Oh dat is wel netjesquote:Op zaterdag 28 mei 2016 19:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Maar het is erg druk dus ze kunnen wel versterking gebruiken. Ik denk dat je dan wel elke dag bezig kunt zijn.
het zijn 9 maanden he, en ik woon op een campus en ik kom met de kerst voor 2/3 weken terug naar NL, dan neem ik de 'rest' van de bagage (voor de winter enzo) mee.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 19:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet te zwaar in ieder geval. Ik heb een van 55 liter en ik ben vieze flashpacker, dus daar heb je meer dan genoeg aan
Niet te veel inhoud dan kun je hem niet volproppen met onzin.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 19:48 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Ey Flips, wat raad je aan voor backpack?
Echt wel.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 19:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik ben aan het werk ja
Ik kan geen meerdere dingen op een dag
Nee joh, Heppie is veel knapper.quote:
Ja,dan zou ik geen dure nemen. En als je daar toch woont, waarom neem je dan geen koffer mee ipv backpack? Of ga je in tussentijd veel reizen?quote:Op zaterdag 28 mei 2016 19:50 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
het zijn 9 maanden he, en ik woon op een campus en ik kom met de kerst voor 2/3 weken terug naar NL, dan neem ik de 'rest' van de bagage (voor de winter enzo) mee.
ik weet niet welke maten/soorten je hebt
quote:Op zaterdag 28 mei 2016 19:49 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
jammer van je snelle edit inso
Hmm, okay.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 19:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Niet te veel inhoud dan kun je hem niet volproppen met onzin.
Check ook Duitse amazon. Die hebben cheap ass, goede, backpacks. Ik had 65 liter. Vond trouwens regending die aan backpack vast zat wel super chill. Heb in Vietnam slecht weer gehad en mijn backpack bleef droog. In tegenstelling tot die van mijn reisgenoten.
geen idee, enige wat ik weet is dat de colleges verplicht zijn, ik in de weekenden vrij heb, tussendoor twee weken en een maand vrij heb. mn ouders en een vriend willen mijn kant op komen, dan gaan we wel rondreizen, maar dat kan ook met de koffer lijkt me.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 19:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja,dan zou ik geen dure nemen. En als je daar toch woont, waarom neem je dan geen koffer mee ipv backpack? Of ga je in tussentijd veel reizen?
Ja ik vind een backpack sowieso altijd veel fijner dan een koffer. Vind een koffer meer zeulen terwijl je BP gewoon op je rug hebt.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 19:56 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
geen idee, enige wat ik weet is dat de colleges verplicht zijn, ik in de weekenden vrij heb, tussendoor twee weken en een maand vrij heb. mn ouders en een vriend willen mijn kant op komen, dan gaan we wel rondreizen, maar dat kan ook met de koffer lijkt me.
ik weet nog niet zo heel goed wat ik mee wil nemen, en of een koffer wel genoeg is.mn grootste koffer is recentelijk stukgegaan en voordat ik een nieuwe ga kopen, wil ik kijken of een backpack misschien ook wel kan want dat is wel goedkoper (en vooral praktischer) lijkt me.
in azie laat je het gewoon die aziaatjes zeulenquote:Op zaterdag 28 mei 2016 19:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik vind een backpack sowieso altijd veel fijner dan een koffer. Vind een koffer meer zeulen terwijl je BP gewoon op je rug hebt.
En de 'zakken' voor het bagagecircus zeg maar, zijn die los te koop of zitten er al bij in? En is het veilig?quote:Op zaterdag 28 mei 2016 19:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik vind een backpack sowieso altijd veel fijner dan een koffer. Vind een koffer meer zeulen terwijl je BP gewoon op je rug hebt.
Ook alleen voor in de vakantie?quote:Op zaterdag 28 mei 2016 19:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn werkgever zoekt nog mensen om te typen. Interesse?
Heh?quote:Op zaterdag 28 mei 2016 19:59 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
En de 'zakken' voor het bagagecircus zeg maar,
Ik denk dat het wel een mogelijkheid kan zijn. Er gaan natuurlijk wat collega's een paar weken op vakantie, dus dan is tijdelijke versterking ook wel fijn, denk ik.quote:
Meen me te herinneren dat de backpacks werden vervoerd in de grote opvallende gekleurde zakken.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 20:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heh?
Ja tuurlijk is het veilig. Veel backpacks hebben ook allerlei soorten haakjes en slotjes om hem goed dicht te houden, en vaak voorzien van een regenwerend dingetje
Ik snap hier geen zak vanquote:Op zaterdag 28 mei 2016 20:01 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Meen me te herinneren dat de backpacks werden vervoerd in de grote opvallende gekleurde zakken.
quote:
`Zak' in elkaar johquote:Op zaterdag 28 mei 2016 20:04 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
dan ben je niet zo slim als ik dacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |