abonnement Unibet Coolblue
pi_163937983
Na deze judge cuts heb ik veel zin in de live shows!
  woensdag 27 juli 2016 @ 23:48:41 #27
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_164057364
Meh.

Maar die 'maybe (s)he was injured' houden we erin. xD _O-
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_164064856
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2016 23:48 schreef shiznuts het volgende:
Meh.

Maar die 'maybe (s)he was injured' houden we erin. xD _O-
Dat was stiekem wel grappig. Valt wel op dat ze trouwens altijd haten op Mel B. Is zij de 'alishia van BGT'?
pi_164197141
Heeft iemand een linkje naar Americas Got Talent S11E14?
  woensdag 3 augustus 2016 @ 13:17:47 #30
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_164197835
Not out yet (i.i.g. niet via mijn usenet, torrent en direct streams/download bronnen).
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_164198011
quote:
12s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 13:17 schreef shiznuts het volgende:
Not out yet (i.i.g. niet via mijn usenet, torrent en direct streams/download bronnen).
Ja ik zat ook al even te zoeken. Diegene die ze uitbrengt zal wel iets beters te doen hebben.
pi_164203761
Het niveau is al wel hoog hoor. Helaas ging één van mijn favorieten in de fout afgelopen nacht. Ryan Stock kreeg een brandende pijl op zijn borst/hals.

Ik heb ook een nieuwe site gevonden met live NBC, wel even wachten tot ie laadt

http://nowwatchtvlive.co/(...)-online-nbc-channel/

Live Show 2 hier te downloaden. Ik laat hem een week staan. Morgen de resultaten van Live Show 2

http://www.4shared.com/video/5Uu4UO7Hce/Live_Show_2.html

[ Bericht 33% gewijzigd door WhiteBeard op 03-08-2016 18:26:20 ]
Conservatieven zijn het meest tolerant. Ze moeten namelijk het meest tolereren
pi_164210293
Weer een hoog niveau zeg, in afgelopen liveshow.

Alleen die jurken act was zo ontzettend slechts, iedereen had dat toch door??
pi_164220636
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 21:48 schreef Oliver23 het volgende:
Weer een hoog niveau zeg, in afgelopen liveshow.

Alleen die jurken act was zo ontzettend slechts, iedereen had dat toch door??
Ja je zag laatste momentjes dat het fout ging met omkleden. En laten we eerlijk zijn, zo'n act is na twee keer niet meer zo leuk.
pi_164223317
Ryan Stock en Amber Lynn helaas uitgeschakeld.
Conservatieven zijn het meest tolerant. Ze moeten namelijk het meest tolereren
pi_164226535
Video van de stem resultaten live show 2 kun je hier downloaden. Ik heb 15 GB bij 4Shared. De video blijft dus een week staan.

https://www.4shared.com/v(...)Got_Talent_Live.html
Conservatieven zijn het meest tolerant. Ze moeten namelijk het meest tolereren
pi_164227188
Da's verboten op FOK!, hè. Inmiddels alles gewoon gekeken ('via mijn usenet, torrent en direct streams/download bronnen'), alleen duurde het ff om uit te komen...

En ha! Ik kon de 21e al melden dat Steven de wildcard was. >:)
En natuurlijk 'maybe he was injured'. xD

[ Bericht 24% gewijzigd door shiz op 04-08-2016 18:34:03 ]
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_164403636
Is er een break?
pi_164411065
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_164411974
quote:
Is toch helemaal niet fair dan hebben ze meer voorbereidingstijd.
pi_164413063
En ben je de andere acts alweer vergeten...

Alles een opzet om Grace te laten winnen natuurlijk... :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_164413099
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 23:17 schreef shiznuts het volgende:
En ben je de andere acts alweer vergeten...

Alles een opzet om Grace te laten winnen natuurlijk... :P
Was die act al bijna vergeten. Totaal niet mijn ding.
pi_164823395
And... we're back.
quote:
America's Got Talent
S11E16
Live Show 3
19h 08m ago

America's Got Talent
S11E17
Live Results 3
4h 51m to go
http://www.tvcountdown.com/s/america-s-got-talent
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_164823637
Heb hem gekeken, Niet zoveel impact als de andere twee live shows. Maar kijken wie er doorgaan en heb zin in de semi finals.
pi_164832382
De zang-acts are off the chaaaaaiinnnn!

Grace natuurlijk! _O_ Wel veel druk op zo'n kind natuurlijk opeens. :o
Maar America's got a winner, I feel like. Ze is een regelrechte sensatie. Sensationeel.
En 'save the best for last'... Hum, ik ruik een strategie...
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 23:17 schreef shiznuts het volgende:
En ben je de andere acts alweer vergeten...

Alles een opzet om Grace te laten winnen natuurlijk... :P
Edgar family. :Y Die Nicky kan idd zingen. Die dochter vond ik niks, maar die hield het gelukkig bij het opvullen van de harmonies en kreeg geen solostuk.

Ronee. Nice hoor! Bringing oldschool soul back! :)

Linkin Bridge bro. That dope, yo. 8-)

De rest. Meh. :O
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  vrijdag 26 augustus 2016 @ 02:12:01 #46
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_164858632
Wat de neuq deed Michael Pleps daar. :')

Malevo. Begrijp er niks van dat mensen daar blij van worden? Misschien komt het op tv niet zo goed over ofzo, maar ik vond er echt geen bal aan... :?

I.i.g. Grace en Edgar family. :D Ronee was goed, maar ik geloof dat er heel veel mensen in de afro-american community zitten die op zo'n zelfde manier zo soulful kunnen zingen. Dat terwijl Linkin Bridge wel iets verfrissends bracht.

Top remaining acts met de beste kansen in mijn ogen?
• Grace VanderWaal,
• Tape Face,
• Jon Dorenbos &
• Sal Valentinetti

Vind een paar andere zangacts wel aardig. Maar niet genoeg X-Factor om ook echt te winnen.
Speaking of which, is bijna weer zover: http://www.pogdesign.co.uk/cat/The-X-Factor-UK-summary .
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_165362660
[ SPOILER ALERT ] (heb het zelf ook pas net gekeken)
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 02:12 schreef shiznuts het volgende:
[..]

Top remaining acts met de beste kansen in mijn ogen?
Grace VanderWaal,
Tape Face,
Jon Dorenbos &
Sal Valentinetti

[..]
Grace. Sensational! _O_
Tape Face... beetje teleurstellend geweest na z'n eerste wowing performance... jammer
Jon... beetje simpele trucjes, moet het echt hebben van z'n personaliteit... of dat 't waard is om te winnen? :N
Sal... classic. Maar daardoor ook... boring?

-- hey 3/4 in de top 5 en mijn nummer 1 vanaf de audities al als nummer 1. Kun je ook wedjes leggen? :P

Begreep trouwens niet dat die Clairvoyants op nummer 2 eindigden. En dat er volgens hun maar 1% tussen hen en Grace heeft gezeten???! Zij is echt the next Taylor Swift qua megastardom. Weet niet of er talentenjachten waren waarin iemand zo duidelijk zoveel talent had. Heb als gitaarspeler sinds kort ook een ukelele in huis vanwege haar!
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_165363344
Tja op het moment dat de finale begon wist ik allang dat grace ging winnen. Clairvoyence terechte tweede plek overigens. Elke keer weer perfecte shows neergezet.

Ik heb genoten dit seizoen ^O^
pi_165364402
Ja, was ook weer 'save the best for last' zoals we eerder ook de show zelf haar al hadden zien pushen voor no.1. :+

Echt, jij vond die Clairvoyants wat? Nee, daar kan ik echt niks mee. Hij heeft een camera in z'n broche of mouw zitten, met iemand die haar dan de antwoorden influistert, Tegenwoordig heb je ook in-ear muziekoplossingen voor bij het zwemmen en bone conductive technologie, dus dat werkt ook heus onder water. Of hij geeft het door met morse code or code words. :P Kweenie, vond het een beetje techy. Verder gewoon wat old fashioned mentalism/cold reading.

- lol, lees net dat ze uit m'n home town of Vienna komen. _O- :P Na servas!
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_165369417
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2016 13:35 schreef shiznuts het volgende:
Ja, was ook weer 'save the best for last' zoals we eerder ook de show zelf haar al hadden zien pushen voor no.1. :+

Echt, jij vond die Clairvoyants wat? Nee, daar kan ik echt niks mee. Hij heeft een camera in z'n broche of mouw zitten, met iemand die haar dan de antwoorden influistert, Tegenwoordig heb je ook in-ear muziekoplossingen voor bij het zwemmen en bone conductive technologie, dus dat werkt ook heus onder water. Of hij geeft het door met morse code or code words. :P Kweenie, vond het een beetje techy. Verder gewoon wat old fashioned mentalism/cold reading.

- lol, lees net dat ze uit m'n home town of Vienna komen. _O- :P Na servas!
Ja natuurlijk blijven het trucjes, maar blijft leuk. :P
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')