Dat ben ik met je eens.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 15:12 schreef Stranger het volgende:
[..]
Dat is toch ook niet raar? Mensen zonder middelen worden geholpen in dit land, dat is geen schande, dat is iets om trots op te zijn.
Lijkt me juridisch aanvechtbaar?quote:Op vrijdag 27 mei 2016 15:14 schreef Tayu het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens.
Maar ik heb 21 jaar geleden ondervonden dat er in mijn geval dan toch wel onderscheid werd gemaakt op etnische afkomst (dat is niet het geval als het gaat om asielzoekers of ex-gedetineerden).
Ik verliet een Blijfhuis na een jaar, en kreeg geen herinrichtingskosten. Anderen in diezelfde positie kregen dit wel, mits ze van buitenlandse afkomst waren,
Keiharde discriminatiequote:Op vrijdag 27 mei 2016 15:16 schreef Tayu het volgende:
[..]
Nee, zo zijn de regels nu eenmaal. En nog steeds.
Dat vind ik dan schandalig. Maar het lijkt me sterk dat je alleen dankzij je huidskleur zoiets ontzegd wordt en al helemaal dat ze vanuit de gemeente aangeven dat het is omdat je niet van buitenlandse afkomst bent.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 15:14 schreef Tayu het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens.
Maar ik heb 21 jaar geleden ondervonden dat er in mijn geval dan toch wel onderscheid werd gemaakt op etnische afkomst (dat is niet het geval als het gaat om asielzoekers of ex-gedetineerden).
Ik verliet een Blijfhuis na een jaar, en kreeg geen herinrichtingskosten. Anderen in diezelfde positie kregen dit wel, mits ze van buitenlandse afkomst waren,
Schandalig.!quote:Op vrijdag 27 mei 2016 15:14 schreef Tayu het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens.
Nee, niet vanwege huidskleur, vanwege etnische afkomst.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 15:18 schreef Stranger het volgende:
[..]
Dat vind ik dan schandalig. Maar het lijkt me sterk dat je alleen dankzij je huidskleur zoiets ontzegd wordt en al helemaal dat ze vanuit de gemeente aangeven dat het is omdat je niet van buitenlandse afkomst bent.
Maar jij hebt het meegemaakt, dus zou je op je woord moeten vetrouwen. Fijn dat je anderen het niet lijkt te misgunnen, ondanks je eigen ervaringen!
En het land waar zich dit in afspeelt?quote:Op vrijdag 27 mei 2016 15:47 schreef Perrin het volgende:
Vluchtelingen uit Vechtistan, Dommistan en Ligië
Heb es gegoogled. Is meestal een lening. In elk geval voor de duurzame gebruiksgoederen.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 15:10 schreef Tayu het volgende:
[..]
Het zijn gemeentelijke bepalingen.
Doe het lekker zelf.
quote:Op vrijdag 27 mei 2016 15:47 schreef Perrin het volgende:
Theodor is een baas!quote:Op vrijdag 27 mei 2016 16:17 schreef Oud_student het volgende:
[..]![]()
Voor de mensen die het nog niet begrijpen wordt het ook voor 3 jarigen uitgelegd.
Nee hoor.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 16:13 schreef Gia het volgende:
[..]
Heb es gegoogled. Is meestal een lening. In elk geval voor de duurzame gebruiksgoederen.
Kosten voor verhuizing, huur busje e.d. zijn vaak om niet.
quote:Op vrijdag 27 mei 2016 16:17 schreef Oud_student het volgende:
[..]![]()
Voor de mensen die het nog niet begrijpen wordt het ook voor 3 jarigen uitgelegd.
Theodor is helemaal geen baas. Alleen 3-jarige trappen inderdaad in zulk soort columns.quote:
Je vergeet Ligië, daar komen er ook veel vandaanquote:
Waar zouden 3-jarigen precies in moeten trappen volgens jou? Je vindt dat deze column geen goede afspiegeling van de waarheid schetst?quote:Op vrijdag 27 mei 2016 17:01 schreef richolio het volgende:
[..]
[..]
[..]
Theodor is helemaal geen baas. Alleen 3-jarige trappen inderdaad in zulk soort columns.
Nederland,en ook Duitsland,Zweden...quote:Op vrijdag 27 mei 2016 15:53 schreef Tayu het volgende:
[..]
En het land waar zich dit in afspeelt?
Herodistan?
In dat simpele gelul. Zo makkelijk ligt het namelijk echt niet. Of vind jij van wel? Mijns inziens is deze column gewoon een beetje makkelijk scoren.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 17:15 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Waar zouden 3-jarigen precies in moeten trappen volgens jou?
Precies.quote:Je vindt dat deze column geen goede afspiegeling van de waarheid schetst?
Ik gok maar zo dat de mensen in Oisterwijk daar niet de kans voor krijgen.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 17:26 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik hoop van ganser harte dat de hele raadszaal in Oisterwijk bij de volgende gemeenteraadsvergadering vol zit met boze inwoners. En dan niet het stenen gooiende tuig uit Geldermalsen, maar normale mensen die 1-voor-1 hun zegje mogen doen. Laat die vergadering maar de hele nacht duren, laat maar duidelijk worden wat een belachelijke bedragen en regelingen dit zijn.
Het zijn doorgaans geen normale mensen die zich blijkbaar zó afzetten tegen dergelijke ontwikkelingen dat ze er tegen gaan protesteren.. Ik word er een beetje verdrietig van.quote:
Mail Sylvana misschien dat DENK er kamervragen over kan stellen.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 17:31 schreef vigen98 het volgende:
Ik ben een allochtoon waar is mijn 10k? Vieze racisten
Dat zou werken indien er ook daadwerkelijk wat met je mening zou worden gedaan.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 17:26 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik hoop van ganser harte dat de hele raadszaal in Oisterwijk bij de volgende gemeenteraadsvergadering vol zit met boze inwoners. En dan niet het stenen gooiende tuig uit Geldermalsen, maar normale mensen die 1-voor-1 hun zegje mogen doen. Laat die vergadering maar de hele nacht duren, laat maar duidelijk worden wat een belachelijke bedragen en regelingen dit zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |