Dat had ze al ver van tevoren gepland he. Zo zijn vrouwen, alles voor 2 gratis glazen cola.quote:
Dames met een piemel? Strapon? Jij submissieve slet.quote:Op donderdag 26 mei 2016 00:07 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Leuk man, ik krijg van dames een harde dus dat is zeker het probleem niet.
Graag dan.quote:Op donderdag 26 mei 2016 00:07 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik wil het wel aan jou persoonlijk samenvatten hoor
Ik ben nu vet easy of niet?quote:Op donderdag 26 mei 2016 00:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kan me nog de tijden herinneren dat je hard to get speelde maar ik ben dan ook al vrij lang op fok.
Wallen van al die zorgen man van jaren ongewenst single.quote:Op donderdag 26 mei 2016 00:06 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Nog steeds close-ups, wallen en dat vreemde baardje.
Het was eigenlijk meer een vriendschappelijk afspraakje waarbij er op voorhand van beide al weinig interesse was idd.quote:
Bij het Joris Ivensplein heb je leuke dames.quote:Op donderdag 26 mei 2016 00:07 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nou dikke pech want dat gaat dus niet gebeuren.quote:
Ga dan gewoon naar de wallen.quote:Op donderdag 26 mei 2016 00:08 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Wallen van al die zorgen man van jaren ongewenst single.
quote:Op donderdag 26 mei 2016 00:08 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nee dat was dame 2.quote:Op donderdag 26 mei 2016 00:06 schreef -Strawberry- het volgende:
En dit was toch de meid die jou al ergens had gespot?
Ik snap ook niet dat ze met jou op date is gegaan.
Arme jijquote:Op donderdag 26 mei 2016 00:08 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Als je zo graag seks wilt is de Wallen misschien een goede plek om van die frustraties af te komen.quote:Op donderdag 26 mei 2016 00:08 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Doe maar privé danquote:Op donderdag 26 mei 2016 00:08 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nou dikke pech want dat gaat dus niet gebeuren.
(Sorry ik moet weer hard2get doen van mijn goede vrind Johannes)
Die chick kennen we niet, Deezer wel.quote:Op donderdag 26 mei 2016 00:07 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Waarom huilie als ik wat zeg over die chick, maar ondertussen wel allemaal op deezertje afgeven
Daarom juistquote:Op donderdag 26 mei 2016 00:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Die chick kennen we niet, Deezer wel.
Die hoeren gooien de deur dichtquote:Op donderdag 26 mei 2016 00:09 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Als je zo graag seks wilt is de Wallen misschien een goede plek om van die frustraties af te komen.
Daar was ik ik maar dat zijn andere damesquote:Op donderdag 26 mei 2016 00:08 schreef Morendo het volgende:
[..]
Bij het Joris Ivens-plein heb je leuke dames.
Verrassingquote:Op donderdag 26 mei 2016 00:07 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Deezer heeft een date gehad maar vond haar niet knap en te alternatief dus wordt het niks. Zij vond hem een te braaf joch en gaat liever met iemand die wat stoerder is.
Ze is misschien niet een date, maar wel een mogelijkheid op aansluiting. Wie weet heeft ze wel leuke vriendinnen bij wie je een kans maakt? Heb je de date wel een beetje leuk geeindigd?quote:Op donderdag 26 mei 2016 00:07 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |