Niet slecht neequote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2016 13:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet slecht nee
Maar even kijken of ze wil dat je haar anaal verwent
dit had ze gereageerd vlak na mijn fobo berichtquote:
Dat is het niet zozeer. Ik stuur haar een planning met wat ik per dag kan doen. Voor een paar weken. Dus dat is al van tevoren duidelijk. Dagen die ik vrij wil, geef ik aan. Maar vaak plant ze me voor iets meer in. Soms omdat een bestand net iets groter is dat je het niet goed kan opdelen, dan neem ik een uurtje extra werk erbij. Dat vind ik niet zo'n punt. Maar het is telkens opnieuw. Dus misschien moet ik wel opnieuw mijn grens aangeven. Ik weet het niet ... Ik vind het zo moeilijk omdat ik niet als een zeur wil overkomen.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 13:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als het teveel is moet je het wel echt zeggen natuurlijk, je kan alles wel accepteren maar als dat tot gevolg heeft dat je gestrest alles probeert af te maken terwijl je met wat minder opdrachten beter werk levert
quote:Op vrijdag 27 mei 2016 13:17 schreef Nouri het volgende:
va ik ben hosselen in fobo
ze kunnen mijn hosselskills niet waarderen
quote:
Kom je ook niet als je het op de goede manier aangeeft hoorquote:Op vrijdag 27 mei 2016 13:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is het niet zozeer. Ik stuur haar een planning met wat ik per dag kan doen. Voor een paar weken. Dus dat is al van tevoren duidelijk. Dagen die ik vrij wil, geef ik aan. Maar vaak plant ze me voor iets meer in. Soms omdat een bestand net iets groter is dat je het niet goed kan opdelen, dan neem ik een uurtje extra werk erbij. Dat vind ik niet zo'n punt. Maar het is telkens opnieuw. Dus misschien moet ik wel opnieuw mijn grens aangeven. Ik weet het niet ... Ik vind het zo moeilijk omdat ik niet als een zeur wil overkomen.
hoiquote:Op vrijdag 27 mei 2016 14:01 schreef Helsinki het volgende:
Kreeg een anonieme tip om hier te kijken maar eh wat is dit nu weer?.
Wat denk je. Ze staat in de TT helder lichtquote:
Oh pics pics?quote:Op vrijdag 27 mei 2016 14:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat denk je. Ze staat in de TT helder licht
Is ook wel zo.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 14:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kom je ook niet als je het op de goede manier aangeeft hoor
Godsamme zegquote:
Oh bedankt lieverd ben niet zo bekend met de fok termen etcquote:Op vrijdag 27 mei 2016 14:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Godsamme zegze post hier nota bene
![]()
Even op fotoboek klikken
Mmmm niet verkeerd.......quote:Op vrijdag 27 mei 2016 14:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Godsamme zegze post hier nota bene
![]()
Even op fotoboek klikken
Mooi. Kan je geen telefonisch contact met haar hebben ipv via de mail? Zou wel stuk effectiever zijnquote:Op vrijdag 27 mei 2016 14:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Is ook wel zo.Het lijkt nu in ieder geval voor een deel opgelost te zijn.
Misschien kan je ook je seksuele verlangens naar haar uitspreken net als tjackaquote:
Nee ik ben volwassen natuurlijk.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 14:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien kan je ook je seksuele verlangens naar haar uitspreken net als tjacka
Moet je niet werken? Zie je wel vaak verschijnen in de middag, no offence ofzo?quote:Op vrijdag 27 mei 2016 14:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien kan je ook je seksuele verlangens naar haar uitspreken net als tjacka
Heb ik ook wel eens hoor. Gisteren heb ik bijvoorbeeld gebeld, maar toen was ze dus niet bereikbaar. Het is niet alsof ik dat niet probeer.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 14:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mooi. Kan je geen telefonisch contact met haar hebben ipv via de mail? Zou wel stuk effectiever zijn
Hoe vaak heb je dit al gevraagd?quote:Op vrijdag 27 mei 2016 14:15 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Moet je niet werken? Zie je wel vaak verschijnen in de middag, no offence ofzo?
Nee bedoel ik ook nietquote:Op vrijdag 27 mei 2016 14:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens hoor. Gisteren heb ik bijvoorbeeld gebeld, maar toen was ze dus niet bereikbaar. Het is niet alsof ik dat niet probeer.
Maar werkzoekendquote:
In principe kan het alles zijn maar ik zoek meeste pp klantenservice werkquote:Op vrijdag 27 mei 2016 14:20 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ah wat voor werk wil je gaan doen dan?
Kan ik je helpen?quote:Op vrijdag 27 mei 2016 14:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In principe kan het alles zijn maar ik zoek meeste pp klantenservice werk
Ik kan naar Warschau als ik uitgenodigd word voor sol.gesprek, maar weet ng niet of ik dat doequote:
Wil je NL of buiten NL? in geval twee kan ik je legio opties geven en in geval 1 op zich ook welquote:Op vrijdag 27 mei 2016 14:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kan naar Warschau als ik uitgenodigd word voor sol.gesprek, maar weet ng niet of ik dat doe
Sowieso gaanquote:Op vrijdag 27 mei 2016 14:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kan naar Warschau als ik uitgenodigd word voor sol.gesprek, maar weet ng niet of ik dat doe
In Nederland is wel het meest praktisch, want ik denk niet dat ik m'n huurhuis wil opgeven als ik net zo goed na 3 maanden denk van nee dit wordt hem nietquote:Op vrijdag 27 mei 2016 14:26 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Wil je NL of buiten NL? in geval twee kan ik je legio opties geven en in geval 1 op zich ook wel
Je wilt wel reizen of echt regio Arnhem?quote:Op vrijdag 27 mei 2016 14:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In Nederland is wel het meest praktisch, want ik denk niet dat ik m'n huurhuis wil opgeven als ik net zo goed na 3 maanden denk van nee dit wordt hem niet
Reizen is geen probleem, moet niet te gortig worden natuurlijkquote:Op vrijdag 27 mei 2016 14:29 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Je wilt wel reizen of echt regio Arnhem?
http://www.vacaturesbijxerox.nl/quote:Op vrijdag 27 mei 2016 14:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Reizen is geen probleem, moet niet te gortig worden natuurlijk
Thanks, even kijkenquote:Op vrijdag 27 mei 2016 14:31 schreef Toto69 het volgende:
[..]
http://www.vacaturesbijxerox.nl/
Tilburg uurtje, Amersfoort nog wel korter denk ik.
I knowquote:Op vrijdag 27 mei 2016 14:35 schreef Toto69 het volgende:
En mocht je toch naar het buitenland willen dan heb je ook legio opties:
Praag: Transavia klantenservice
Lissabon: Philips, eBay, bol.com, en nog vele andere klantenservices
Barcelona: Sellbytel, beetje sales-achtig.
Madrid: Origin (meende ik, of EA sports.)
Belfast: Paypal, Microsoft/MSN, Apple
Dublin/Leixlip: Hewlett-Packard (HP) / Google
Zo even wat uit m'n hoofd
Ja maar maximaal 30 uur pw zie ik net. Dan kom ik op minder uit dan wat ik nu hebquote:Op vrijdag 27 mei 2016 14:35 schreef Toto69 het volgende:
[..]
O.a. Ziggo en KPN. Heb er zelf ook gewerkt, niet veel mis mee. Ziggo is rond de 8 euro per uur netto of je nou 18 of 40 bent. Kan veel slechter.
Niks mis mee toch?quote:Op vrijdag 27 mei 2016 14:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
I knowdie in Warschau was Adidas, ik twijfel nog steeds enorm, ben nog niet teruggebeld maar de voorwaarden waren echt goed
Is bullshit. Had een collega die 40 uur pw werkte. als jij dat gewoon aangeeft kan dat gewoonquote:Op vrijdag 27 mei 2016 14:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar maximaal 30 uur pw zie ik net. Dan kom ik op minder uit dan wat ik nu hebdat staat me tegen
Ja het gaat er niet om dat ik het niet wil, als het me straks niet bevalt of ze vinden mij niet bevallen en ik moet terug heb ik hier niks meerquote:Op vrijdag 27 mei 2016 14:38 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Niks mis mee toch?
Soms moet je gewoon dingen proberen.
Ok ja maar je kan ook een ander land kiezenquote:Op vrijdag 27 mei 2016 14:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja het gaat er niet om dat ik het niet wil, als het me straks niet bevalt of ze vinden mij niet bevallen en ik moet terug heb ik hier niks meerEn het is heel kortdag, zou volgende week er al heen moeten dan dus daf valt niet te regelen met mijn verhuurder
Nou ja, ik heb nog niks van ze gehoord ook dus. Ze zouden deze week sollicitaties afhandelenquote:Op vrijdag 27 mei 2016 14:42 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ok ja maar je kan ook een ander land kiezenen ja, er zit risico aan. Maar wat ik al zei, soms moet je wel wat risico nemen I guess.
Hmm, kan nog.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 14:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb nog niks van ze gehoord ook dus. Ze zouden deze week sollicitaties afhandelen
Jawel hoor. Maar dit is het enige beetje vastigheid wat ik nog heb op dit moment. Dus ja, om dat op te geven vind ik ook weer zo wat, maar goeie site die je gaf. Zitten wel paar functies bij waar ik op solliciteerquote:Op vrijdag 27 mei 2016 14:45 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hmm, kan nog.
Je weet niet echt wat je wilt of welniet denigrerend he.
Ik snap je wel.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 14:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jawel hoor. Maar dit is het enige beetje vastigheid wat ik nog heb op dit moment. Dus ja, om dat op te geven vind ik ook weer zo wat, maar goeie site die je gaf. Zitten wel paar functies bij waar ik op solliciteer
Denk dat Amersfoort en Zwolle nog wel goed te doen zijn. Misschien Tilburgquote:Op vrijdag 27 mei 2016 14:48 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik snap je wel.
Welke functies/locaties?
Oh ja, Zwolle is er ook nog.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 14:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk dat Amersfoort en Zwolle nog wel goed te doen zijn. Misschien Tilburg
Zwolle is Wehkamp. Amersfoort ook Ziggo, maar ben niet thuis dus kan dat spel ook niet doen om te solliciteren nuquote:Op vrijdag 27 mei 2016 14:51 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Oh ja, Zwolle is er ook nog.
Maar welke functies dan? KPN/Ziggo? Als je Ziggo Tilburg doet, krijg ik je zo binnen wss
Ah ja. AMersfoort klopt idd, is een nieuwe vestiging voor Ziggo, zitten niet veel mensen nog maar ook daar zit wel een bekende van me.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 14:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zwolle is Wehkamp. Amersfoort ook Ziggo, maar ben niet thuis dus kan dat spel ook niet doen om te solliciteren nu
Hoe bevalt jouw werk daar? Is het Nederlandstalig of Engels callcenter?quote:Op vrijdag 27 mei 2016 14:54 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ah ja. AMersfoort klopt idd, is een nieuwe vestiging voor Ziggo, zitten niet veel mensen nog maar ook daar zit wel een bekende van me.
Engelstalig bedrijf, maar je hebt zeg maar teams per project.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 15:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe bevalt jouw werk daar? Is het Nederlandstalig of Engels callcenter?
Ah ja, nou ja het staat goed op je cv dus prima toch. Zou je wel weer terug willen naar Nederland als je daar werk kan krijgen of is Nederland helemaal klaar?quote:Op vrijdag 27 mei 2016 15:01 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Engelstalig bedrijf, maar je hebt zeg maar teams per project.
Bijv paypal;
NL team
Deens team
Noors team
Zweeds team
Wij krijgen ook Engelstalige mails en calls dus je Engels moet goed zijn.
Verder; het is callcenterwerk. Iets dat ik niet eeuwig wil blijven doen. Wil uiteindelijk toch leraar of vertaalkant op.
PayPal staat heeel goed op je CV zeggen ze, dus primaquote:Op vrijdag 27 mei 2016 15:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah ja, nou ja het staat goed op je cv dus prima toch. Zou je wel weer terug willen naar Nederland als je daar werk kan krijgen of is Nederland helemaal klaar?
Ja ik zou toch altijd wel in landen blijven werken waar je goeie zorg hebt jaquote:Op vrijdag 27 mei 2016 15:05 schreef Toto69 het volgende:
[..]
PayPal staat heeel goed op je CV zeggen ze, dus prima
Oh jawel hoor, maar geen idee hoe dat in de toekomst loopt joh. Misschien eerst via een tussenroute een ander land of z. Echt geen idee. Het hangt enorm samen met de wond.
He joh ik wilde net naar Venezuela toequote:Op vrijdag 27 mei 2016 15:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik zou toch altijd wel in landen blijven werken waar je goeie zorg hebt ja
En hoe woon je dan nu ? Net als in Lissabon met huisgenoten of zelfstandig?quote:
Drie huisgenoten, maar nu in een normaal rijtjeshuis, geen studentenhuis of appartement.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 15:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En hoe woon je dan nu ? Net als in Lissabon met huisgenoten of zelfstandig?
Wat voor een leraar welk vak?quote:Op vrijdag 27 mei 2016 15:01 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Engelstalig bedrijf, maar je hebt zeg maar teams per project.
Bijv paypal;
NL team
Deens team
Noors team
Zweeds team
Wij krijgen ook Engelstalige mails en calls dus je Engels moet goed zijn.
Verder; het is callcenterwerk. Iets dat ik niet eeuwig wil blijven doen. Wil uiteindelijk toch leraar of vertaalkant op.
Ah ok, huur zal wel goedkoop zijn dan?quote:Op vrijdag 27 mei 2016 15:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Drie huisgenoten, maar nu in een normaal rijtjeshuis, geen studentenhuis of appartement.
Oke oke, das nog geen eens zo'n verkeerd vak om te geven hoor. Beetje films kijken Engels is wel leuk vakje.quote:
Preciesquote:Op vrijdag 27 mei 2016 15:17 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Oke oke, das nog geen eens zo'n verkeerd vak om te geven hoor. Beetje films kijken Engels is wel leuk vakje.
Mijn Engels docent is een zieke baas.quote:
Wtfquote:
Oh dat aparte valt allemaal wel mee hoor.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 15:52 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ja apart maar wel een aardige kerel. Net zoals jou... apart maar verder wel aardig.
Was een grapje hoor, alle Fokkers zijn apart.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 15:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh dat aparte valt allemaal wel mee hoor.
R&P is veel leuker hoorquote:Op vrijdag 27 mei 2016 14:01 schreef Helsinki het volgende:
Kreeg een anonieme tip om hier te kijken maar eh wat is dit nu weer?.
Daar doet inso niet aanquote:
Wat? Heeft hij 3 minuten weggegeven?quote:
Jezus minaquote:
Veel te veel risico zeker?quote:
Wel flink gehavend probablyquote:
Hebben ze geen wc's op jullie school? Vandaar dat je vmbo-klassen zo vermoeiend zijnquote:Op vrijdag 27 mei 2016 16:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hallo vrienden.
Ik had vandaag een probleem.
Om 9 uur moest ik poepen, maar ik zat op werk.
Ik kan dus nu pas.
Opluchting.
Jawel, maar dat is raar.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 16:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hebben ze geen wc's op jullie school? Vandaar dat je vmbo-klassen zo vermoeiend zijn
Iemand in VBL SC liet gister een app zien hoe je kon meten hoeveel je gepoept hebt in de tijd van je baas.quote:
Klinkt als een goede app.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 16:31 schreef Insomnia_ het volgende:
En hoeveel je dus betaald had gekregen om te poepen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |