vrijdag 25 december 2015 @ 09:05quote:Op donderdag 26 mei 2016 18:20 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Moblo. Wablief.
Jammer, ookal heb ik het niet altijd laten merken, maar je was een topper![]()
Dat zwart is wel even wennen
Neeee man. Te druk met werk leven dingen alles. Ik ben hier sowieso keiweinig nog.quote:Op donderdag 26 mei 2016 20:12 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Jij kan moblo wel vervangen op SES
jaaaaaa Rene back
Levenquote:Op donderdag 26 mei 2016 20:17 schreef Renesite het volgende:
[..]
Neeee man. Te druk met werk leven dingen alles. Ik ben hier sowieso keiweinig nog.
Reorganisatie.quote:Op donderdag 26 mei 2016 20:35 schreef Joene het volgende:
vraag me inmiddels wel af wat de nieuwe koers is met zoveel modjes met ontslag
dat sowieso, zal wel weer een dolleboel wordenquote:
Jij als moderator?quote:Op donderdag 26 mei 2016 20:40 schreef Joene het volgende:
[..]
dat sowieso, zal wel weer een dolleboel worden
wordt het beleid niet soepeler van Juup is niet gewenst...quote:
Juup© is niet gewenst of jij bent niet gewenst als moderator?quote:Op donderdag 26 mei 2016 20:44 schreef Joene het volgende:
[..]
wordt het beleid niet soepeler van Juup is niet gewenst...
mijn vorm van beleid niet denk ikquote:Op donderdag 26 mei 2016 20:46 schreef Juup© het volgende:
[..]
Juup© is niet gewenst of jij bent niet gewenst als moderator?
Teringquote:Op donderdag 26 mei 2016 20:47 schreef Forbry het volgende:
Motorbloempje,
Jij ook heel erg bedankt voor alles wat je als mod voor R&P hebt gedaan!Tot ziens als mod bij OUD!
http://forum.fok.nl/topic/2304979quote:Op donderdag 26 mei 2016 20:45 schreef 6star6lord6 het volgende:
Is er een link van de des betreffende topic?
van die mensen die op het randje staan en dat ik dan zeg Spring dan Pussy!quote:
Back in the days.quote:Op donderdag 26 mei 2016 20:40 schreef Joene het volgende:
[..]
dat sowieso, zal wel weer een dolleboel worden
Whehehe.quote:Op donderdag 26 mei 2016 20:47 schreef Forbry het volgende:
Motorbloempje,
Jij ook heel erg bedankt voor alles wat je als mod voor R&P hebt gedaan!Tot ziens als mod bij OUD!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |