quote:
Parodiuzzquote:
quote:Op zaterdag 28 mei 2016 20:25 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
vorige week had ik me verslapen, dus ik ben er deze week maar klaar voor gaan zitten.
"Vroeger" heb ik een keer het omgekeerde probleem gehad. Toen kwam het signaal juist te sterk binnen en dat zorgde voor problemenquote:Op zaterdag 28 mei 2016 20:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat klopt ook wel ja.
Tja geen idee of ze dat nu gedaan hebben of niet. Ik heb de splitter er net wel weer opnieuw er uit gehaald en er weer in gedaan. Misschien dat dat iets geholpen heeft, maar ik denk dat dat hooguit een reset heeft opgeleverd waarna de verbinding opnieuw is ingesteld.
Maar dat heb ik de afgelopen tijd al zo vaak gedaan....
Hoi Raf.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 20:29 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
"Vroeger" heb ik een keer het omgekeerde probleem gehad. Toen kwam het signaal juist te sterk binnen en dat zorgde voor problemen
Magnum ijsjesquote:
Soms wel lekker ja, maar Festini is ook niet misquote:
Ik vond voorheen de perenijsjes wel lekker. Maar heb nu toch liever Magnums.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 20:31 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Soms wel lekker ja, maar Festini is ook niet mis
Vooral de Almond is van tijd tot tijd wel lekker ja.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 20:32 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Ik vond voorheen de perenijsjes wel lekker. Maar heb nu toch liever Magnums.
quote:Op zaterdag 28 mei 2016 20:33 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Vooral de Almond is van tijd tot tijd wel lekker ja.
Die dingen zijn dan ook hemelsquote:Op zaterdag 28 mei 2016 20:34 schreef ToT het volgende:
[..]Die dingen zijn een aardige hype hier in het topic!
D'r zit heul geen alcohol in perenijsjesquote:Op zaterdag 28 mei 2016 20:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik vind ze nu onderhand te zoet. Ik ben behoorlijk aan het minderen met suiker en alcohol.
quote:Op zaterdag 28 mei 2016 20:37 schreef Rafeiro het volgende:
Oh damn Vout gaat zo draaien. Dan moet ik nog opschieten ook met het naar de winkel gaan
Winkels zijn toch om 21:00 dicht?quote:Op zaterdag 28 mei 2016 20:37 schreef Rafeiro het volgende:
Oh damn Vout gaat zo draaien. Dan moet ik nog opschieten ook met het naar de winkel gaan
Wel als je ze laat liggen gisten!quote:Op zaterdag 28 mei 2016 20:37 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
D'r zit heul geen alcohol in perenijsjes
AH XL hier om 22:00. De rest om 21:00.quote:
Wat een luxe.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |