quote:
Ik heb het eerste topic over Messi geopend en 40 jaar geleden meegedaan aan een voetbalkwis. En wie ben jij dan?quote:
Imca marina. Althans vootdat ik failiet ging. Daarna heet ik John de Wolf.quote:Op donderdag 26 mei 2016 14:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb het eerste topic over Messi geopend en 40 jaar geleden meegedaan aan een voetbalkwis. En wie ben jij dan?
Ach, kleine moeite uit de geboorteplaats van Philips.quote:Op donderdag 26 mei 2016 14:07 schreef Mr.Smokey het volgende:
weer een pareltje van beste schrijver uit bommel![]()
Geweldige boektitel. Ik onthoud hemquote:
De paden in, de lanen op. Wel even doortrekken.quote:
hi hi hi.quote:
zijdelings schuurt iequote:Op donderdag 26 mei 2016 14:12 schreef Vasion het volgende:
[..]
Het komt steeds dichter bij het anale aan.
Dat is de mooiste van Cruijffie. Zo vaak naar gekeken. De muziek en beelden stromen samen. Jippenvel bij elke nootquote:
Tong80s sterretje is al langere tijd rond.quote:Op donderdag 26 mei 2016 14:14 schreef Caland het volgende:
Nu nog even vermelden dat je ooit een FA hebt geneukt en de cirkel is weer rond
Hermangod
Zij heeft ooit het genoegen gehad om te juichen op m'n stijve spits.quote:Op donderdag 26 mei 2016 14:14 schreef Caland het volgende:
Nu nog even vermelden dat je ooit een FA hebt geneukt en de cirkel is weer rond
Hermangod
jippenvelquote:Op donderdag 26 mei 2016 14:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat is de mooiste van Cruijffie. Zo vaak naar gekeken. De muziek en beelden stromen samen. Jippenvel bij elke noot
Dat was zeker ook meteen je laatste keer?quote:Op donderdag 26 mei 2016 14:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zij heeft ooit het genoegen gehad om te juichen op m'n stijve spits.
Verdomd. Ik mis wel de juiste 'quote:Op donderdag 26 mei 2016 14:16 schreef Vasion het volgende:
[..]
Tong80s sterretje is al langere tijd rond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |