ik ga winnenquote:
matigquote:
ja ook wel redelijkquote:Op zaterdag 28 mei 2016 20:15 schreef supersof het volgende:
[..]
matigbeetje een dipje vandaag maar komt goed
met jou?
je zou hard gaan leren.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 20:15 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
ja ook wel redelijkbinnenkort tentamens, zo geen zin in
ik zou wel naar een gym willen maar ik durf niet, stom hequote:
hoezo dat dan nietquote:Op zaterdag 28 mei 2016 20:16 schreef supersof het volgende:
[..]
ik zou wel naar een gym willen maar ik durf niet, stom he
Sowiesoquote:
Waar ben je bang voor?quote:Op zaterdag 28 mei 2016 20:16 schreef supersof het volgende:
[..]
Hebben ze geen vrouwenavond of iets?quote:Op zaterdag 28 mei 2016 20:16 schreef supersof het volgende:
[..]
ga je naar ladies only Gymquote:Op zaterdag 28 mei 2016 20:16 schreef supersof het volgende:
[..]
morgen ga ik met n vriendin naar de UB en gaan we samen studerenquote:
omdat ik niet weet hoe alles werkt en ik dan niks kan en dat er dan mensen zijn die kijken hoe ik faalquote:
als je naar een fatsoenlijke gym gaat (dus geen grote chain) zijn mensen totaal niet met je bezigquote:Op zaterdag 28 mei 2016 20:17 schreef supersof het volgende:
[..]
omdat ik niet weet hoe alles werkt en ik dan niks kan en dat er dan mensen zijn die kijken hoe ik faal
Zijn meestal de groepslessen tochquote:Op zaterdag 28 mei 2016 20:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hebben ze geen vrouwenavond of iets?OF gaat het daar niet om?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |