Jawel, maar weenie. IK VOLG GEEN SERIESquote:Op woensdag 25 mei 2016 00:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
jij leest ook geen boeken die al een paar jaar uit zijn?
Oh genot, ik vond dat wel een uiterst fijne serie.quote:Op woensdag 25 mei 2016 00:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niemand die het weet
Nee volgend jaar geloof ik
quote:Op woensdag 25 mei 2016 00:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]true trueSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zou het wel leuk vinden maar zie het niet meer gebeuren
Waarom volg je ze niet dan?quote:Op woensdag 25 mei 2016 00:35 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jawel, maar weenie. IK VOLG GEEN SERIESdus heb er nooit echt mee over kunnen praten.
Dit heb ik ook wel eens.quote:Op woensdag 25 mei 2016 00:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik krijg geen ads, zonder dat ik adblock aanstaat.
Erg raar.
Er is een reden waarom mensen zo excited zijnquote:Op woensdag 25 mei 2016 00:35 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jawel, maar weenie. IK VOLG GEEN SERIESdus heb er nooit echt mee over kunnen praten.
quote:Op woensdag 25 mei 2016 00:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
true true
zou het wel leuk vinden maar zie het niet meer gebeuren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Die serie heb ik in 1,5 dag afgekeken.quote:Op woensdag 25 mei 2016 00:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh genot, ik vond dat wel een uiterst fijne serie.
quote:Op woensdag 25 mei 2016 00:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]vorig seizoen had cleganebowl wel kunnen gebruikenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dit seizoen heeft dat niet echt nodig![]()
Die vond ik kutquote:
Dat doe ik eigenlijk zelden, zo snel bingewatchenquote:Op woensdag 25 mei 2016 00:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die serie heb ik in 1,5 dag afgekeken.
lol
mwahquote:Op woensdag 25 mei 2016 00:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
Een leven zonder series zou toch een stuk saaier zijn.
Ik keek al amper tv en series trekken niet echt mijn aandacht. Het is meer dat ik denk van "laat dit nou aflopeeen ughhh duurt lang" dan dat ik het echt leuk en spannend vind.quote:
Ik had pijn.quote:Op woensdag 25 mei 2016 00:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat doe ik eigenlijk zelden, zo snel bingewatchen![]()
Wil het genot altijd wel een beetje spreiden.
Nog steeds films>series.quote:Op woensdag 25 mei 2016 00:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
Een leven zonder series zou toch een stuk saaier zijn.
Zou graag mee-excited worden maarjaquote:Op woensdag 25 mei 2016 00:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Er is een reden waarom mensen zo excited zijn
dan vooral niet aan beginnenquote:Op woensdag 25 mei 2016 00:37 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik keek al amper tv en series trekken niet echt mijn aandacht. Het is meer dat ik denk van "laat dit nou aflopeeen ughhh duurt lang" dan dat ik het echt leuk en spannend vind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |