Wel wat er van Eddie Keur geworden is, die is na z'n radiowerk bij de KRO de tv opgegaan met een of ander spelletje niveau Lingo, maar waar die nu uithangt... geen idee.
quote:Die is nu voice-over bij 'Wie denken ze wel dat ze zijn' Kweetniet precies wanneer het wordt uitgezonden, maar tis iig superlachen
Op donderdag 28 november 2002 16:19 schreef ranja het volgende:
Nee.Wel wat er van Eddie Keur geworden is, die is na z'n radiowerk bij de KRO de tv opgegaan met een of ander spelletje niveau Lingo, maar waar die nu uithangt... geen idee.
quote:Ik ga het in de gaten houden. Lag met hem op de radio ook altijd in een deuk (miniparade op zondagmiddag, goeie ouwe tijd
Op donderdag 28 november 2002 16:22 schreef Miwe het volgende:[..]
Die is nu voice-over bij 'Wie denken ze wel dat ze zijn' Kweetniet precies wanneer het wordt uitgezonden, maar tis iig superlachen
Hans Otjes zag ik laatst nog op tv. En dan bedoel ik niet de herhaling van 'B&A en de huilende professor', maar in het programma 'De Televisiejaren' op Ned. 1. Hij vertelde over vroeger, o.a. over zijn samenwerking met Andre van Duin.
Zat ie nou ook in Pommetje Horlepiep of haal ik weer eens allerlei dingen door elkaar?
quote:Euh, nee. Dat weet ik niet zeker
Op donderdag 28 november 2002 16:26 schreef Schlagerzanger het volgende:
Weet je zeker dat die voice-over bij 'Wie denken ze wel' Eddie Keur is en niet Jeroen van Baaren? Die was het namelijk op RTL 5 altijd. Veel mensen dachten dat dat Keur was, maar niet dus.
Maar het is nog steeds een superleuk programma
quote:Dat zal wel, want Hans Otjes zat vroeger werkelijk in ALLES!
Op donderdag 28 november 2002 16:29 schreef Frollo het volgende:
Zat ie nou ook in Pommetje Horlepiep of haal ik weer eens allerlei dingen door elkaar?
quote:Wie was hij dan? Ik heb net nog B&A gekeken
Op vrijdag 29 november 2002 13:45 schreef silver-surfer het volgende:
Bassie en Adriaan heeft ie ook nog gedaan!!
quote:Ik geloof dat hij in het avontuur met het griengas zat!!
Op vrijdag 29 november 2002 13:47 schreef K3 het volgende:[..]
Wie was hij dan? Ik heb net nog B&A gekeken
quote:"B&A en de Huilende Professor" toch?
Op vrijdag 29 november 2002 13:48 schreef silver-surfer het volgende:[..]
Ik geloof dat hij in het avontuur met het griengas zat!!
Hij had een groen gezicht kan ik me herinneren.
'k Geloof dat van Hans Otjes niet eens een picje online te vinden is
Heerlijk, die nostalgie name-dropping!
quote:
Op zondag 1 december 2002 13:54 schreef Jane het volgende:
Dankzij Toby in dit topic: Als zelfs google niets meer vind...
![]()
quote:Zie Wie is Eddy Keur?.
Op donderdag 28 november 2002 16:19 schreef ranja het volgende:
Nee.Wel wat er van Eddie Keur geworden is, die is na z'n radiowerk bij de KRO de tv opgegaan met een of ander spelletje niveau Lingo, maar waar die nu uithangt... geen idee.
Op http://www.gaylord.nl vind je nog veel meer van dit soort sterren!
[Dit bericht is gewijzigd door De_Slinkse op 17-06-2003 09:30]
Vroeger deed hij een of andere spelshow met associaties. Toen heb ik dat woord ook geleerd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |