What the fuck?!!! De moeder van Romana is Mona die in het eerste Big Brother huis zat!quote:
Heb je iets tegen gehandicapten?quote:Op donderdag 26 mei 2016 16:33 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Eens. Ze intrigeert mij. Ik kan haar trouwens moeilijk peilen. Ik weet niet of zij nou een vals loeder is of een lieve meid. Dat stemmetje en due uitstraling van haar geeft mij het gevoel dat ze een onbetrouwbaar persoon is, maar wie weet zit ik er helemaal naast.
random meiden op straat?quote:Op donderdag 26 mei 2016 12:11 schreef Juup© het volgende:
[..]
Als ik weer eens van mijn zolder afkom en naar buiten ga zal ik een foto van een leuke vrouw maken.
quote:Op donderdag 26 mei 2016 11:59 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Lekker sletje
Vriend van me heeft r nog gedaan paar jaar terug.
Dit dus, meer hoeft er niet gezegd te worden in dit topic. Wanneer kicken we eens massaal af van dat inteeltclubje dat bn'ers vormen?quote:Op donderdag 26 mei 2016 18:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
denken dat een bn'er de mooiste vrouw is
awquote:Op donderdag 26 mei 2016 18:35 schreef Juup© het volgende:
[..]
Jammer genoeg woon jij dan niet bij mij in de straat
Ze is toch doof?quote:Op donderdag 26 mei 2016 18:21 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Nee. Waaruit maak jij op dat ze gehandicapt is?
Kans dat Doutzen naar FHM komt voor een waardebon en een fles wijn is nul vandaar Kim.quote:Op donderdag 26 mei 2016 15:26 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Whaaaat?![]()
Doutzen Kroes is de allermooiste vrouw van Nederland.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |