Verklaar.quote:Op zondag 29 mei 2016 09:34 schreef Crip het volgende:
Deze ochtend bewijst weer dat veel mensen op FOK! debielen zijn.
Ja lol, zien ze een moslima die duidelijk niet onderdrukt word is het ''ja maar jij bent nalatig in je geloof en je houd je er niet bezig schijnheilig etc''quote:Op zondag 29 mei 2016 09:34 schreef deadprez het volgende:
maar blijkbaar is het verschrikkelijk om extreemrechtse rukkertjes te confronteren met hun verknipte wereld-, of beter waanbeelden
nja volgens mij is dit meer een misverstand en snapt ze je posts gewoon oprecht nietquote:Op zondag 29 mei 2016 09:35 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja lol, zien ze een moslima die duidelijk niet onderdrukt word is het ''ja maar jij bent nalatig in je geloof en je houd je er niet bezig schijnheilig etc''
Het is ook nooit goed
Dan meteen grijpen naar Crip en haar uiterlijk is ook fucked upquote:Op zondag 29 mei 2016 09:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
nja volgens mij is dit meer een misverstand en snapt ze je posts gewoon oprecht niet
tenminste, zoals je zelf ook al zei vind ik haar ook niet echt het type voor dat soort shit
ja true slaat ook nergens opquote:Op zondag 29 mei 2016 09:37 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dan meteen grijpen naar Crip en haar uiterlijk is ook fucked up
halloquote:
dank dat je me redde van een topickill mattiequote:
wrm is dat kutquote:
vanmiddag toch wel?quote:
Ik was eigenlijk 5 tellen te laatquote:Op zondag 29 mei 2016 09:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
dank dat je me redde van een topickill mattie
oh ja ik zie hetquote:
de dieren komen je halenquote:
Badtriprez.quote:Op zondag 29 mei 2016 09:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja, was eigenlijk niet de bedoeling maar we gingen bij matties langs en tsja
slapen komt vanavond wel weer
als ik ook begin over nanobots en zulks mag je de crisisdienst bellenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |