SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Rekt het niet .... Dan scheurt het welquote:Op donderdag 26 mei 2016 00:11 schreef Woelwater het volgende:
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.
Godver, dat is gewoon een Ria-tegeltjes-spreuk![]()
En anders knip je het maar inquote:Op donderdag 26 mei 2016 00:56 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Rekt het niet .... Dan scheurt het wel
Pussyquote:Op donderdag 26 mei 2016 01:12 schreef ikweethetookniet het volgende:
Ik heb geen 9 tot 5 mentaliteit .....
Eerder van 10:00 tot 15:00
Veel plezier met je niet gekitte badkamer, vensterglas ect...quote:Op donderdag 26 mei 2016 01:56 schreef Mark_Boelen het volgende:
Waar kit en pur verschijnt is waar vakmanschap verdwijnt
Luchtankersquote:Op donderdag 26 mei 2016 01:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
Eftelingscheef aka Anton Pieckstijl.
Bijlegger
Bouwvergadering.
Brabo gespotquote:Op donderdag 26 mei 2016 10:38 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Beter schif erin, dan recht er neffe!
Deze ga ik bij mij op het toilet hangen.quote:Op donderdag 26 mei 2016 00:11 schreef Woelwater het volgende:
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.
Godver, dat is gewoon een Ria-tegeltjes-spreuk![]()
Jazeker!quote:
Uiteraard in grote hoeveelheden hè 😉quote:Op donderdag 26 mei 2016 02:22 schreef dl3b het volgende:
[..]
Veel plezier met je niet gekitte badkamer, vensterglas ect...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door TR08 op 26-05-2016 20:38:57 ]
nadenken is ook een vak. Dat geldt voor prutswerk.quote:Op donderdag 26 mei 2016 22:58 schreef Firestorm83 het volgende:
Nadenken is ook werk! (uit m'n uitvoerders tijd)
Is bij ons van toepassing op klanten die denken dat ze boven de monteur staan. Zijn vaak geboren azijnpissers.quote:Op donderdag 26 mei 2016 23:12 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dat zegt de kastelein in het dorp ook altijd
Oh dat, ja dat lijkt mij erg prettig werkenquote:Op donderdag 26 mei 2016 23:13 schreef cvboer2 het volgende:
[..]
Is bij ons van toepassing op klanten die denken dat ze boven de monteur staan. Zijn vaak geboren azijnpissers.
Ben ik snel klaar mee, ik doe een stap opzij met de mededeling: Als u het denkt beter te weten, ga uw gang. Zijn ze snel vertrokken.quote:Op donderdag 26 mei 2016 23:19 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Oh dat, ja dat lijkt mij erg prettig werken
Gaat dat over het "lenen" van materiaal en gereedschap voor een ander/eigen project?quote:Op woensdag 8 juni 2016 01:21 schreef DarkE het volgende:
[..]
Variant, vaak gehoord: wat de bouw u biedt, koop je bij de gamma niet!
De defensie variant is (of was): "Als je bij hem thuis geef acht brult dan stort het huis in".quote:Op woensdag 8 juni 2016 13:17 schreef TR08 het volgende:
[..]
Gaat dat over het "lenen" van materiaal en gereedschap voor een ander/eigen project?
Zou je niet als je op de bel drukt de toeter van de bouwplaats horen?quote:Op woensdag 8 juni 2016 13:42 schreef nanuk het volgende:
[..]
De defensie variant is (of was): "Als je bij hem thuis geef acht brult dan stort het huis in".
Jazeker... En dat leent zich (van gezien te hebben) van gereedschap tot hout/ijzerwaren en andere toebehorenquote:Op woensdag 8 juni 2016 13:17 schreef TR08 het volgende:
[..]
Gaat dat over het "lenen" van materiaal en gereedschap voor een ander/eigen project?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |