misschien is er ook norwayforyouquote:Op woensdag 25 mei 2016 18:40 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
ik heb een blok kaas uit noorwegen in de koelkast staan, ik moet daar echt heel zorgvuldig mee omgaan want ik heb maar immers één blok en daar moet ik het mee doen
Ja en sof ookquote:Op woensdag 25 mei 2016 18:40 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
ik ook, want dan kan ik meegenieten
misschien opgelichtquote:Op woensdag 25 mei 2016 18:42 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
lol, ik kreeg maandag post uit de VS toegestuurd en vanmorgen stond het al voor de deur
jij bent mijn lawyerquote:Op woensdag 25 mei 2016 18:43 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
zou topic in wgr openen
of bnw
Ik ook.quote:Op woensdag 25 mei 2016 18:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Toto, jij ben toch expert in goedkope vliegreisjes?
Mwah, beetje. Sup?quote:Op woensdag 25 mei 2016 18:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Toto, jij ben toch expert in goedkope vliegreisjes?
zo duur was t nietquote:Op woensdag 25 mei 2016 18:51 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ben zo iemand die ze business class upgrade aansmeren op een regionale vlucht
quote:Op woensdag 25 mei 2016 18:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ook.
Ik laat me daarna alleen oplichten door maatschappijen
Waar moet je heen.
Heb geen specifieke locatie in gedachten, maar zou wel naar Edinburgh of Dublin willen van de zomer.quote:
jij hebt mijn laatste belachelijke aankoop niet gerelativeerdquote:Op woensdag 25 mei 2016 18:53 schreef Insomnia_ het volgende:
ik ga voortaan elke belachelijke aankoop aan etsu appen.
Dan kan ie het voor mij relativeren.
Dat was KUNSTquote:Op woensdag 25 mei 2016 18:53 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
jij hebt mijn laatste belachelijke aankoop niet gerelativeerd
Www.skyscanner.nlquote:Op woensdag 25 mei 2016 18:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Heb geen specifieke locatie in gedachten, maar zou wel naar Edinburgh of Dublin willen van de zomer.
Hoe langquote:Op woensdag 25 mei 2016 18:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Heb geen specifieke locatie in gedachten, maar zou wel naar Edinburgh of Dublin willen van de zomer.
Ik ook. Vanaf Belfast niet heel ver.quote:Op woensdag 25 mei 2016 18:55 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
ik wil zo graag naar Reyjavik
zo mooi
weet ik nietquote:Op woensdag 25 mei 2016 18:55 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik ook. Vanaf Belfast niet heel ver.
Is t daar zomernacht?
Valt tegen in hoogseizoenquote:Op woensdag 25 mei 2016 18:54 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Www.skyscanner.nl
Eindhoven <> Dublin kan je wel 25-30 retour vinden.
Dat is niet veel.quote:Op woensdag 25 mei 2016 18:54 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Www.skyscanner.nl
Eindhoven <> Dublin kan je wel 25-30 retour vinden.
Dat moet wel lukken. Eitje.quote:Op woensdag 25 mei 2016 18:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is niet veel.
Dank je. Zit nu even te kijken. Retour voor 116 is al aardig.
Dat is beetje laat, denk ik. Maar goed gespot.quote:
In de zomer wel vaak treinacties, althans een aantal jaar terug.quote:Op woensdag 25 mei 2016 19:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is beetje laat, denk ik. Maar goed gespot.
Heb ergens begin augustus nu voor 68 gevonden. Is ook al lekker.
Al is trein vanaf hier naar Eindhoven wsl duurder.
Foto's en posters van Oscar de hondquote:Op woensdag 25 mei 2016 18:54 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
en ik heb alleen HOOGWAARDIGE kunst in huis
En anders via NS spoordeelwinkel vaak ook wel voor max 18-20 euro dagretour mogelijk.quote:Op woensdag 25 mei 2016 19:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In de zomer wel vaak treinacties, althans een aantal jaar terug.
OscarGodquote:Op woensdag 25 mei 2016 19:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Foto's en posters van Oscar de hond
quote:Op woensdag 25 mei 2016 19:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Foto's en posters van Oscar de hond
Noice m8.quote:Op woensdag 25 mei 2016 19:07 schreef Insomnia_ het volgende:
4-9 augustus voor 69 vanaf amsterdam, kaneel
Ik moet nog even kijken wat ons beste uitkomt, maar zitten aardige aanbiedingen bij ja.quote:
Met jouw sexy looks kan je vast wel bij iemand slapen.quote:Op woensdag 25 mei 2016 19:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik moet nog even kijken wat ons beste uitkomt, maar zitten aardige aanbiedingen bij ja.
Morgen maar even kijken of er slaapplekken te vinden zijn.
Nee helaasquote:Op woensdag 25 mei 2016 19:07 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Heb je voor ons nog een recente pic van Oscar de hond kunnen bemachtigen, Johannes?
Ik hoopte even dat Pax dit zei.quote:Op woensdag 25 mei 2016 19:11 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Met jouw sexy looks kan je vast wel bij iemand slapen.
Will cook nasi for sleeping arrangements.quote:Op woensdag 25 mei 2016 19:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mensen geven Kaneel vast geld toe om bij hen thuis te komen slapen. Zeker als hij dan ook nog eens kookt.
Echt genotquote:Op woensdag 25 mei 2016 19:15 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
R&P / Liveblog van Deezertje zijn date
Natuurlijk niet, maar ik hoopte even in zijn broekje te kunnen komen.quote:Op woensdag 25 mei 2016 19:16 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Maakt het minder aardig dan?
Jij ook al?quote:Op woensdag 25 mei 2016 19:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, maar ik hoopte even in zijn broekje te kunnen komen.
Als iemand nou even uitzoekt waar ze heen gaan, kan iemand in de buurt misschien een webcam plaatsenquote:Op woensdag 25 mei 2016 19:17 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
En het is nog niet eens begonnen
Waarom kan je dat niet zelf?quote:Op woensdag 25 mei 2016 19:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als iemand nou even uitzoekt waar ze heen gaan, kan iemand in de buurt misschien een webcam plaatsen
Omdat ik niet in de buurt van hem woon Hans.quote:Op woensdag 25 mei 2016 19:19 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Waarom kan je dat niet zelf?
:squote:Op woensdag 25 mei 2016 19:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat ik niet in de buurt van hem woon Hans.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |