Niet alleen ik. Laat mensen in hun waarde en ga niet naar uiterlijk refereren en plastische chirurgie aanraden.quote:
Dus normaliter zit je vooral een beetje te trollen en te bashen?quote:Op vrijdag 17 juni 2016 21:39 schreef LionPopChoc het volgende:
En in tegenstelling tot het merendeel van de posts die ik in dit topic heb gepost was dit On topic en bedoeld als vriendelijk advies.
Dat die eerste post beledigend overkwam begreep ik vandaar dat ik m heb aangepast. Ik heb een voorbeeld van een voorgaande post gebruikt om zeker te weten dat het niet beledigend overkwam. P. Chirurgie is allang geen taboe meer hoor.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 21:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet alleen ik. Laat mensen in hun waarde en ga niet naar uiterlijk refereren en plastische chirurgie aanraden.
Blijkbaar kwam het wel beledigend overquote:Op vrijdag 17 juni 2016 21:51 schreef LionPopChoc het volgende:
[..]
Dat die eerste post beledigend overkwam begreep ik vandaar dat ik m heb aangepast. Ik heb een voorbeeld van een voorgaande post gebruikt om zeker te weten dat het niet beledigend overkwam. P. Chirurgie is allang geen taboe meer hoor.
En ik bash absoluut niemand, en trollen doe ik al helemaal niet. Ik ben bijna altijd vriendelijk.
Je zegt net zelf vooral offtopic te posten en dit pas je eerste reactie was die als positief advies gezien moet worden. De rest van je reacties waren dan dus onnodig en is het dus niet zo raar dat ze verwijderd worden.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 21:51 schreef LionPopChoc het volgende:
[..]
En ik bash absoluut niemand, en trollen doe ik al helemaal niet. Ik ben bijna altijd vriendelijk.
Oké, Note to self: post geen dingen op fok die niet cool zijn (onder deze gebruikersnaam). Staat genoteerd vriendelijk bedankt.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 21:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Blijkbaar kwam het wel beledigend over. Plastische chirurgie is misschien geen taboe meer, iemand die je niet kent naar aanleiding van een paar posts maar PC adviseren is gewoon niet cool. So don't.
Ja maar die andere zijn dus niet verwijderd ouwe. Maar het is al goed, maak je geen zorgen.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 22:00 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Je zegt net zelf vooral offtopic te posten en dit pas je eerste reactie was die als positief advies gezien moet worden. De rest van je reacties waren dan dus onnodig en is het dus niet zo raar dat ze verwijderd worden.
Als je niets wil of kan toevoegen aan een topic reageer er dan gewoon niet.
Ik maak me geen zorgen hoor. We weten nu wat we aan je hebben.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 22:02 schreef LionPopChoc het volgende:
[..]
Ja maar die andere zijn dus niet verwijderd ouwe. Maar het is al goed, maak je geen zorgen.
En gelezen. Sorry voor de slowchat maar ik had idd iets meer uitleg moeten gevenquote:
Bedankt voor je uitlegquote:Op zondag 19 juni 2016 23:08 schreef sararaats het volgende:
[..]
En gelezen. Sorry voor de slowchat maar ik had idd iets meer uitleg moeten geven
Ik had een slechte ervaring met de Primark vanwege drukte.
Dawast.
Vraag je dat echt in feedback?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:46 schreef syndroom het volgende:
Weet iemand hoe het nu met Deezertje gaat?
Daar is het feedback topic inderdaad niet voor.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:46 schreef syndroom het volgende:
Weet iemand hoe het nu met Deezertje gaat?
Wat AlwaysHappy zegt .quote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:17 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Daar is het feedback topic inderdaad niet voor.
Hartelijk bedankt! Ik ga zeker mijn uiterste best doen, maar gaat helemaal goed komen in samenwerking met Samzzquote:Op woensdag 22 juni 2016 19:34 schreef Forbry het volgende:
AlwaysHappy de nieuwe tweede mod.... verrassend en dat bedoel ik zeker niet negatief, want in ieder geval een hele prettige user! Heel veel succes, sterkte en plezier gewenst!
Leuk om te horen en gefeliciteerd allebei!quote:Op woensdag 22 juni 2016 19:35 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Hartelijk bedankt! Ik ga zeker mijn uiterste best doen, maar gaat helemaal goed komen in samenwerking met Samzz
Ben niet bekend met jou, maar ook gefeliciteerd!quote:Op woensdag 22 juni 2016 19:35 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Hartelijk bedankt! Ik ga zeker mijn uiterste best doen, maar gaat helemaal goed komen in samenwerking met Samzz
Bedankt!quote:Op woensdag 22 juni 2016 22:21 schreef Kamina het volgende:
[..]
Ben niet bekend met jou, maar ook gefeliciteerd!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |