Die gaat in de voorbereiden banken en word vervolgens het hele jaar niet gebruikt om volgend jaar voor een habbekrats naar PEC te gaan.quote:Op woensdag 25 mei 2016 16:19 schreef Typisch het volgende:
Woudenberg contract getekend tot 2019.
Geelgod.
Zit wat in.quote:Op woensdag 25 mei 2016 16:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Die gaat in de voorbereiden banken en word vervolgens het hele jaar niet gebruikt om volgend jaar voor een habbekrats naar PEC te gaan.
#verzuurdelul
GEELGODquote:Feyenoord en Faris Hammouti (19) zijn in gesprek over een contract. De centrale verdediger kan echter nog niet veel over de onderhandelingen zeggen. ''Er zitten zeker vorderingen in'', vertelt de jeugdinternational van Marokko in gesprek met Atlas-Lions.nl.
Het talent droomt uiteraard van een carrière in De Kuip. ''In de eerste vijf jaar wil ik me gewoon zo goed mogelijk kunnen ontwikkele'', blikt hij vooruit. ''Waar dat is maakt niet uit. Ik wil een topverdediger worden die een vaste waarde kan zijn in een team. Het liefst natuurlijk bij Feyenoord zelf.''
Hammouti speelde in het verleden ook als rechtsback, maar het centrum ligt hem ook wel. ''Ik denk dat het belangrijk is dat je gewoon elke wedstrijd als verdediger je man moet uitschakelen. Ik ben een verdediger die één op één sterk is . Ik kan goed gebruik maken van m'n snelheid en m'n lengte.''
Beetje tegenwicht en nuance, daar is toch ook niks mis mee?quote:
Klinkt plausibel.quote:Op woensdag 25 mei 2016 18:09 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik ben er achter, Typisch is Raymond Salomon.
Op je 19e nog geen internationalquote:
Inmiddels wordt het wel irritant. Ik ben ook niet zo'n anti-Geel schreeuwer, maar Typisch probeert alle kritiek te weerleggen en schildert alle anti's af als domme mongolen. Dat noem ik geen nuance meer.quote:Op woensdag 25 mei 2016 18:14 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Beetje tegenwicht en nuance, daar is toch ook niks mis mee?
Een keer positief nieuws met betrekking tot één van onze talenten uit de jeugdopleiding mag dan ook vermeld worden toch?
Anders wordt het zo'n klaagtopic.
Anyway, hopelijk binnenkort weer transfernieuws.
Dat is ook niet veel. Net als Koomen.quote:Op woensdag 25 mei 2016 18:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Op je 19e nog geen international
Kan nooit veel zijn
Negerwat?quote:Op woensdag 25 mei 2016 19:12 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Inmiddels wordt het wel irritant. Ik ben ook niet zo'n anti-Geel schreeuwer, maar Typisch probeert alle kritiek te weerleggen en schildert alle anti's af als domme mongolen. Dat noem ik geen nuance meer.
Omdat het ook 9 van de 10 keer dom geschreeuw is.quote:Op woensdag 25 mei 2016 19:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Beetje overdreven misschien, maar je parodiëert ze wel met dat 'kkvgeel leg weer te slape"
En ik krijg soms naar mijn hoofd dat ik in de darmen van Van Geel zou zitten. Lekker boeiend.quote:Op woensdag 25 mei 2016 19:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Beetje overdreven misschien, maar je parodiëert ze wel met dat 'kkvgeel leg weer te slape"
Om vervolgens zelf bijna nooit iets inhoudelijks te postenquote:Op woensdag 25 mei 2016 19:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dit. Allleen het jankerige geklaag al vanwege dat op zich best sympathieke dikkerdje dat naar PEC is vertrokken.quote:Op woensdag 25 mei 2016 19:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat het ook 9 van de 10 keer dom geschreeuw is.
Nelom lijkt elk jaar steeds slechter te worden. Ik vind het niet gek dat ze Woudenberg terughalen.quote:Op woensdag 25 mei 2016 21:20 schreef Pleun2011 het volgende:
Om eens positief te zijn.. dat Verdonk is verhuurd is positief en dat Woudenberg terugkomt ook. Niet dat hij nou de verlosser is, maar ik schat hem hoger in dan Nelom. Benieuwd of we die ooit nog ergens kunnen slijten.
Ik heb daar praktisch niemand over zien klagen hoor. Het is alleen jammer dat het zo moest lopen. Maar het is voor hem en Feyenoord beter dat ie het nu ergens anders mag proberen, ergens waar ze hem hopelijk wat meer vertrouwen geven.quote:Op woensdag 25 mei 2016 21:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Dit. Allleen het jankerige geklaag al vanwege dat op zich best sympathieke dikkerdje dat naar PEC is vertrokken.
Die dient denk ik zijn contract uit.quote:Op woensdag 25 mei 2016 21:20 schreef Pleun2011 het volgende:
Om eens positief te zijn.. dat Verdonk is verhuurd is positief en dat Woudenberg terugkomt ook. Niet dat hij nou de verlosser is, maar ik schat hem hoger in dan Nelom. Benieuwd of we die ooit nog ergens kunnen slijten.
Nou de klacht is vooral dat wij met Kramer opgescheept zitten..quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:03 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik heb daar praktisch niemand over zien klagen hoor. Het is alleen jammer dat het zo moest lopen. Maar het is voor hem en Feyenoord beter dat ie het nu ergens anders mag proberen, ergens waar ze hem hopelijk wat meer vertrouwen geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |