, om maar eens wat te noemen. Compleet andere muziek.
Ik vind het allemaal veel te veel op elkaar lijken qua sound. Als ze een eendagsvlieg waren geweest met 1 enkel nummer, had ik het echt nog wel kunnen waarderen, maar altijd weer die chronisch verkouden stem van hem en dezelfde soort muziek, dat stoort ÉCHT.quote:Op zondag 29 mei 2016 20:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Coldplay heeft geweldige nummers gemaakt, maar hun laatste twee albums zijn mager.
Inderdaad een beetjequote:
Verlengen tot augustus 2023?quote:Op zondag 29 mei 2016 21:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
Zo ff snel wat bij elkaar gezocht, kan voorlopig wel vooruit.
Niets mis mee, klinkt zoals gewoonlijk weer erg lekker.quote:Op zondag 29 mei 2016 21:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zo vroeg op de zondagavond doe ik het rustig aan.
quote:Op zondag 29 mei 2016 21:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
Een Coldplay kloon nu, ow wacht dit is veel ouder.
Dit is 80's electropop style.quote:Op zondag 29 mei 2016 21:56 schreef Fogel het volgende:
Welke stijl draai je nu eigenlijk Piet? Is dit weer electropop misschien? Vind het in ieder geval prima klinken
quote:
Draaide deze platen al in de jaren 80 toen ik DJ in vage disco's was.quote:Op zondag 29 mei 2016 22:00 schreef Fogel het volgende:
[..]Ik snap nog steeds niet dat ik heel die stijl gemist heb
Was volgens mij redelijk underground of zo!quote:Op zondag 29 mei 2016 22:00 schreef Fogel het volgende:
[..]Ik snap nog steeds niet dat ik heel die stijl gemist heb
Was niet echt op de radio te horen.quote:Op zondag 29 mei 2016 22:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Was volgens mij redelijk underground of zo!
Klopt, ik zat elke dag bij platenzaak om alles dat nieuw uit was te luisteren.quote:Op zondag 29 mei 2016 22:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Was niet echt op de radio te horen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |