quote:
Op zaterdag 18 juni 2016 09:06 schreef Baas_bas het volgende:Is dat met van die chinezen die je aftrekken? ik vind dat altijd zo raar, zou het ook niet echt durven. voel je je dan niet vies als je als man gewoon zo'n massagesalon inloopt? Iedereen weet toch gelijk waarom je er komt?

Als het goed is ga je fris gewassen (respect voor de dame en voor jezelf) die salon in en komt er vies uit. Vies van de olie en diverse lichaams sappen. Hehe!
Het wordt leuker naarmate je vaker naar het zelfde chineesje gaat. Je bent dan al gauw, na 2-3 keer, vaste klant en dat wordt gewaardeerd door de dames. Praat wat en wees ook open over wat je lekker vindt. Speel niet de idioot met dikke tips, Zo een massage kost rond de 35 tot 60 euro / uur en geef een paar euro fooi (4 / 5). Vaak gaat dat in het potje, waar de vrouwen dan pizza of zo van bestellen. Bij prijzen van 60 euro zit het "Happy End" er al bij inbegrepen, bij lagere bedragen vragen ze 10 of 15 euro extra, of .... ze doen het niet, geven geen happy end. Wil je meer dan een handmatig happy end moet je niet naar een chinese massagesalon gaan, want die doen uiterst zelden meer.
En ja, ik hou van massage, gewone, erotisch, tantra, het hele scala.
[ Bericht 19% gewijzigd door LeesFoknl op 18-06-2016 13:34:23 (ware-volle aanvulling aangvuld.) ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!