Als er normale mensen zijn die krachttraining doen en niet in hun veel te dure pakkie alleen maar cardio doen en het als een sociale aangelegenheid zienquote:
Spreekt allemaal voor zich hoor. Staat zelfs uitleg op de apparatenquote:Op zaterdag 28 mei 2016 20:17 schreef supersof het volgende:
[..]
omdat ik niet weet hoe alles werkt en ik dan niks kan en dat er dan mensen zijn die kijken hoe ik faal
wat je zegt ben je zelfquote:
Dit.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 20:19 schreef Mortaxx het volgende:
Sws willen de instructeurs ALLES aan je uitleggen sof
quote:Op zaterdag 28 mei 2016 20:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als er normale mensen zijn die krachttraining doen en niet in hun veel te dure pakkie alleen maar cardio doen en het als een sociale aangelegenheid zien
quote:Op zaterdag 28 mei 2016 20:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Spreekt allemaal voor zich hoor. Staat zelfs uitleg op de apparaten
Ja ik weet niet ik durf gewoon niet alleenquote:Op zaterdag 28 mei 2016 20:19 schreef Mortaxx het volgende:
Sws willen de instructeurs ALLES aan je uitleggen sof
in het pakhuis met rez? Wat een sletjequote:Op zaterdag 28 mei 2016 20:20 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
geen idee, het schijnt dat hij in leiden zit
Tja, het enige wat je kan doen is gwoon gaanquote:Op zaterdag 28 mei 2016 20:21 schreef supersof het volgende:
Ja ik weet niet ik durf gewoon niet alleen
Wil er geen vriendin met je sporten?quote:Op zaterdag 28 mei 2016 20:21 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ja ik weet niet ik durf gewoon niet alleen
geen idee of het met rezje is, dat zal bestquote:Op zaterdag 28 mei 2016 20:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
in het pakhuis met rez? Wat een sletje
ik ben ong 20 kwijt per sessiequote:Op zaterdag 28 mei 2016 20:22 schreef supersof het volgende:
Hoeveel zou pt kosten, dat lijkt me echt chill
Ja ik ga even vragen of er iemand wilquote:
doe het voor 60 per uurquote:Op zaterdag 28 mei 2016 20:22 schreef supersof het volgende:
Hoeveel zou pt kosten, dat lijkt me echt chill
pffff echtquote:Op zaterdag 28 mei 2016 20:22 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
ik ben ong 20 kwijt per sessie
60 cent, dealquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |