alsof je wat aan mannen hebtquote:Op woensdag 25 mei 2016 18:47 schreef Opsonisatie het volgende:
Deezertje heeft zelfs een date heals jullie niet eens een date kunnen fixen is er echt geen hoop meer voor jullie
![]()
Bedankt dat je het er nog even inwrijftquote:Op woensdag 25 mei 2016 18:47 schreef Opsonisatie het volgende:
Deezertje heeft zelfs een date heals jullie niet eens een date kunnen fixen is er echt geen hoop meer voor jullie
![]()
HAHAHA MAAR KANEELTJEquote:Op woensdag 25 mei 2016 18:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bedankt dat je het er nog even inwrijft
Flink hoofd.quote:
ja magquote:Op woensdag 25 mei 2016 18:48 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
echt he.
Ik ga lesbisch worden, mag ik dan aan je titties zitten
and gonequote:
Alsof je onder een lading jodensterren voor een Nazipeloton rent onderweg naar een Joods zigeunerhomohuwelijk.quote:
Wat leuk, wat gaan jullie doen op die date?quote:Op woensdag 25 mei 2016 18:47 schreef Opsonisatie het volgende:
![]()
Pityfucken zoals ik dat ook bij jou deed duhquote:Op woensdag 25 mei 2016 18:50 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wat leuk, wat gaan jullie doen op die date?
Niemand gelooft dit gedeelte van mij pityfuckenquote:Op woensdag 25 mei 2016 18:50 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Pityfucken zoals ik dat ook bij jou deed duh
wat bedoel je met onder een lading jodensterren rennen?quote:Op woensdag 25 mei 2016 18:50 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Alsof je onder een lading jodensterren voor een Nazipeloton rent onderweg naar een Joods zigeunerhomohuwelijk.
Watquote:Op woensdag 25 mei 2016 18:52 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Niemand gelooft dit gedeelte van mij pityfucken
Die kan in je cv hoorquote:Op woensdag 25 mei 2016 18:52 schreef Catkiller het volgende:
Mijn post staat daar tenminste wel voor eeuwige roem.
Ik geloof het, ik ben bekend met Opso's MO.quote:Op woensdag 25 mei 2016 18:52 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Niemand gelooft dit gedeelte van mij pityfucken
Grote Beer, kleine beerquote:Op woensdag 25 mei 2016 18:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat bedoel je met onder een lading jodensterren rennen?
MoslimOmroep?quote:Op woensdag 25 mei 2016 18:54 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik geloof het, ik ben bekend met Opso's MO.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |