tooltje wat die melding geeft verwijderen..quote:Op maandag 13 juni 2016 01:59 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Maar die harde schijf gebruik ik na die meldingen al jaren (hij komt uit de Toshiba waar hij eerst die melding gaf). Het is ook geen probleem mocht hij een keer crashen, maar wil hem gewoon blijven gebruiken tot hij echt de geest geeft.
Vandaar dat ik geen oplossing voor die schijf zoek, maar enkel van die irritante meldingen af wil zijn.
DFDwiz.exe.. Maar ben zo stom geweest álle services uit te schakelen, nu werkt de zoekfunctie niet meerquote:Op maandag 13 juni 2016 02:02 schreef mschol het volgende:
[..]
tooltje wat die melding geeft verwijderen..
quote:Op maandag 13 juni 2016 02:07 schreef Woelwater het volgende:
[..]
DFDwiz.exe.. Maar ben zo stom geweest álle services uit te schakelen, nu werkt de zoekfunctie niet meer
Maar die schijf is al vervangen, wat valt daar niet aan te begrijpen. Het is nu een oude HD in een oude laptop. Dat Windows die melding geeft terwijl die schijf verder nog gewoon functioneert wil toch niet zeggen dat ik hem gelijk bij het vuilnis moet dumpen.quote:Op maandag 13 juni 2016 08:22 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
Tis een legetiem windows process
Dus ik zou die disk maar gewoon gaan vervangen
Ok, dan moet je even handmatig de andere opties doen. Het is soms wat gefröbel.quote:Op maandag 13 juni 2016 00:39 schreef Rica het volgende:
[..]
Dat is nu juist de pagina die telkens opent als ik de browser open. De Default Apps instellingen pagina.
Heb het al gereset en opnieuw ingevoerd maar het blijft steeds terugkomen.
Wat ik ook doe en verander het blijft terugkomen.quote:Op maandag 13 juni 2016 22:14 schreef oheng het volgende:
[..]
Ok, dan moet je even handmatig de andere opties doen. Het is soms wat gefröbel.![]()
Hier dus: startknop -> pc-instellingen -> Systeem -> Standaard-Apps ->
En dan even de de standaard browser veranderen in Edge, en daarna weer in Opera, daarna debestandsextensies doen, en daarna de protocollen.
Dus niet op "Standaardapp instellen door app" klikken.
Kun je heb op Internet Explorer zetten? En in het ergste geval daarop houden. Heb je iig niet de popups.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 08:21 schreef Rica het volgende:
[..]
Wat ik ook doe en verander het blijft terugkomen.
hhtp/https ed. staan allemaal netjes op opera. Er komen ook nergens vragen of ik iets als default wil instellen ofzo, het opent alleen heel dom telkens die instellingspagina. Als een soort popup.
Alleen als die pagina minimaliseer komt hij niet terug maar dan heb je dat tandwiel in de in de taakbalk met een licht streepje er onder en al hoe klein, dat is ook irritant
Binnenkort wil ik hem toch helemaal opnieuw "schoon" installeren. Wellicht dat ik er dan af ben. tot die tijd maar mee leven denk ik.
Nope. Als ik hem op IE zet en Opera open komt ie alsnogquote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:00 schreef oheng het volgende:
[..]
Kun je heb op Internet Explorer zetten? En in het ergste geval daarop houden. Heb je iig niet de popups.
en je gebruikt de ingebouwde VPN van windows ?quote:Op donderdag 16 juni 2016 07:02 schreef Rica het volgende:
Nieuw euvel, Windows verbreekt at random mijn VPN.
En dat niet alleen, het sluit soms de hele app.
En dat niet alleen hij gooit hem dan ook gelijk helemaal uit de system tray.
Een kleine zoektocht op google zegt dat ik niet de enige ben en dit al speelt sinds de testversie van Win10.
Heb een maand de tijd om eventueel terug te gaan naar mijn vorige versie...
Ik heb een betaalde bij Private Internet Access.quote:Op donderdag 16 juni 2016 07:48 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
en je gebruikt de ingebouwde VPN van windows ?
maar dat je niet de enige bent dat zal best op de aantallen gebruikers. Ik zelf heb er overigens geen last van, enkel als m'n netwerk tijdelijk wegvalt.
PIA kan je volgens mij ook gewoon gebruiken met de windows client dacht ik?, alleen switchen tussen landen zal lastig wordenquote:Op donderdag 16 juni 2016 08:44 schreef Rica het volgende:
[..]
Ik heb een betaalde bij Private Internet Access.
Die heeft eigen software. Laatste is van 12 juni dus helemaal up to date.
Verbinding kan natuurlijk wel eens verbreken (hoewel ik dat voorheen nooit had) maar helemaal afsluiten en uit de system tray gooien alsof het malware is gaat wel wat ver.
misschien even vragen bij de leverancier van die softwarequote:Op donderdag 16 juni 2016 08:44 schreef Rica het volgende:
[..]
Ik heb een betaalde bij Private Internet Access.
Die heeft eigen software. Laatste is van 12 juni dus helemaal up to date.
Verbinding kan natuurlijk wel eens verbreken (hoewel ik dat voorheen nooit had) maar helemaal afsluiten en uit de system tray gooien alsof het malware is gaat wel wat ver.
kabel videokaart al gewisseld?quote:Op donderdag 16 juni 2016 11:56 schreef BlauweTijger het volgende:
Hoi allemaal. Computer (met windows 10) liep vast, terwijl de beeldschermen uitvielen en mijn computer aanbleef.
Mijn computer gaat wel aan, de beide beeldschermen staan ook aan (knipperen standby lampje) maar er is geen verbinding tussen beide apparaten. De videokaart er al in en uit gehaald maar ook geen effect. Wat nu?Zwart beeld dus.
UAC is de boosdoener.quote:Op donderdag 16 juni 2016 08:58 schreef mschol het volgende:
[..]
PIA kan je volgens mij ook gewoon gebruiken met de windows client dacht ik?, alleen switchen tussen landen zal lastig worden
Goede tip. Vanavond even uitproberen.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 12:48 schreef mschol het volgende:
probeer pia eens opnieuw te installeren, maar de installer dan wel met "run as admin" te draaien?
UAC wil je niet uit hebben, hoe matig het misschien ook is..
Alles verwijderd. De exe als admin laten uitvoeren. Alles werkt. UAC weer aan. Weer hetzelfde probleem.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 12:48 schreef mschol het volgende:
probeer pia eens opnieuw te installeren, maar de installer dan wel met "run as admin" te draaien?
UAC wil je niet uit hebben, hoe matig het misschien ook is..
Hoe bedoel je via de "site"? Welke site is dat?quote:Op woensdag 22 juni 2016 21:19 schreef HulkHeld het volgende:
Hallo
Ik heb er een lange tijd mee gewacht maar ik wil nu op mijn laptop ook w10 installeren. Ik doe dit via de site maar hij blijft behoorlijk lang, inmiddels een uur, bij dat blauwe scherm hangen met de melding: wordt gestart. Moet ik blijven wachten totdat hij actie onderneemt of blijft dit de gehele tijd staan?
Ben nooit goed met updates haha niet bijster veel verstand van pc's en heb het idee dat hij niks doet als hetzelfde scherm blijft staan.
Uiteindelijk ging hij actie ondernemen. Bedankt in ieder geval!quote:Op woensdag 22 juni 2016 21:46 schreef oheng het volgende:
[..]
Hoe bedoel je via de "site"? Welke site is dat?
En ja, je moet gewoon wachten denk ik. Of liever gezegd: je moet er niet op gaan wachten. Laat dat ding mooi zijn werk doen, kan wel een paar uurtjes duren.
Hoe oud is de pc en wat zijn de specs?quote:Op donderdag 23 juni 2016 09:07 schreef F1gamer het volgende:
Ik heb een pc met windows 7 erop staan. Alleen zit ik te twijfelen om naar windows 10 over te stappen. Ik gebruik vooral voor school om wat programmeerwerk en statistische berekeningen uit te voeren. Natuurlijk game ik ook op deze pc. Het enigste wat ik aan erger is dat het opstarten iets langer duurt. Verder ben ik er tevreden mee.
Op mijn netbook heb ik windows 10 staan. Op zich werkt het prima. Het start snel op. Aleen zijn heb ik wat issues mee gehad. Mogelijk kan het komen door de specs.
Zou ik mijn vaste pc nu gaan overzetten van windows 7 naar windows 10?.
Maakt op zich niet zoveel uit. Elke pc met Windows 7 kan ook 10 aan.quote:Op donderdag 23 juni 2016 10:56 schreef PjotterFRL het volgende:
[..]
Hoe oud is de pc en wat zijn de specs?
Ja, maar of het altijd aan te raden is..quote:Op donderdag 23 juni 2016 11:02 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Maakt op zich niet zoveel uit. Elke pc met Windows 7 kan ook 10 aan.
aangezien 10 net iets beter draait dan een volledig gepatchte windows 7, is het prima aan te radenquote:Op donderdag 23 juni 2016 11:06 schreef PjotterFRL het volgende:
[..]
Ja, maar of het altijd aan te raden is..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |