zie al die paupers in klb sc vallen over iemand die in drie sterrenrestaurant eetquote:Op dinsdag 24 mei 2016 23:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je kan niks over d`r leeftijd zeggen, ze is ouder dan ik
Iwanius?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 23:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
zie al die paupers in klb sc vallen over iemand die in drie sterrenrestaurant eet
lolllolquote:Op dinsdag 24 mei 2016 23:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
zie al die paupers in klb sc vallen over iemand die in drie sterrenrestaurant eet
blijkbaarquote:Op dinsdag 24 mei 2016 23:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dat volk eet het liefst kipnuggets uit een trog
Aangetrouwde familie is kok en heeft verschillende vrienden met een restaurant met een Michelinsterren. Voel mij in zo een restaurant totaal niet op mijn gemak.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 23:24 schreef Fok-it het volgende:
Niet dat ik die Iwanius geloof verder, maar als je liever kipnuggets eet ipv Michelin-eten (wat ik overigens nog nooit op heb) Ben je ehct niet lekker bij je paasei
Oh nee zou ik ook hebben hoorquote:Op dinsdag 24 mei 2016 23:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Aangetrouwde familie is kok en heeft verschillende vrienden met een restaurant met een Michelinsterren. Voel mij in zo een restaurant totaal niet op mijn gemak.
quote:Op dinsdag 24 mei 2016 23:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh nee zou ik ook hebben hoor
Servies verkeerd gebruiken enzo
Nou ja, als je smaak gewoon niet echt verfijnd is kan dat toch gewoon?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 23:26 schreef Fok-it het volgende:
Het is niet voor niets haute-cuisine. Dan weet je toch al dat het veel lekkerdere smaakervaring is dan kfc
Maar het is wel leuk om eens te doen. Wij krijgen korting en dan is het wel te doen. Maar als je gewoon voor een paar gangen gaat bij zo een toko ben je al snel ~200 euro kwijt.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 23:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh nee zou ik ook hebben hoor
Servies verkeerd gebruiken enzo
Een ex van me kwam nog weleens bij Belugaquote:
ik heb het er nu ook niet voor over.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 23:27 schreef Fok-it het volgende:
Maargoed, met mijn budget zal ik er voorlopig ook niet snel gaan eten
Je denkt dat mensen met een minder verfijnde smaak dat eten gewoon veel minder lekker zullen vinden dan mensen die culinair verrijkt zijn?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 23:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou ja, als je smaak gewoon niet echt verfijnd is kan dat toch gewoon?
Net zoals dat sommige mensen liever een schilderij van een zigeunermeisje met traan aan de muur zouden hangen dan een originele Karel Appel.
Ja dat lijkt me wel.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 23:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je denkt dat mensen met een minder verfijnde smaak dat eten gewoon veel minder lekker zullen vinden dan mensen die culinair verrijkt zijn?
Ja, dat zou kunnen inderdaad
Nou ja, als jij alleen maar piepers met bloemkool gegeten hebt als kind ipv eten uit verschillende delen van de wereld ben je culinair wel minder verrijkt lijkt me jaquote:Op dinsdag 24 mei 2016 23:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
Culinair verrijkt.
Is dat een nieuw eufemisme voor asielzoekers?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |