ik ookquote:
gebeurt hier toch nietquote:Op donderdag 26 mei 2016 20:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dat kan nooit lekker schijten zijn
biertjes bedoelen ze johquote:Op donderdag 26 mei 2016 20:25 schreef JanCees het volgende:
volgens opperkleurder moest ik meer drinken
denk dat ik 4 liter water nu ben gaan drinken
nog niks
volgend jaar is het 6 jaarquote:Op donderdag 26 mei 2016 20:26 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Is het raar om iemand aan te spreken op FB die je al 5 jaar niet meer hebt gesproken, maar elkaar wel af en toe een like geeft? Dus hij kent mij nog wel denk ik, maar beetje awkward, na 5 jaar
wat boeit hetquote:Op donderdag 26 mei 2016 20:26 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Is het raar om iemand aan te spreken op FB die je al 5 jaar niet meer hebt gesproken, maar elkaar wel af en toe een like geeft? Dus hij kent mij nog wel denk ik, maar beetje awkward, na 5 jaar
lolquote:Op donderdag 26 mei 2016 20:26 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
volgend jaar is het 6 jaar
dus als je het wil doen, doe het nu
Maakt het uitquote:Op donderdag 26 mei 2016 20:27 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Nouja, niet veel, maar na 5 jaar is toch wel wat vreemd?
nou, op fb en instagram heeft hij van die foto's met gopro enzo, en ik wil wat info inwinnen en ervaring uitwisselen enzo, want lijkt me best leuk om weer met hem te spreken maar ja, straks vindt hij het raarquote:
is niet raarquote:Op donderdag 26 mei 2016 20:28 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
nou, op fb en instagram heeft hij van die foto's met gopro enzo, en ik wil wat info inwinnen en ervaring uitwisselen enzo, want lijkt me best leuk om weer met hem te spreken maar ja, straks vindt hij het raar
Ja, maar vergeten te antwoorden.quote:Op donderdag 26 mei 2016 20:31 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
dankje
had je nog mn APPJES gelezen
moet kunnenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |