Typ, jij hebt de SoiaF boeken toch?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 23:32 schreef Typisch het volgende:
Volgende week Barcelona, van de zomer naar Rome en Mallorca.
Vakantiegod.
Valt wel mee toch?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 23:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me wel.
En ik zal ook wel culinair een barbaar zijn, maar maakt me eigenlijk niet zo heel veel uit.
quote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ach, ze compenseert het goed
Mijn enige verschil is dat ik nu alles lust en toen bijna niets, maar het is niet 'verfijnder' geworden ofzo.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 23:35 schreef Fok-it het volgende:
Ik was als kind ook een barbaar, is allemaal pas laatste jaren gekomen. Was vroeger echt een nachtmerrie qua eten
je wil paperbacks?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 23:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Typ, jij hebt de SoiaF boeken toch?
Er zijn paperbacks in 2 formaten, maar ik zie alleen nog maar de kleinste versie.
Ik zie op bol.com ook niet het verschil tussen de versies. Heb jij enig idee waar die te krijgen zijn?
is ook niet leuk voor je portomonee datquote:Op dinsdag 24 mei 2016 23:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een ex van me kwam nog weleens bij Beluga
Nooit meegegaan helaas
Die heb ik ook.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 23:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
je wil paperbacks?
dan moet je gewoon de boxed set nemen
https://www.bol.com/nl/p/(...)02311711&itm_role=in
Ik wilde eerst de hardcovers, maar die zijn vies duur.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 23:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
je wil paperbacks?
dan moet je gewoon de boxed set nemen
https://www.bol.com/nl/p/(...)02311711&itm_role=in
Ik zou het verder ook nooit doen. Ja misschien 1/2 keer om het gedaan te hebben.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 23:38 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
is ook niet leuk voor je portomonee dat
Oh, daar heb ik geen idee van. Heb zelf deze boxset.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 23:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wilde eerst de hardcovers, maar die zijn vies duur.
Die boxset ligt ook in de winkel, maar dat zijn die kleine boekjes. Ik wil graag de iets grotere versie, waar ik er al 2 van heb liggen.
zou het ook wel doen om het gewoon een keertje te geprobeerd te hebben maar ga liever naar een normaal restaurant met een normale prijs voor normale portiesquote:Op dinsdag 24 mei 2016 23:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zou het verder ook nooit doen. Ja misschien 1/2 keer om het gedaan te hebben.
Maar snap wel waarom het zulke prijzen hanteert
Denk dat je heerlijk eet maar nog omvalt van de honger achterafquote:Op dinsdag 24 mei 2016 23:41 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zou het ook wel doen om het gewoon een keertje te geprobeerd te hebben maar ga liever naar een normaal restaurant met een normale prijs voor normale porties
gewoon maccie achteraf tochquote:Op dinsdag 24 mei 2016 23:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk dat je heerlijk eet maar nog omvalt van de honger achteraf
dat ligt aan het aantal gangen natuurlijkquote:Op dinsdag 24 mei 2016 23:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk dat je heerlijk eet maar nog omvalt van de honger achteraf
Ja als je veel gangen door moet lopen heb je zo weer trek ja.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 23:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat ligt aan het aantal gangen natuurlijk
Ik heb net linkje gekregen, denk dat ik nu de juiste heb.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 23:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
Oh, daar heb ik geen idee van. Heb zelf deze boxset.
Vraag het anders even op reddit. /r/asoiaf
Even uitleggen welk formaat je hebt. Die mensen daar helpen graag.
Zeggen dat je je dessert ergens anders haalt, en dan met je Mcflurry langs dat restaurant lopenquote:
heheh shitquote:Op dinsdag 24 mei 2016 23:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zeggen dat je je dessert ergens anders haalt, en dan met je Mcflurry langs dat restaurant lopen![]()
lekker biertje als dessertquote:Op dinsdag 24 mei 2016 23:48 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
heheh shit
neem meestal geen dessert
voorgerecht hoofdgerecht
He maar dat cafevoer wat ik heb gegeten verleden week in Uutje was prima te doen hoor, en goedkoopquote:Op dinsdag 24 mei 2016 23:48 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
heheh shit
neem meestal geen dessert
voorgerecht hoofdgerecht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |