Volgens mij is er maar een die dat kan regelen en dat ben ik nog altijd zelf.quote:Op donderdag 26 mei 2016 09:33 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Als iemand nou eens een meet regelt met Straw voor mij.
quote:Op donderdag 26 mei 2016 09:50 schreef sibella2 het volgende:
Je verwart seksueel onaantrekkelijk zijn met een softie zijn. Je bent niet soft, iemand die soft is, is een goedzak, iemand die bereid is om zelf meer te geven dan diegene ontvangt. Dat ben jij echt totaal niet.
Deze referentiequote:Op donderdag 26 mei 2016 09:40 schreef Harmankardon het volgende:
Met zo'n karakter is autisme niet het grootste probleem en ik denk dat Deezer op zijn blote knietjes de Oude en de Nieuwe Goden moet bedanken als een vrouw het langer dan een paar weken hem hem uithoudt.
Hoe kun je dat in hemelsnaam rijmen met charisma hebben?quote:
Nou, haten is wel een heul groot woord.quote:Op donderdag 26 mei 2016 10:06 schreef Mathemaat het volgende:
Goedzo Deezertje, nu heb je ook de wrok van Straw over je heen geroepen. Even zo doorgaan en iedereen haat je
Ik ben ook een man van grote woordenquote:Op donderdag 26 mei 2016 10:07 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Nou, haten is wel een heul groot woord.
Hij beseft echt niet hoe triest zijn situatie is.quote:Op donderdag 26 mei 2016 10:00 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat mag, daar is het een internetforum voor. Maar als hij zijn browser dicht klikt is hij terug in de realiteit,waarin hij geen vrienden heeft, geen vriendin en vrouwen hem totaal niet boeiend vinden.
Realiteit kun je niet ontvluchten.
Geen haat, eerder medelijden.quote:Op donderdag 26 mei 2016 10:06 schreef Mathemaat het volgende:
Goedzo Deezertje, nu heb je ook de wrok van Straw over je heen geroepen. Even zo doorgaan en iedereen haat je
In je eentje op je kamer zitten en series / films kijken terwijl je uithuilt op een internetforum is natuurlijk heel uitdagend.quote:
Dat laatste kan ik bevestigen, dat is waarom mijn vriendin op mij viel natuurlijk.quote:Op donderdag 26 mei 2016 09:48 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Het is meer dat hij zijn gedrag aanleert aan de hand van films, dat terwijl die vaak de situatie uitvergroten en totaal niet realistisch zijn. 'Bij de tweede date bij haar thuis afspreken' bijvoorbeeld. Wat mij ook opvalt is dat Deezer altijd vanuit een stereotyperend goodguy-badguy scenario spreekt wat je altijd in films ziet. Hij is de zogenaamde softe goodguy die heel aardig is en daardoor geen vriendinnetje heeft, maar de gemene brede domme asociale rugbyfanaat heeft dat wel.
Nee dat heb je niet.quote:
Dat ik nice ben welquote:Op donderdag 26 mei 2016 10:23 schreef Copycat het volgende:
Echt Deezertje, doe wat aan je zelfbeeld, want het klopt zo niet met de realiteit.
Nee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |