Same, hoe licht de maaltijd ook is. Zo vervelendquote:Op donderdag 26 mei 2016 21:20 schreef Lokasenna het volgende:
Voel me zo opgeblazen na elke maaltijd.
Zelfs na ontbijt.
Misschien maar weer eens minderen met zuivelquote:Op donderdag 26 mei 2016 21:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Same, hoe licht de maaltijd ook is. Zo vervelend
Kan niet kijkenquote:Op donderdag 26 mei 2016 21:34 schreef Insomnia_ het volgende:
goede docu op jullie publieke omroep nu
Ik heb het vooral ook nogeens bij m`n slokdarm. Altijd een soort brok in mn keel alsof het niet goed weg is allemaalquote:Op donderdag 26 mei 2016 21:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Misschien maar weer eens minderen met zuivel
Hm, ff terugkijken dan vanavondquote:Op donderdag 26 mei 2016 21:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mensen uit Nederland die naar kalifaat zijn gegaan
Hmm, dat herken ik niet echt. Heb zelf vooral misselijkheid en opgeblazen gevoel. En brandend maagzuur.quote:Op donderdag 26 mei 2016 21:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb het vooral ook nogeens bij m`n slokdarm. Altijd een soort brok in mn keel alsof het niet goed weg is allemaal
'quote:Op donderdag 26 mei 2016 21:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hmm, dat herken ik niet echt. Heb zelf vooral misselijkheid en opgeblazen gevoel. En brandend maagzuur.
Wel goede tipquote:Op donderdag 26 mei 2016 21:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
'
Ja maagzuur heb ik al jaren last van, al is dat wel verbeterd nu m`n voeding ook verbeterd is.
Omeprazol moet je dan kopen, dat werkt goed
Ja, meeste zitten aan Rennies, maar dath elpt geen drolquote:Op donderdag 26 mei 2016 21:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wel goede tip
Merk je nog verschil met bepaalde soorten eten?
Kan nog niet kijkenquote:
o ik moet hepatitis aquote:Op donderdag 26 mei 2016 23:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Moet nog laatste hepatitis halen geloof ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |