Pfoe inderdaad Chanty! Lijkt me erg pittig als je hoogzwanger bent.quote:Op donderdag 26 mei 2016 10:59 schreef Chanty het volgende:
Hier ook nachtelijke drama's. Zit meneer midden in de nacht boos in bed te huilen en weigert weer te gaan liggen. Zal wel een fase zijn maar hoop dat die voorbij is voor de baby komt
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nachtangsten?quote:Op donderdag 26 mei 2016 09:48 schreef Tante_Soesa het volgende:
! En dit is dus waarom dit zo'n leuke lichting is om bij te lurken
![]()
Ik wilde nog even komen juichen voor mevrouwCactus! Wat een fijn nieuws zeg
!
En Kursor nog van harte gefeliciteerd met je mooie peutertje
Verder gaat het hier maar zo-zo. Ik heb geen idee wat er met Suus is. Ze slaapt heel slecht, wordt meerdere keren per nacht krijsend wakker. Niet gewoon huilend maar echt krijsend. Niet te troosten en is ineens weer in slaap. Het lijken wel nachtmerries ... Ik dacht eerst aan nog een tand maar ik zie/voel niks en ze heeft ook geen rare luiers of iets. Heel vermoeiend. Ook slecht in slaap te krijgen, gister sliep ze pas om kwart voor 9 (ze lag er al in sinds 7 uur.). Ze bleef maar huilen en om mama roepen.
Wel leert ze elke dag woordjes er bij, wat gaat dat toch hard. Nieuwste aanwinsten: OOK! (als in: Su.ze ook!) (s)pin, klok en oke
Daar had ik idd ook naar gekeken maar dat klinkt wel echt veel heftiger dan bij ons. Maar gedeeltelijk wel herkenbaar ja.quote:Op donderdag 26 mei 2016 11:46 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Nachtangsten?
Heeft V ook (nog steeds wel).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |