Ja, wat moet kamp Johnny dan? Maar gewoon negeren? Dat zou voor veel mensen meteen gelijkstaan aan een schuldbekentenis.quote:Op woensdag 1 juni 2016 17:43 schreef MidnightB00m het volgende:
En die PR machine van Johnny Depp niet dan? Hij is een cash cow van Disney. Is zeer invloedrijk in Hollywood.
Huiselijk geweld is een ernstig probleem in veel landen. Veel slachtoffers worden niet geloofd, duurt jaren voordat de waarheid boven water komt of pas echt bij hun partner durven weg te gaan.
Nou dat dus. Terwijl de politie er is houden de security guards zich afzijdig? Worden ook niks gevraagd?quote:Op woensdag 1 juni 2016 17:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Uit het bericht uit deze quote lees ik ter plekke, als ear witnesses:
[..]
Nou ja, ze had alleen gezegd dat er sprake was van ruzie he, niet dat hij haar mishandeld had, en de politie zag verder ook niks wat erop wees dat er meer had plaatsgevonden, Dan lijkt het me niet zo vreemd dat daar niks aan gevraagd wordt.quote:Op woensdag 1 juni 2016 21:44 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nou dat dus. Terwijl de politie er is houden de security guards zich afzijdig? Worden ook niks gevraagd?
Omg johquote:Op woensdag 1 juni 2016 16:19 schreef gelestipjes het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
foto's uit people van een vermeend incident van december
Je denkt dat ze het zelf heeft gedaan of zo? Dus dat ze daar al vanaf december mee bezig was?quote:Op woensdag 1 juni 2016 22:08 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
nou ja, ook hiervan weten we natuurlijk niet wat de waarheid is he.
ik weet uberhaupt niet of de foto;s daadwerkelijk van december zijn, dat beweert ze. En ja, als ik iemand valselijk zou willen beschuldigen van zoiets of iemand geld afhandig zou willen maken zou ik daar wel wat werk van maken van tevoren ja voor een goed verhaal. Als we er vanuit gaan dat het allemaal manipulatie en bedrog is lijkt me dat ook niet echt vergezocht.quote:Op woensdag 1 juni 2016 22:11 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Je denkt dat ze het zelf heeft gedaan of zo? Dus dat ze daar al vanaf december mee bezig was?
Maar dat is nu juist het probleem he, zij zegt dat er een ravage in huis was, de politie zegt dat daar totaal geen sprake van was. Zij zegt dat ze verwondingen had toen de politie kwam, de politie zegt dat dat niet zo is.quote:Op woensdag 1 juni 2016 22:22 schreef Wimperkruller het volgende:
Vind het maar vergezocht om te denken dat iemand zoiets überhaupt kan faken. Dus al die verwondingen, die ravages in het huis en wat er nog meer gaat komen. Want ik denk dat er nog wel meer gaat komen, zo te zien vindt ze het niet erg om het publiekelijk te doen.
Dat dus..quote:Op woensdag 1 juni 2016 22:28 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Maar dat is nu juist het probleem he, zij zegt dat er een ravage in huis was, de politie zegt dat daar totaal geen sprake van was. Zij zegt dat ze verwondingen had toen de politie kwam, de politie zegt dat dat niet zo is.
Ik vind het wat moeilijk te geloven dat de politie keihard gaat staan liegen over wat ze hebben aangetroffen.
ja:quote:Op woensdag 1 juni 2016 22:38 schreef Wimperkruller het volgende:
Blijkt uit een officiële statement van de politie dat er geen totale ravage was?
Voor een paar miljoen ben ik ook wel bereid om iets te faken.quote:Op woensdag 1 juni 2016 22:22 schreef Wimperkruller het volgende:
Vind het maar vergezocht om te denken dat iemand zoiets überhaupt kan faken.
Ik ben niet pro Johnny, maar ook niet pro Amber. En vooralsnog is er niet echt bewijs dat wat ze zegt waar is, wel is er een verklaring van de politie die niet overeenkomt met wat zij beweert, Dan is het niet zo vreemd als mensen aan haar verhaal gaan twijfelen.quote:Op woensdag 1 juni 2016 23:50 schreef Wimperkruller het volgende:
Iedereen is pro-Johnny. Als er straks een filmpje komt dan zal dat ook wel fake zijn, gok ik zo.
Ik wilde het niet zo hardop zeggen. Maar ik zie blauwe kringen onder haar ogen en iets wat een koortslip kan zijn.quote:
Hij probeerde haar te stikken met een kussen...quote:Op woensdag 1 juni 2016 23:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik wilde het niet zo hardop zeggen. Maar ik zie blauwe kringen onder haar ogen en iets wat een koortslip kan zijn.
Misschien had ze gedacht dat hij netjes mee zou werken en klaar. Om maar een motief te noemen....quote:Op woensdag 1 juni 2016 22:38 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
Dat dus..
En eerder nooit wat gezegd wege ns privacy en werk. Waarom dan nu ineens wel met intervieuw en alles?
Ik weet niet hoor vind het allemaal zo tegenspreken met elkaar.
correctie: ze zegt dat hij haar probeerde te verstikken met een kussen.quote:Op donderdag 2 juni 2016 00:44 schreef MidnightB00m het volgende:
[..]
Hij probeerde haar te stikken met een kussen...
wat is daar bijzonder aan? Hij heeft daar zijn mensen voor.quote:Op donderdag 2 juni 2016 08:30 schreef Wimperkruller het volgende:
Ook erg bijzonder dat hij zelf niks zegt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |