Snap het dan, in het echt komt hij bescheiden, timide en oprecht over. Op het forum deelt hij slechts zijn innerlijke gedachten. Heeft ie toch meerdere malen gezegd sjongejongequote:Op donderdag 26 mei 2016 10:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als ik lees wat je hier post dan heb ik dat idee helemaal niet, en dat je dan nog durft te zeggen dat je je schaamt voor degene die met je op een date was vind ik allesbehalve aardig.
Als ik je hier zo hoor klagen, vraag ik me dit af:quote:
Denk je dat je met zo'n ''het ligt allemaal aan de ander'' houding iemand gaat vinden ? Zelf heb je haar namelijk ook voor allerlei redenen afgewezen. Wees dan zo sportief en kijk naar je eigen aandeel van de date. Ze was je type niet, jij niet de hare, dan zou je daar de lering uit moeten trekken dat je de volgende keer naar iemand moet kijken die meer bij jou past.quote:Op donderdag 26 mei 2016 10:18 schreef schrijfveer het volgende:
Oké, dus jullie waren beide elkaars type niet en nu ga je klagen dat ze je heeft afgewezen.
Jij denkt dat een onderdanige partner interessant kan zijn?quote:
Dat maakt niet dat hij aardig is, maar alleen dat hij zich aardig voordoet, en kennelijk kijken sommige mensen daar doorheen, ook IRL.quote:Op donderdag 26 mei 2016 10:30 schreef wiskundenoob het volgende:
[..]
Snap het dan, in het echt komt hij bescheiden, timide en oprecht over. Op het forum deelt hij slechts zijn innerlijke gedachten. Heeft ie toch meerdere malen gezegd sjongejonge
Dat is laf. Niet nice. Als je weet dat iets niet gaat werken, ben je eerlijk.quote:Op donderdag 26 mei 2016 10:33 schreef Deezertje het volgende:
Ik was nice door gewoon mee op date te gaan ondanks dat ik wist dat het binnen een halve minuut niks zou worden. Ik had ook om kunnen keren, maar niet gedaan.
Dat geldt voor haar net zo.quote:Op donderdag 26 mei 2016 10:33 schreef Deezertje het volgende:
Ik was nice door gewoon mee op date te gaan ondanks dat ik wist dat het binnen een halve minuut niks zou worden. Ik had ook om kunnen keren, maar niet gedaan.
Ware het niet dat hij echt zo is en mensen dat kunnen bevestigen.quote:Op donderdag 26 mei 2016 10:33 schreef Bolasie het volgende:
Deezertje is een prima troll, dat jullie dat niet door hebben
Je doet nu net of je haar een dienst hebt bewezen, kom nou.quote:Op donderdag 26 mei 2016 10:33 schreef Deezertje het volgende:
quote:Op donderdag 26 mei 2016 10:33 schreef Deezertje het volgende:
Denk je dat echt? Of denk je dat die façade die je optrekt in de hoop een date te scoren, daadwerkelijk onder 'nice' valt? Je moet toch wel snappen dat al die nare, onsympathieke dingen die je zegt, zeker niet 'nice' zijn?quote:
Oh, is er weer een gewillig slachtoffer bijgekomen?quote:Op donderdag 26 mei 2016 10:36 schreef Deezertje het volgende:
Ik heb nog twee lijntje lopen, maar ik denk dat het bij meer spontaan moet gebeuren, niet online.
Ok, doe datzelfde met je sociale leven.quote:Op donderdag 26 mei 2016 10:36 schreef Deezertje het volgende:
Ik heb nog twee lijntje lopen, maar ik denk dat het bij meer spontaan moet gebeuren, niet online.
Nee, want daar heb je de ballen niet voor.quote:Op donderdag 26 mei 2016 10:33 schreef Deezertje het volgende:
Bingo!quote:Op donderdag 26 mei 2016 10:38 schreef MarieAlice het volgende:
[..]
Nee, want daar heb je de ballen niet voor.
Als je gewoon mee was gegaan, een leuke avond had gehad en hier had gezegd 'Nou, was een leuke avond, leuke meid, maar de klik was er niet. Hoop dat ze iemand leuk vindt en wie weet kan ik er wel een vriendschapsband mee opbouwen,'dan was je nice geweest.
Nu ben je gewoon een hypocriet die achter haar rug bezig zit dat je je schaamt om met d'r gezien te worden, dat je godbetert vijf euro hebt moeten uitgeven en dat de vrouwen niet weten wat een prima gast ze zijn misgelopen.
Spontaniteit is volgens mij niet echt jouw ding.quote:Op donderdag 26 mei 2016 10:36 schreef Deezertje het volgende:
Klinkt niet echt "soft" voor iemand die eigenlijk hopeloos op zoek isquote:Op donderdag 26 mei 2016 10:33 schreef Deezertje het volgende:
Maar echte handelingen ipv wat afschrijfsels in een topic definiëren je kwaliteiten, toch? In het echt nice tegen iedereen en iedereen, inclusief date gisteren, bevestigt en geeft letterlijk aan dat ie nice is. Charisma misschien minder, maar heeft toch een date weten te boeien voor 2 uur terwijl hij niet zoveel zin had.quote:Op donderdag 26 mei 2016 10:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat maakt niet dat hij aardig is, maar alleen dat hij zich aardig voordoet, en kennelijk kijken sommige mensen daar doorheen, ook IRL.
Die worden dus niet verblind door zijn charisma.
en dat was puur eigen belangquote:Op donderdag 26 mei 2016 10:33 schreef Deezertje het volgende:
Spontaan? Ook dat gaat niet gebeuren.quote:Op donderdag 26 mei 2016 10:36 schreef Deezertje het volgende:
Crowdfunding, help Deezer aan een Psycholoogquote:Op donderdag 26 mei 2016 10:43 schreef Wh00pWh00p het volgende:
[..]
Spontaan? Ook dat gaat niet gebeuren.
Je moet toch echt (en dat hebben al meerdere je verteld) eens een keer goed in de spiegel kijken. Het beeld van deze wereld zoals jij die zit klopt gewoon niet. Rare kronkels van je.
Die psycholoog is nog steeds een heel goed idee voor je. Want zo ga je er echt niet komen
Vind jij het echt 'nice' om op zo'n date aardig TE DOEN en hier vervolgens haar afserveren al draak?quote:Op donderdag 26 mei 2016 10:42 schreef wiskundenoob het volgende:
[..]
Maar echte handelingen ipv wat afschrijfsels in een topic definiëren je kwaliteiten, toch? In het echt nice tegen iedereen en iedereen, inclusief date gisteren, bevestigt en geeft letterlijk aan dat ie nice is. Charisma misschien minder, maar heeft toch een date weten te boeien voor 2 uur terwijl hij niet zoveel zin had.
Je bankrekening is volquote:Op donderdag 26 mei 2016 10:44 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Crowdfunding, help Deezer aan een Psycholoog
Je gebruikt je eigen spaargeld daar maar lekker voor.quote:Op donderdag 26 mei 2016 10:44 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Crowdfunding, help Deezer aan een Psycholoog
Volgens mij heeft zij twee uur lang materiaal zitten verzamelen ter vermaak voor haar vriendinnen.quote:Op donderdag 26 mei 2016 10:45 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Vind jij het echt 'nice' om op zo'n date aardig TE DOEN en hier vervolgens haar afserveren al draak?
Je loopt er altijd zo te koop mee dat je zo eerlijk bent en niet-autisten niet, maar dat strookt dan niet echt met dit verhaal.quote:Op donderdag 26 mei 2016 10:33 schreef Deezertje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |