Nou ja, ik heb nog niks van ze gehoord ook dus. Ze zouden deze week sollicitaties afhandelenquote:Op vrijdag 27 mei 2016 14:42 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ok ja maar je kan ook een ander land kiezenen ja, er zit risico aan. Maar wat ik al zei, soms moet je wel wat risico nemen I guess.
Hmm, kan nog.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 14:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb nog niks van ze gehoord ook dus. Ze zouden deze week sollicitaties afhandelen
Jawel hoor. Maar dit is het enige beetje vastigheid wat ik nog heb op dit moment. Dus ja, om dat op te geven vind ik ook weer zo wat, maar goeie site die je gaf. Zitten wel paar functies bij waar ik op solliciteerquote:Op vrijdag 27 mei 2016 14:45 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hmm, kan nog.
Je weet niet echt wat je wilt of welniet denigrerend he.
Ik snap je wel.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 14:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jawel hoor. Maar dit is het enige beetje vastigheid wat ik nog heb op dit moment. Dus ja, om dat op te geven vind ik ook weer zo wat, maar goeie site die je gaf. Zitten wel paar functies bij waar ik op solliciteer
Denk dat Amersfoort en Zwolle nog wel goed te doen zijn. Misschien Tilburgquote:Op vrijdag 27 mei 2016 14:48 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik snap je wel.
Welke functies/locaties?
Oh ja, Zwolle is er ook nog.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 14:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk dat Amersfoort en Zwolle nog wel goed te doen zijn. Misschien Tilburg
Zwolle is Wehkamp. Amersfoort ook Ziggo, maar ben niet thuis dus kan dat spel ook niet doen om te solliciteren nuquote:Op vrijdag 27 mei 2016 14:51 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Oh ja, Zwolle is er ook nog.
Maar welke functies dan? KPN/Ziggo? Als je Ziggo Tilburg doet, krijg ik je zo binnen wss
Ah ja. AMersfoort klopt idd, is een nieuwe vestiging voor Ziggo, zitten niet veel mensen nog maar ook daar zit wel een bekende van me.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 14:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zwolle is Wehkamp. Amersfoort ook Ziggo, maar ben niet thuis dus kan dat spel ook niet doen om te solliciteren nu
Hoe bevalt jouw werk daar? Is het Nederlandstalig of Engels callcenter?quote:Op vrijdag 27 mei 2016 14:54 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ah ja. AMersfoort klopt idd, is een nieuwe vestiging voor Ziggo, zitten niet veel mensen nog maar ook daar zit wel een bekende van me.
Engelstalig bedrijf, maar je hebt zeg maar teams per project.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 15:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe bevalt jouw werk daar? Is het Nederlandstalig of Engels callcenter?
Ah ja, nou ja het staat goed op je cv dus prima toch. Zou je wel weer terug willen naar Nederland als je daar werk kan krijgen of is Nederland helemaal klaar?quote:Op vrijdag 27 mei 2016 15:01 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Engelstalig bedrijf, maar je hebt zeg maar teams per project.
Bijv paypal;
NL team
Deens team
Noors team
Zweeds team
Wij krijgen ook Engelstalige mails en calls dus je Engels moet goed zijn.
Verder; het is callcenterwerk. Iets dat ik niet eeuwig wil blijven doen. Wil uiteindelijk toch leraar of vertaalkant op.
PayPal staat heeel goed op je CV zeggen ze, dus primaquote:Op vrijdag 27 mei 2016 15:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah ja, nou ja het staat goed op je cv dus prima toch. Zou je wel weer terug willen naar Nederland als je daar werk kan krijgen of is Nederland helemaal klaar?
Ja ik zou toch altijd wel in landen blijven werken waar je goeie zorg hebt jaquote:Op vrijdag 27 mei 2016 15:05 schreef Toto69 het volgende:
[..]
PayPal staat heeel goed op je CV zeggen ze, dus prima
Oh jawel hoor, maar geen idee hoe dat in de toekomst loopt joh. Misschien eerst via een tussenroute een ander land of z. Echt geen idee. Het hangt enorm samen met de wond.
He joh ik wilde net naar Venezuela toequote:Op vrijdag 27 mei 2016 15:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik zou toch altijd wel in landen blijven werken waar je goeie zorg hebt ja
En hoe woon je dan nu ? Net als in Lissabon met huisgenoten of zelfstandig?quote:
Drie huisgenoten, maar nu in een normaal rijtjeshuis, geen studentenhuis of appartement.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 15:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En hoe woon je dan nu ? Net als in Lissabon met huisgenoten of zelfstandig?
Wat voor een leraar welk vak?quote:Op vrijdag 27 mei 2016 15:01 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Engelstalig bedrijf, maar je hebt zeg maar teams per project.
Bijv paypal;
NL team
Deens team
Noors team
Zweeds team
Wij krijgen ook Engelstalige mails en calls dus je Engels moet goed zijn.
Verder; het is callcenterwerk. Iets dat ik niet eeuwig wil blijven doen. Wil uiteindelijk toch leraar of vertaalkant op.
Ah ok, huur zal wel goedkoop zijn dan?quote:Op vrijdag 27 mei 2016 15:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Drie huisgenoten, maar nu in een normaal rijtjeshuis, geen studentenhuis of appartement.
Oke oke, das nog geen eens zo'n verkeerd vak om te geven hoor. Beetje films kijken Engels is wel leuk vakje.quote:
Preciesquote:Op vrijdag 27 mei 2016 15:17 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Oke oke, das nog geen eens zo'n verkeerd vak om te geven hoor. Beetje films kijken Engels is wel leuk vakje.
Mijn Engels docent is een zieke baas.quote:
Wtfquote:
Oh dat aparte valt allemaal wel mee hoor.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 15:52 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ja apart maar wel een aardige kerel. Net zoals jou... apart maar verder wel aardig.
Was een grapje hoor, alle Fokkers zijn apart.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 15:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh dat aparte valt allemaal wel mee hoor.
R&P is veel leuker hoorquote:Op vrijdag 27 mei 2016 14:01 schreef Helsinki het volgende:
Kreeg een anonieme tip om hier te kijken maar eh wat is dit nu weer?.
Daar doet inso niet aanquote:
Wat? Heeft hij 3 minuten weggegeven?quote:
Jezus minaquote:
Veel te veel risico zeker?quote:
Wel flink gehavend probablyquote:
Hebben ze geen wc's op jullie school? Vandaar dat je vmbo-klassen zo vermoeiend zijnquote:Op vrijdag 27 mei 2016 16:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hallo vrienden.
Ik had vandaag een probleem.
Om 9 uur moest ik poepen, maar ik zat op werk.
Ik kan dus nu pas.
Opluchting.
Jawel, maar dat is raar.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 16:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hebben ze geen wc's op jullie school? Vandaar dat je vmbo-klassen zo vermoeiend zijn
Iemand in VBL SC liet gister een app zien hoe je kon meten hoeveel je gepoept hebt in de tijd van je baas.quote:
Klinkt als een goede app.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 16:31 schreef Insomnia_ het volgende:
En hoeveel je dus betaald had gekregen om te poepen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |