Bijna geen broek meer aanquote:Op vrijdag 27 mei 2016 20:21 schreef Prisha het volgende:
[..]
ik zit een beetje te koekeloeren naar wat voor n broek hij aan heeft.....heeft ie nou een harembroek aan?
quote:Op vrijdag 27 mei 2016 20:23 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Bijna geen broek meer aan![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ja moet je nu zien hoe Do weer doet. Gelukkig trekt Bas er zich geen bal van aanquote:
quote:
karin zegt nietsquote:
ik zie romy en cemal niet zoveel lol hebbenquote:Op vrijdag 27 mei 2016 20:25 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Doen ze goed.
Niet anderen je lol af laten nemen.
Ja,zo zie ik het ook.quote:
jah...net nu ik vol spanning zit te wachten op een paar pareltjes van een halve zinnenquote:
Ik zie ze vaak vrolijk, misschien minder met elkaar. Ze zijn ook minder samen dan DoBas.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 20:26 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
ik zie romy en cemal niet zoveel lol hebben
Ja, stom kutwijf, ze vindt het niet leuk om poep in haar gezicht te krijgen. Opknopen.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 20:25 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ja moet je nu zien hoe Do weer doet. Gelukkig trekt Bas er zich geen bal van aan
dat heb ik dan gemistquote:Op vrijdag 27 mei 2016 20:27 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Ik zie ze vaak vrolijk, misschien minder met elkaar. Ze zijn ook minder samen dan DoBas.
ja nu wil ie wel...maar net te bedonderd om Bas te helpen de muziek daar te krijgen...quote:Op vrijdag 27 mei 2016 20:28 schreef Cir het volgende:
Rob vraagd of ze mee gaan naar Bbeach ..daar staat de muziek
Benji oh wat jammer alle goede muziek is hier /pc hans teeuwen luisteren o. a
quote:Op vrijdag 27 mei 2016 20:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, stom kutwijf, ze vindt het niet leuk om poep in haar gezicht te krijgen. Opknopen.
quote:Op vrijdag 27 mei 2016 20:27 schreef Prisha het volgende:
mooi licht op stream 2 trouwens....heel warm van die laagstaande zon
quote:
jaquote:Op vrijdag 27 mei 2016 20:32 schreef flatflower het volgende:
Het is echt een prachtig plekje met zon, muziek en een drankje!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
een prachtig plaatje, waarom muziek?quote:Op vrijdag 27 mei 2016 20:32 schreef flatflower het volgende:
Het is echt een prachtig plekje met zon, muziek en een drankje!
geen idee, ik hoorde dat Rob het had aangevraagd....quote:Op vrijdag 27 mei 2016 20:33 schreef jovencita01 het volgende:
[..]
een prachtig plaatje, waarom muziek?
whut? hoe dan?quote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2016 20:33 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja
Ja ik ook!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
owj. Niets bijzonders dus.quote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2016 20:35 schreef oma-Nijn het volgende:
Gelukkig heeft Bas een wat fatsoenlijkere smaak van muziek. weet niet wie dit zijn, maar klinkt wel lekker.
[ afbeelding ]
Dotanquote:Op vrijdag 27 mei 2016 20:35 schreef oma-Nijn het volgende:
Gelukkig heeft Bas een wat fatsoenlijkere smaak van muziek. weet niet wie dit zijn, maar klinkt wel lekker.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |