Laatst vond je business nog zonde.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 00:57 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Zal ik weer business gaan naar Washington?
Echt fantastisch!quote:Op zaterdag 28 mei 2016 01:00 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[ afbeelding ] Toto69, Insomnia_ en 450 anderen vinden dit leuk.
ja met klmquote:Op zaterdag 28 mei 2016 01:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Laatst vond je business nog zonde.
jezus wat ben jij dom zeg.
ik zou willen rokenquote:Op zaterdag 28 mei 2016 01:02 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
ja het is 8/9 u vliegen ofzo
ik wil wel lekker kunnen SLAPEN
en douchen als t even kan
Waaom zou je willen douchen als je maar 8 uur in een vliegtuig zit?quote:Op zaterdag 28 mei 2016 01:02 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
ja het is 8/9 u vliegen ofzo
ik wil wel lekker kunnen SLAPEN
en douchen als t even kan
'maar'quote:Op zaterdag 28 mei 2016 01:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waaom zou je willen douchen als je maar 8 uur in een vliegtuig zit?
Ja, na 8 uur zit je in hotel. Kan je douchen, probleem opgelostquote:Op zaterdag 28 mei 2016 01:03 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
'maar'
weet je hoe smerig zo'n vliegtuig is
emirates tochquote:Op zaterdag 28 mei 2016 01:03 schreef Insomnia_ het volgende:
ik denk niet dat je een douche gaat vinden buiten de lounges
ik ga niet naar hotelquote:Op zaterdag 28 mei 2016 01:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, na 8 uur zit je in hotel. Kan je douchen, probleem opgelost
sorry nOELquote:Op zaterdag 28 mei 2016 01:04 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik ervaar het als beledigend als je m'n naam zonder hoofdletter typt.
dealquote:Op zaterdag 28 mei 2016 01:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
betaal voor mij gaan we samen douchen
we zijn gewoon heterovrienden tochquote:Op zaterdag 28 mei 2016 01:05 schreef Insomnia_ het volgende:
denk die emirates gaan je boycotten voor homotaferelen
ja denk dat emirates daar niet in mee gaatquote:Op zaterdag 28 mei 2016 01:06 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
we zijn gewoon heterovrienden toch
tja, beetje 50k weigerenquote:Op zaterdag 28 mei 2016 01:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja denk dat emirates daar niet in mee gaat
naar australie?quote:Op zaterdag 28 mei 2016 01:10 schreef NoelGallagher het volgende:
Voor dat geld charter je toch zelf een vliegtuig of ben ik gek?
ben een hoer voor die moneyquote:Op zaterdag 28 mei 2016 01:11 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
jeetje ins je bent wel n beetje cheap ergens
25000 voor 24 u lang douchen met jou
je kost dus 1042 euro per uur
is niks man.
das wel weinig hequote:Op zaterdag 28 mei 2016 01:13 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
1042/60 = 17,36 per minuut
0,28 euro per seconde
lol
ja maar is gewoon platonisch douchen hequote:Op zaterdag 28 mei 2016 01:13 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
ja en leuke is dat emirates al t water betaalt
oh dacht de rest erbij zatquote:Op zaterdag 28 mei 2016 01:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja maar is gewoon platonisch douchen he
Walgelijkquote:Op zaterdag 28 mei 2016 01:16 schreef Insomnia_ het volgende:
we hebben fokkie weggejaagd met deze homosensuele praat pff
ach die komt ooit wel weer terugquote:Op zaterdag 28 mei 2016 01:16 schreef Insomnia_ het volgende:
we hebben fokkie weggejaagd met deze homosensuele praat pff
fa2 hoorquote:
welk homodingquote:Op zaterdag 28 mei 2016 01:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
fa2 hoor
doe niet die homoding
platonisch douchen met je hetero mattie gaat nog net
als 2 mannen doen is homodingquote:Op zaterdag 28 mei 2016 01:19 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
maar dat doen heterostelletjes ook, dus wat is er homoding aan
Douche jij wel met vriendinnen dan?quote:
zou eerder platonisch douchen met man dan met vrouwquote:
Weet ik veel. ALs je bij elkaar logeert na het stappen ofzo, zeg maar watquote:Op zaterdag 28 mei 2016 01:22 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
wanneer zou ik dat moeten doen dan?
in het 1e geval sowieso ruzie binnen korte tijdquote:Op zaterdag 28 mei 2016 01:21 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
ik ben benieuwd wie mn roommattie wordt
misschien is hij ook wel homo
of een neger
we wachten dan gewoon om de beurt voor de douchequote:Op zaterdag 28 mei 2016 01:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weet ik veel. ALs je bij elkaar logeert na het stappen ofzo, zeg maar wat
lolquote:Op zaterdag 28 mei 2016 01:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
in het 1e geval sowieso ruzie binnen korte tijd
heel leukquote:Op zaterdag 28 mei 2016 01:24 schreef Insomnia_ het volgende:
etsu ik heb vorige week mijn kapper geboekt op trouwdag leuk he
hij is ook homo
denk nietquote:Op zaterdag 28 mei 2016 01:24 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
heel leuk
is hij wat voor mij
bah en bahquote:Op zaterdag 28 mei 2016 01:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
denk niet
hij is zon leernicht lol
en zon bodybuilding type
de leuke zijn heteroquote:Op zaterdag 28 mei 2016 01:25 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
bah en bah
weetje insik besef me dat ik nooit aan een boy kom
iedereen is stom
ga je dat echt doenquote:Op zaterdag 28 mei 2016 01:26 schreef Insomnia_ het volgende:
kan ik op trouwdag ff kale kop scheren ja toch
haha lolquote:Op zaterdag 28 mei 2016 01:25 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
en fok-it wil mij ook al niet
nee hij heeft er verstand vanquote:Op zaterdag 28 mei 2016 01:27 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
ik zou niet kaal gaan, ookal beslist de kapper dat je kaal moet gaan
hij zegt niet dat ik kaal moetquote:Op zaterdag 28 mei 2016 01:28 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
zeg je nu dat ik er geen verstand van heb?
ik heb laatst iemand gebaftquote:Op zaterdag 28 mei 2016 01:28 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
zeg je nu dat ik er geen verstand van heb?
nee man ken hem langer dan vandaagquote:Op zaterdag 28 mei 2016 01:29 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
het kan theoretisch gezien
doeiquote:Op zaterdag 28 mei 2016 01:29 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
gelukkig
ik ga slapen, groetjes
Misschien kan je wachten op mn broertje mjaquote:Op zaterdag 28 mei 2016 01:25 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
en fok-it wil mij ook al niet
dan ben ik al doodquote:Op zaterdag 28 mei 2016 01:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien kan je wachten op mn broertje mja
Misschien ben je 80 als het uit gaat
of wachten tot ik homo wordquote:Op zaterdag 28 mei 2016 01:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien kan je wachten op mn broertje mja
Misschien ben je 80 als het uit gaat
quote:
in noord-europa welquote:Op zaterdag 28 mei 2016 01:32 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
mn boy zal vast wel ergens rondlopen, in de VS misschien, al heb ik er niet veel vertrouwen in want ik val gewoon niet op getinten en donkerderen zoveel noord-europeanen lopen er niet rond.
ga naar die feesten met die darkrooms van julliequote:Op zaterdag 28 mei 2016 01:32 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
mn boy zal vast wel ergens rondlopen, in de VS misschien, al heb ik er niet veel vertrouwen in want ik val gewoon niet op getinten en donkerderen zoveel noord-europeanen lopen er niet rond.
hoezoquote:Op zaterdag 28 mei 2016 01:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
in noord-europa wel
en daar is de maatschappij toch al vernicht
ja dagelijksquote:Op zaterdag 28 mei 2016 01:37 schreef Nouri het volgende:
net alsof inso daar gaat rond lopen dat hij hetero is
Heb geen zeehond als vriendquote:Op zaterdag 28 mei 2016 01:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
hebben jullie hier ook last van
Jij had toch geen vrienden?quote:
Hij belooft 3 tot 5 nieuwe namen. Vilhenaatje dus tegen Polenquote:
Gaan toch weer choken op ekquote:
Is niet eens een choke danquote:
Of nietquote:Op zaterdag 28 mei 2016 01:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gaat een afschuwelijk EK worden tot de KO ronden
Lat hebben ze anders aardig hoog gelegd lijkt het wel allemaalquote:Op zaterdag 28 mei 2016 01:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Is niet eens een choke dan
Is gewoon niet zo heel veel soeps
mja, spelen wel ekquote:Op zaterdag 28 mei 2016 01:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Is niet eens een choke dan
Is gewoon niet zo heel veel soeps
Zooquote:
Je kent Engelse media?quote:Op zaterdag 28 mei 2016 01:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lat hebben ze anders aardig hoog gelegd lijkt het wel allemaal
Ja oke.quote:
Dit Engeland moet het over 4 jaar eens proberen.quote:
Rashford is wel baasje als toekomstige eerste spits jaquote:Op zaterdag 28 mei 2016 01:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dit Engeland moet het over 4 jaar eens proberen.
Kan dan wel wat worden.
Komt zoveel goeds aan.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 01:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Rashford is wel baasje als toekomstige eerste spits ja
Mwah, ik heb het idee dat zo`n Sterling ook niet heel bijzonder is qua instelling. Beetje Depay-achtigquote:Op zaterdag 28 mei 2016 01:55 schreef Insomnia_ het volgende:
Als je ook ziet hoe die jonge spelers met hun sport bezig zijn in tegenstelling tot de rooneys van deze wereld
Hij komt in ieder geval niet elke zomer 20 kg aan.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 01:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah, ik heb het idee dat zo`n Sterling ook niet heel bijzonder is qua instelling. Beetje Depay-achtig
Dat zeker jaquote:Op zaterdag 28 mei 2016 01:58 schreef Insomnia_ het volgende:
En zolang je redelijk speelt en gewoon fit bent ben je al beter bezig dan tig ander mensen.
En die zijn veel te lang opgehemeld hier.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 01:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zeker ja
Rooney is wel echt zo`n pubganger qua uiterlijk
Die zal ook wel basis beginenn toch?quote:Op zaterdag 28 mei 2016 02:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En die zijn veel te lang opgehemeld hier.
Die Kane he.
Gaat gewoon elke dag kickboksen om fitter te worden.
Nee, denk Kanequote:Op zaterdag 28 mei 2016 02:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die zal ook wel basis beginenn toch?
Ze zullen Vardy toch niet laten starten?
Zou wel bezopen zijn ja.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 02:14 schreef Insomnia_ het volgende:
Als ze Vardy laten starten stop ik met mijn Engeland shirt dragen
Ddat lukt wel. Met Ruslandquote:
Wat een kut toernooiquote:Op zaterdag 28 mei 2016 02:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ddat lukt wel. Met Rusland
Al kan je als 3de ook door natuurlijk
Echt een matige sport aan het wordenquote:Op zaterdag 28 mei 2016 02:21 schreef Fok-it het volgende:
Volgende wk waarschijnlijk als 4de ook nog toplol
Tsja, wat moet je anders hequote:Op zaterdag 28 mei 2016 02:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Echt een matige sport aan het worden
Mourinho bij United een van de weinige genotspuntenquote:Op zaterdag 28 mei 2016 02:26 schreef Fok-it het volgende:
Vind het opzich wel weer prima hoor volgend seizoen. Mourinho bij United, Leicester in de Cl, Feyenoord elke week met horten en stoten
Andere sport zoekenquote:Op zaterdag 28 mei 2016 02:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mourinho bij United een van de weinige genotspunten
Er is niet veelquote:
Achja, deze zomer weer juichen voor C-Sporten op de OSquote:Op zaterdag 28 mei 2016 02:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Er is niet veel
Wielrennen is wel leuk met de grote rondes, mja. Om nou zoals hier op fok die hard de Ronde van Belgie te gaan volgen word je ook niet blij van
Niks mis mee. Nederlandse schermers en handboogschieters worden altijd al gevolgdquote:Op zaterdag 28 mei 2016 02:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Achja, deze zomer weer juichen voor C-Sporten op de OS
Wat op 1 dan? Rugby?quote:Op zaterdag 28 mei 2016 02:42 schreef Insomnia_ het volgende:
Nee, als zo door gaat ben ik bang voetbal binnekort op #3 van sport te staan bij mij.
Wel zin in EK opzich door Polen en Engeland
Hm, vooral met boksen heb ik echt vrij weinigquote:
Echt machtig mooi.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 02:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm, vooral met boksen heb ik echt vrij weinig
Vies corrupte sport tochquote:Op zaterdag 28 mei 2016 02:43 schreef Insomnia_ het volgende:
Als je ziet hoe die met hun sport omgaan, bohhh
Beetje zoals de ITF in tennis zekerquote:Op zaterdag 28 mei 2016 02:49 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik keek die olympische kwalificatie toernooien van boksen.
Amateur boksen
Die judges callen soms echt degene die 3 rondes tikken heeft geincasseerd.quote:
Lekker obvious danquote:Op zaterdag 28 mei 2016 02:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die judges callen soms echt degene die 3 rondes tikken heeft geincasseerd.
En dat is een olympisch sport
Mwah dat vind ik niet heel raar.quote:
Hoofdbeschermingh ebben ze niet toch?quote:Op zaterdag 28 mei 2016 02:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Bescherming die vaak nauwelijks zin heeft ook nog.
nietquote:
boeit me nietquote:Op zaterdag 28 mei 2016 11:52 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
de OP zegt wat anders trouwens
Joylent.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 17:14 schreef Mortaxx het volgende:
Jongens hoe heet die vloeibare maaltijdvervanger die fera had ook alweer?
geen tijd om te koken door werkquote:
Ook met 2100 kcal per dag val je wel redelijk af als je sport erbijquote:
Ligt aan hoe lang je bent en hoeveel je weegt.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 19:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ook met 2100 kcal per dag val je wel redelijk af als je sport erbij
quote:
Oh ja? Do tellquote:Op zaterdag 28 mei 2016 19:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Ligt aan hoe lang je bent en hoeveel je weegt.
Maar euh, Fokkie ik heb misschien nog werk voor je.
al tien dagen niet gedaanquote:Op zaterdag 28 mei 2016 19:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ook met 2100 kcal per dag val je wel redelijk af als je sport erbij
Omg ... Lijkt zo erg op iemand die ik ken.quote:
Lammequote:Op zaterdag 28 mei 2016 19:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
al tien dagen niet gedaan
Als ik train moet ik 2700
Mijn werkgever zoekt nog mensen om te typen. Interesse?quote:
Minder dan 96 uur etsquote:Op zaterdag 28 mei 2016 19:48 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Ey Flips, wat raad je aan voor backpack?
Tragisch.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 19:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Omg ... Lijkt zo erg op iemand die ik ken.
heb 65l geloof ikquote:Op zaterdag 28 mei 2016 19:48 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
die vraag kan ik ook wel stellen aan Morti en fok-it eeik
Het is nog een man ook.quote:
Kan altijd even kijken jaquote:Op zaterdag 28 mei 2016 19:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn werkgever zoekt nog mensen om te typen. Interesse?
Niet te zwaar in ieder geval. Ik heb een van 55 liter en ik ben vieze flashpacker, dus daar heb je meer dan genoeg aanquote:Op zaterdag 28 mei 2016 19:48 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
die vraag kan ik ook wel stellen aan Morti en fok-it eeik
spannend. tvp.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 19:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik bijt de spits af met een dickpic
Nee, dat niet. Maar het is erg druk dus ze kunnen wel versterking gebruiken. Ik denk dat je dan wel elke dag bezig kunt zijn.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 19:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan altijd even kijken jaHeb al weer andere sol ook dus even kijken of k daar voor wordt uitgenodigd.
Niet voor vast aantal uur per week toch?
Oh dat is wel netjesquote:Op zaterdag 28 mei 2016 19:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Maar het is erg druk dus ze kunnen wel versterking gebruiken. Ik denk dat je dan wel elke dag bezig kunt zijn.
het zijn 9 maanden he, en ik woon op een campus en ik kom met de kerst voor 2/3 weken terug naar NL, dan neem ik de 'rest' van de bagage (voor de winter enzo) mee.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 19:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet te zwaar in ieder geval. Ik heb een van 55 liter en ik ben vieze flashpacker, dus daar heb je meer dan genoeg aan
Niet te veel inhoud dan kun je hem niet volproppen met onzin.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 19:48 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Ey Flips, wat raad je aan voor backpack?
Echt wel.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 19:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik ben aan het werk ja
Ik kan geen meerdere dingen op een dag
Nee joh, Heppie is veel knapper.quote:
Ja,dan zou ik geen dure nemen. En als je daar toch woont, waarom neem je dan geen koffer mee ipv backpack? Of ga je in tussentijd veel reizen?quote:Op zaterdag 28 mei 2016 19:50 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
het zijn 9 maanden he, en ik woon op een campus en ik kom met de kerst voor 2/3 weken terug naar NL, dan neem ik de 'rest' van de bagage (voor de winter enzo) mee.
ik weet niet welke maten/soorten je hebt
quote:Op zaterdag 28 mei 2016 19:49 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
jammer van je snelle edit inso
Hmm, okay.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 19:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Niet te veel inhoud dan kun je hem niet volproppen met onzin.
Check ook Duitse amazon. Die hebben cheap ass, goede, backpacks. Ik had 65 liter. Vond trouwens regending die aan backpack vast zat wel super chill. Heb in Vietnam slecht weer gehad en mijn backpack bleef droog. In tegenstelling tot die van mijn reisgenoten.
geen idee, enige wat ik weet is dat de colleges verplicht zijn, ik in de weekenden vrij heb, tussendoor twee weken en een maand vrij heb. mn ouders en een vriend willen mijn kant op komen, dan gaan we wel rondreizen, maar dat kan ook met de koffer lijkt me.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 19:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja,dan zou ik geen dure nemen. En als je daar toch woont, waarom neem je dan geen koffer mee ipv backpack? Of ga je in tussentijd veel reizen?
Ja ik vind een backpack sowieso altijd veel fijner dan een koffer. Vind een koffer meer zeulen terwijl je BP gewoon op je rug hebt.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 19:56 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
geen idee, enige wat ik weet is dat de colleges verplicht zijn, ik in de weekenden vrij heb, tussendoor twee weken en een maand vrij heb. mn ouders en een vriend willen mijn kant op komen, dan gaan we wel rondreizen, maar dat kan ook met de koffer lijkt me.
ik weet nog niet zo heel goed wat ik mee wil nemen, en of een koffer wel genoeg is.mn grootste koffer is recentelijk stukgegaan en voordat ik een nieuwe ga kopen, wil ik kijken of een backpack misschien ook wel kan want dat is wel goedkoper (en vooral praktischer) lijkt me.
in azie laat je het gewoon die aziaatjes zeulenquote:Op zaterdag 28 mei 2016 19:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik vind een backpack sowieso altijd veel fijner dan een koffer. Vind een koffer meer zeulen terwijl je BP gewoon op je rug hebt.
En de 'zakken' voor het bagagecircus zeg maar, zijn die los te koop of zitten er al bij in? En is het veilig?quote:Op zaterdag 28 mei 2016 19:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik vind een backpack sowieso altijd veel fijner dan een koffer. Vind een koffer meer zeulen terwijl je BP gewoon op je rug hebt.
Ook alleen voor in de vakantie?quote:Op zaterdag 28 mei 2016 19:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn werkgever zoekt nog mensen om te typen. Interesse?
Heh?quote:Op zaterdag 28 mei 2016 19:59 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
En de 'zakken' voor het bagagecircus zeg maar,
Ik denk dat het wel een mogelijkheid kan zijn. Er gaan natuurlijk wat collega's een paar weken op vakantie, dus dan is tijdelijke versterking ook wel fijn, denk ik.quote:
Meen me te herinneren dat de backpacks werden vervoerd in de grote opvallende gekleurde zakken.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 20:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heh?
Ja tuurlijk is het veilig. Veel backpacks hebben ook allerlei soorten haakjes en slotjes om hem goed dicht te houden, en vaak voorzien van een regenwerend dingetje
Ik snap hier geen zak vanquote:Op zaterdag 28 mei 2016 20:01 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Meen me te herinneren dat de backpacks werden vervoerd in de grote opvallende gekleurde zakken.
quote:
`Zak' in elkaar johquote:Op zaterdag 28 mei 2016 20:04 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
dan ben je niet zo slim als ik dacht
Ipv dat je ook wat verzint met het woord zak maar nee hoorquote:Op zaterdag 28 mei 2016 20:05 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
ach houd toch je mond klootzak
wie is etsu??quote:Op zaterdag 28 mei 2016 20:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ipv dat je ook wat verzint met het woord zak maar nee hoor
Etsu begrijpthet grapje weer niet man man man
Klootzak?quote:Op zaterdag 28 mei 2016 20:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ipv dat je ook wat verzint met het woord zak maar nee hoor
Etsu begrijpthet grapje weer niet man man man
Omgquote:
quote:
Daar zakt je broek van af.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 20:07 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
achterlijke zak dat je bent
Ik zit al in zak en as nu bedanktquote:Op zaterdag 28 mei 2016 20:07 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
achterlijke zak die je bent
Ga vliegenquote:
Niet zo chagrijnigxquote:
je kan t dus welquote:Op zaterdag 28 mei 2016 20:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ga vliegen
Bedenkt gerelateerde bestemming*
Naar ZAKytnhos ofzo
hopelijk is Flips dan al bepakt en bezaktquote:Op zaterdag 28 mei 2016 20:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ga vliegen
Naar ZAKytnhos ofzo
ben ik niet xquote:
Ik wil wel vliegen.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 20:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ga vliegen
Naar ZAKytnhos ofzo
ik ookquote:
hoi etsquote:
ik ga winnenquote:
matigquote:
ja ook wel redelijkquote:Op zaterdag 28 mei 2016 20:15 schreef supersof het volgende:
[..]
matigbeetje een dipje vandaag maar komt goed
met jou?
je zou hard gaan leren.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 20:15 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
ja ook wel redelijkbinnenkort tentamens, zo geen zin in
ik zou wel naar een gym willen maar ik durf niet, stom hequote:
hoezo dat dan nietquote:Op zaterdag 28 mei 2016 20:16 schreef supersof het volgende:
[..]
ik zou wel naar een gym willen maar ik durf niet, stom he
Sowiesoquote:
Waar ben je bang voor?quote:Op zaterdag 28 mei 2016 20:16 schreef supersof het volgende:
[..]
Hebben ze geen vrouwenavond of iets?quote:Op zaterdag 28 mei 2016 20:16 schreef supersof het volgende:
[..]
ga je naar ladies only Gymquote:Op zaterdag 28 mei 2016 20:16 schreef supersof het volgende:
[..]
morgen ga ik met n vriendin naar de UB en gaan we samen studerenquote:
omdat ik niet weet hoe alles werkt en ik dan niks kan en dat er dan mensen zijn die kijken hoe ik faalquote:
als je naar een fatsoenlijke gym gaat (dus geen grote chain) zijn mensen totaal niet met je bezigquote:Op zaterdag 28 mei 2016 20:17 schreef supersof het volgende:
[..]
omdat ik niet weet hoe alles werkt en ik dan niks kan en dat er dan mensen zijn die kijken hoe ik faal
Zijn meestal de groepslessen tochquote:Op zaterdag 28 mei 2016 20:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hebben ze geen vrouwenavond of iets?OF gaat het daar niet om?
quote:Op zaterdag 28 mei 2016 20:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hebben ze geen vrouwenavond of iets?OF gaat het daar niet om?
Ja dat lijkt me ook wel chillquote:
Hoe weet ik dan dat het een goede isquote:Op zaterdag 28 mei 2016 20:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
als je naar een fatsoenlijke gym gaat (dus geen grote chain) zijn mensen totaal niet met je bezig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |