Dat zijn jeugdfoto's staan van internationals van het Duitse nationaal elftal.quote:Op zondag 29 mei 2016 11:08 schreef KreKkeR het volgende:
[ link | afbeelding ]
Nu ben ik ben zelf echt geen racist, ik ken ook een paar donkere jongens, maar er zijn ook voor mij wel echt grenzen in hoe ver mijn tolerantie kan gaan!
Bizar gewoon dat links in Duitsland zo ver durft te gaan, dat ze ook foto's van toekomstige terroristen op de Kinder Surprise verpakking plaatsen
Dit moet haast wel een grap zijn! Maakt het in ieder geval makkelijk om te stoppen met het eten van chocolade. Ik zeg, tijd voor een boycot van Kinder Surprise!![]()
http://www.dailymail.co.u(...)otos-candy-bars.html
-weg-quote:Op zondag 29 mei 2016 11:13 schreef Mr.Ping het volgende:
Die ouders zullen de foto van hun kind hebben opgestuurd naar dit merk.
[ afbeelding ]
Ze staan er immers om bekend dat ze erg begaan zijn met het wel en wee van hun kroost.
waar slaat dat nou weer op?quote:Op zondag 29 mei 2016 11:16 schreef Silven het volgende:
[..]
Als er een bevolkingsgroep is die geen ene tyfus geeft om hun kinderen zijn het wel moslims.
quote:Op zondag 29 mei 2016 11:08 schreef KreKkeR het volgende:
Nu ben ik ben zelf echt geen racist, ik ken ook een paar donkere jongens
Please, kom eens met argumenten voor deze belachelijke insinuatiesquote:Op zondag 29 mei 2016 11:16 schreef Silven het volgende:
[..]
Als er een bevolkingsgroep is die geen ene tyfus geeft om hun kinderen zijn het wel moslims.
Gestopt met lezen, racistentopic.quote:Op zondag 29 mei 2016 11:08 schreef KreKkeR het volgende:
[ link | afbeelding ]
Nu ben ik ben zelf echt geen racist
Behalve jij natuurlijk, jij bent speciaal.quote:Op zondag 29 mei 2016 13:41 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
95% van KLB'ers is zo achterlijk.
mooi idd, maar op zich niet heel raar, er zitten er hier genoeg die echt zo denkenquote:Op zondag 29 mei 2016 15:20 schreef Peunage het volgende:
De leukste reacties zijn van mensen die Krekker niet kennen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |