euh bij mij zit je er nog inquote:
Ik ookquote:Op zondag 29 mei 2016 01:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik voelde me ontzettend genaaid want mocht Robb wel
neequote:Op zondag 29 mei 2016 01:17 schreef -supergirl- het volgende:
Plaatje in op doet het niet. Of bij jullie wel?
zo:quote:
gewoon niks voelen en knop omschakelen en door na je volgende favo character die ze dood makenquote:Op zondag 29 mei 2016 01:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ook
Weenie hoe ik me moet voelen nu
Hehe xd die vlechtjes ook echtquote:Op zondag 29 mei 2016 01:18 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
zo:
[ afbeelding ]
Wat een bakkes trouwens. Ziet er niet meer uit die gast
Wat een kutserie, was ik maar nooit begonnenquote:Op zondag 29 mei 2016 01:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
gewoon niks voelen en knop omschakelen en door na je volgende favo character die ze dood maken
mijn favo's zijn tot op heden nog niet doodquote:Op zondag 29 mei 2016 01:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
gewoon niks voelen en knop omschakelen en door na je volgende favo character die ze dood maken
in het begin was het wel leuk van iets waarbij hoofdrolspelers wel dood gaan enzo, maar tegenwoordig gaan ook allerlei mensen dood die in de boeken niet eens dood gaan puur voor dat effect. wel jammer want ze slaan wat door denk ikquote:Op zondag 29 mei 2016 01:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat een kutserie, was ik maar nooit begonnen
ik vind ze allemaal wel aardig kut eigenlijksquote:Op zondag 29 mei 2016 01:26 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
mijn favo's zijn tot op heden nog niet dood
#teamkhaleesiquote:Op zondag 29 mei 2016 01:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik vind ze allemaal wel aardig kut eigenlijks
op bronn, robb, ned en tyrion na
Vertel maar remqoquote:Op zondag 29 mei 2016 01:29 schreef Remqo het volgende:
KLB SC seizoen '16 is ook niet meer om over naar huis te schrijven
Wat moet ik vertellenquote:
woah vind haar het laatste seizoen wel weer lachen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
quote:Op zondag 29 mei 2016 01:32 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
woah vind haar het laatste seizoen wel weer lachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 29 mei 2016 01:36 schreef SideEffect het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |