alleen mijn muziek collectie niet. Helaas ga kan ik vandaag niet met mijn controller schatje spelen. Vriendin wil gaan growgolvenquote:Op zaterdag 28 mei 2016 09:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Goedemorgen, tail. Heb je de controller al een beetje onder controle?
het is weekend hè en dan kan hetquote:Op zaterdag 28 mei 2016 10:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Goedemorgen, just me. Wat ben je laat tegenwoordig?
Niet gelukt?quote:Op zaterdag 28 mei 2016 10:19 schreef just me het volgende:
[..]
het is weekend hè en dan kan het
ik had afgelopen week week slecht geslapen en nu geprobeerd het in te halen...
Beetje geluktquote:
Vannacht weer een poging maar eerst van het mooie weer genietenquote:
Het kan doordeweeks ook prima.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 10:19 schreef just me het volgende:
[..]
het is weekend hè en dan kan het
ik had afgelopen week week slecht geslapen en nu geprobeerd het in te halen...
dan moet ik eerder naar bedquote:
quote:Op zaterdag 28 mei 2016 10:30 schreef tailfox het volgende:
Heerlijk de NS. Trein was druk dus maar eerste klas gekocht. Voor mij als student scheelt dat niet eens veel. Ik ga toch niet staan
Waarom heb je het spelletje niet gewoon meegespeeld?quote:Op vrijdag 27 mei 2016 18:24 schreef MadMaster het volgende:
Ik werd gisteren nog door Dynalogic gebeld. Ze wilden een afspraak maken om mijn gerepareerde telefoon terug te bezorgen.
Die heb ik 2 weken geleden dus al ontvangen...
kost mij 2 euro extra.(nog steeds onder de prijs ban een normaal kaartje) beetje mezelf verwennenquote:
Stufi is hardstikke fijn, tot het moment dat je terug moet gaan betalen.quote:
jezelf verwennen voor ¤ 2 euro is niet gekquote:Op zaterdag 28 mei 2016 10:35 schreef tailfox het volgende:
[..]
kost mij 2 euro extra.(nog steeds onder de prijs ban een normaal kaartje) beetje mezelf verwennen
Ow, ow, ow, wat klinkt dit weer fout.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 10:36 schreef just me het volgende:
[..]
jezelf verwennen voor ¤ 2 euro is niet gek
gisteren een klant van 6uur gehad en het iets te laat gemaakt met vrienden.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 10:36 schreef just me het volgende:
[..]
jezelf verwennen voor ¤ 2 euro is niet gek
60 euro verdient, dat is niet slecht voor een student.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 10:37 schreef tailfox het volgende:
[..]
gisteren een klant van 6uur gehad en het iets te laat gemaakt met vrienden.
had zelfs meerdere jpbs die dagquote:Op zaterdag 28 mei 2016 10:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
60 euro verdient, dat is niet slecht voor een student.
eigenlijk wel hèquote:Op zaterdag 28 mei 2016 10:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ow, ow, ow, wat klinkt dit weer fout.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |