moest ouder zijn, even verkeerd geredeneerdquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:33 schreef supersof het volgende:
[..]
natuurlijk zijn haar kleinkinderen jonger dan haar eigen kind. Dat is vrij normaal
om te gieren werkelijk 😂quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:34 schreef Insomnia_ het volgende:
allemaal even lachen
inso verpsreekt zich een keer.
ha ha ha
is beter dan anticonceptiequote:Op woensdag 25 mei 2016 22:35 schreef Lokasenna het volgende:
Worden de kinderen daar niet bang gemaakt voor tienermoeder worden ofzo?
Wow.quote:
lol fakersquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wow.
Zelfs op de Veluwe worden amper kinderen geboren bij vrouwen onder de 23, zelfs niet als ze al met 18-20 jaar getrouwd waren.
tienermoeders moeten toch gewoon kunnenquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:35 schreef Lokasenna het volgende:
Worden de kinderen daar niet bang gemaakt voor tienermoeder worden ofzo?
Katholieken in polen dus.quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Is alleen bij de hele, hele strenge taboe om anticonceptie te gebruiken.
Klopt maar zit opeens taboe op hé pff want moeten eerst diploma halen dit dat en carrière makenquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
tienermoeders moeten toch gewoon kunnen
gebeurde vroeger aan de lopende band
Ik vind het wel gezellig, een groot familie.quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:38 schreef JanCees het volgende:
[..]
Klopt maar zit opeens taboe op hé pff want moeten eerst diploma halen dit dat en carrière maken
Vroeger waren vrouwen gewoon thuis en de man zorgde voor het geld
Waar is de tijd
Ja ik vind het maar krom, anticonceptie is niet oke omdat het 'actief' vermijden van bevruchting is en periodieke onthouding is gewoon oke.quote:
Hier is het gewoon allemaal niet goed.quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja ik vind het maar krom, anticonceptie is niet oke omdat het 'actief' vermijden van bevruchting is en periodieke onthouding is gewoon oke.
ik ook welquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind het wel gezellig, een groot familie.
ik durf mijn neven en nichten niet te tellen.quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:41 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik ook wel
Weet alleen niet wat groot is
Aan ene kant familie heb ik geen neven en nichten, 1 tante
Andere kant iets van 9 neven en nichten geloof ik
quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik durf mijn neven en nichten niet te tellen.
lol ik heb er maar 3quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik durf mijn neven en nichten niet te tellen.
atheistgodquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:37 schreef Insomnia_ het volgende:
Nee de jongste zus van mijn moeder is nu even oud als mij en die is atheist
Die zie ik ook niet snel meer tienermoeder worden
ik ken ze ook vast niet allemaalquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
als ik die moet gaan tellen echt geen idee
het feminisme watquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:38 schreef JanCees het volgende:
[..]
Klopt maar zit opeens taboe op hé pff want moeten eerst diploma halen dit dat en carrière maken
Waar is de tijd
mijn tante en ik waren laatst bij mijn omaquote:
Die 16-jarige jongens die ze met kind hebben geschopt gaat er toch wel gewoon vandoor dus ze moeten wel he.quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:38 schreef JanCees het volgende:
[..]
Waar is de tijd
hoezoquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
mijn tante en ik waren laatst bij mijn oma
GROOT PROBLEEM
ik mag alles doen
mijn tante groot probleem
omdat mijn tante haar dochter isquote:
??? Je mag pas op 18 jaar trouwenquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die 16-jarige jongens die ze met kind hebben geschopt gaat er toch wel gewoon vandoor dus ze moeten wel he.
ik ook nietquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mijn achterneven- en nichten ken ik echt niet hoor
Het ging toch over tienerzwangerschappen.quote:
gekquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
omdat mijn tante haar dochter is
en ik haar kleinzoon
privilege.
En dat terwijl al die familie in het dorp woontquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:45 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik ook niet
Maar andersom wel
Weet niet of dat goed is
Oh wacht en dan heb ik het zoontje van mijn zus niet eens meegerekend.quote:
Nee hoor, niet gek.quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
gek
[..]
En dat terwijl al die familie in het dorp woont
Maar daar ga je toch allemaal geen contact mee onderhouden...
het dorp?quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
gek
[..]
En dat terwijl al die familie in het dorp woont
Maar daar ga je toch allemaal geen contact mee onderhouden...
Lijkt me wel apartquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee hoor, niet gek.
Ik zie mijn tante gewoon bijna als een zus omdat we samen zelfde periodes hebben meegemaakt.
ja waar ik woonquote:
owwwquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lijkt me wel apart
[..]
ja waar ik woon
ook allemaal inteelt
ooms en tantes wonen wel verspreid over Nederlandquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:51 schreef JanCees het volgende:
[..]
owww
Die van mij over meerdere dorpen lol
denk het ookquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:56 schreef Nouri het volgende:
Ik denk dat mijn ouders ook familie zijn. Vandaar mijn kop haha
mensen worden altijd op familie verliefd ookquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:58 schreef Lokasenna het volgende:
In mijn pa's familie zit ook wel wat inteelt.
Maar dat is in al die boerendorpen, dan weten ze allang niet meer wie er nu een achterneef is van wie en veel mensen buiten het dorp zien ze ook niet.
okequote:Op woensdag 25 mei 2016 22:58 schreef Lokasenna het volgende:
In mijn pa's familie zit ook wel wat inteelt.
Maar dat is in al die boerendorpen, dan weten ze allang niet meer wie er nu een achterneef is van wie en veel mensen buiten het dorp zien ze ook niet.
Logisch ook wel. Je hebt waarschijnlijk toch overeenkomstenquote:
Series?quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:00 schreef Crack_ het volgende:
Heb wand vibrator gekocht, dat ding is echt zo fucking lekker
echtquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:00 schreef Crack_ het volgende:
Heb wand vibrator gekocht, dat ding is echt zo fucking lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |