oh zo, terechte klacht welquote:
waar ben je nu dan, nog in nl?quote:
ik vind het bijzonder hoe mensen te denken te moeten bepalen hoe een een ander zij geloof beleid als diegene niemand tot last is, of hoe ze zelf invullen waar je aan moet voldoen.quote:Op zondag 29 mei 2016 09:35 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja lol, zien ze een moslima die duidelijk niet onderdrukt word is het ''ja maar jij bent nalatig in je geloof en je houd je er niet bezig schijnheilig etc''
Het is ook nooit goed
ik vind het bijzonder hoe mensen te denken te moeten bepalen hoe een een ander zij geloof beleid als diegene niemand tot last is, of hoe ze zelf invullen waar je aan moet voldoen om jezelf gelovig te noemenquote:Op zondag 29 mei 2016 09:35 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja lol, zien ze een moslima die duidelijk niet onderdrukt word is het ''ja maar jij bent nalatig in je geloof en je houd je er niet bezig schijnheilig etc''
Het is ook nooit goed
Sws mensen die denken te kunnen bepalen hoe iemand leven moetquote:Op zondag 29 mei 2016 10:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik vind het bijzonder hoe mensen te denken te moeten bepalen hoe een een ander zij geloof beleid als diegene niemand tot last is, of hoe ze zelf invullen waar je aan moet voldoen.
pff lekker meer dan 2 uur op t vliegveld zittenquote:Op zondag 29 mei 2016 10:10 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja 5 min in de trein nu, hoop rond 12 op schiphol te zijn en vlucht is om 14.20
Beter dan op NS vertrouwen en je vlucht missenquote:Op zondag 29 mei 2016 10:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
pff lekker meer dan 2 uur op t vliegveld zitten
Rip tootskequote:Op zondag 29 mei 2016 10:10 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja 5 min in de trein nu, hoop rond 12 op schiphol te zijn en vlucht is om 14.20
ja oké, goed puntquote:Op zondag 29 mei 2016 10:12 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Beter dan op NS vertrouwen en je vlucht missen
quote:
jammer dat de test geslaagd isquote:
Ik zal haar wel even stevig aanpakkenquote:Op zondag 29 mei 2016 10:09 schreef Stimorol- het volgende:
Crip Madelief deed laatst weer stoer over jou
ohquote:Op zondag 29 mei 2016 10:14 schreef HPLC het volgende:
[..]
Gewoon kijken of pc en FOK!tijd hetzelfde was door te posten. heb ik ook nodig in ABO
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |