abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_162470749
Originele OP van Fixers:

In het algemeen complottentopic komen zo af en toe LGBTQI*-gerelateerde zaken langs. Keer op keer roept men dan dat het een complot is. Maar als ik er naar doorvraag krijg ik nooit antwoord op wat het complot dan is. Er wordt wat gemompeld over de nuclear family, het traditionele gezin, en daarna luwt het weer.

Nu kan ik bij twee van de LGBT-letters mijn hand opsteken, maar die hidden agenda die we erop na hoduen is wel heel erg hidden. Ik weet het namelijk niet. Ik heb nog in mijn post, voorlichtingsinformatie en mijn e-mails gezocht, maar de 'this how we will take over the world-memo' heb ik toch echt niet gehad. Ook via de open kanalen lijken LGBT-organisaties niet veel voor te stellen. De meest vocale in Nederland is dan nog het COC. De Transgenderorganisatie komt niet verder dan HELE-BOZE-doch-in-keurige-ambtelijke-taal-opgestelde brieven schrijven aan de minster van VWS. Ik vind het niet echt een efficiënte manier van wereldheerschappij veroveren zo.

Welke pro-complot argumenten worden er aangedragen? Nou eigenlijk geen. Men roept dat er een hidden agenda is, maar als je vraagt wat het achterliggende plan dan zou zijn krijg je daar geen duidelijk antwoord op. Zo af en toe komt 'afbreuk aan het traditionele gezin' argument op de proppen. Daarmee voeren de complotters exact hetzelfde argument aan als ook het conservatieve, vooral christelijke, establishment doet. Wat ik toch best ironisch vindt.

Om dat gezinsargument maar vast te pareren: het traditionele gezin, de nuclear family van vader, moeder, 2 kinderen en een labrador is iets wat pas in de vorige eeuw gemeengoed is geworden. Voor die tijd waren er veel samengestelde gezinnen, van ouders die een partner hadden verloren door oorlog of ziekte. Er waren een-ouder gezinnen, omdat vooral vaders op zee of ver weg werkten. Er waren gezinnen van meerdere generaties. Het kindertal was vaak veel groter want het land moest bewerkt en er gingen er altijd wel een paar vroegtijdig dood. In elk geval is het 'traditionele gezin' een nieuwerwets twintigste eeuws concept.

Wat de niet zo hidden agenda van LGBT-ers dan wel is: veilig kunnen leven in de maatschappij. Zonder dat je bang hoeft te zijn vanwege je geaardheid of genderindentiteit. Angst voor maatschappelijke uitsluiting verbaal en fysiek geweld zijn voor LGBT-ers aan de orde van de dag. Wat nou het grote complot dat achter de LGBT-lobby zit: ik ben erg benieuwd.

*Van de afkorting LGBT zijn meerdere variaties: meestal zie je Lesbian, Gay, Bisexual, Transgender. Soms worden de letters Q en I aan toegoevoegd: Queer en Intersex.

Queer is een lastige term, omdat daar nogal verschillende definities aan toegeschreven worden. Voor de een betekent queer dat ze eigenschappen van meerdere genders beleven, voor de ander is dat juist dat ze geen genderspecifieke eigenschappen ervaren.

Intersex, intersekse conditie in het nederlands, betekent dat kinderen zonder overtuigend mannelijke of vrouwelijke primaire geslachtskenmerken worden geboren. Dat komt met 1 op de 1500-2000 geboortes vaker voor dan je zou denken.
pi_162470867
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 19:41 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Yup sex ed op school voor 4 jarigen wat een uitkomst. En dan nog schrikken ze zich kapot als ze zulke beelden zien. Dat het verhard is thats for sure, dat is inmiddels de norm geworden. Praat het maar goed ^O^
  dinsdag 24 mei 2016 @ 19:54:02 #3
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_162470952
En dat is niet eens de enige relevante aflevering van South Park over het onderwerp. :D
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_162472183
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 19:54 schreef Molurus het volgende:
En dat is niet eens de enige relevante aflevering van South Park over het onderwerp. :D
Die over transginger is ook erg goed en een verademing na een paar seizoenen platvloerse Mrs. Garrison grappen. Ineens een trans-positieve boodschap in Southpark.

Even opgezocht: S18E03 'The Cissy'
  dinsdag 24 mei 2016 @ 20:47:21 #5
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_162472461
En natuurlijk de aflevering waarin Token door verwisseling van videotapes niet kijkt naar Lord of the Rings maar naar Backdoor Sluts 9.

Aflevering S06E13.

Beetje jammer dat de makers zo fanatiek zijn met YT censuur, anders zou ik een fragmentje plaatsen.
Niet meer aanwezig in dit forum.
  woensdag 25 mei 2016 @ 11:51:28 #6
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_162485457
Even zien of ik de beoogde lbgt agenda kort kan samenvatten.

Verteld vanuit de optiek dat het echt zou zijn (ongeacht of dat zo is)

• De lbgt gemeenschap is geen bewuste drijfveer achter de samenzwering maar een 'onwetende' pion van achterliggende krachten die de wens tot gelijkheid gekaapt hebben voor hun eigen doeleinden.
• Een doel is het slopen van het kerngezin.
• Monddood maken van de oppositie door middel van het afdwingen van politieke correctheid.
• De samenzwering is gehuld in een positieve ontwikkeling (acceptatie) maar het uiteindelijke doel is (in een heel (heel) veel jaren plan) om een sekseloze samenleving te vormen van een androgene en volgzame bevolking die zelf onvruchtbaar is.
• De lbgt agenda is maar een (redelijk) klein onderdeel van het grotere geheel, dit is het sociale aspect van het metacomplot om een onvruchtbare androgene en volgzame bevolking te ontwikkelen.
(Even de religieuze/occulte zaken buiten het lijstje gehouden)
Aanvullen is wenselijk.

Open vragen/discussiepunten

• Wie/wat zit erachter?
• Waarom?
• Kan de samenzweringstheorie het resultaat zijn van religieuze groeperingen die gelijke rechten niet wenselijk vinden omdat deze tegen hun normen en waarden in gaan?
• In welke mate beperkt de vrijheid van één groep de vrijheid van een andere groep als er alleen maar meer vrijheden gegund worden.
• Hoe ziet men de stap gaan van een positieve includerende beweging op basis van gelijkwaardigheid naar een misbruikende beweging waar onder andere pedofilie ook bij betrokken wordt.
Aanvullen is wenselijk

Heb ik alles?
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_162485657
Nee, je vergeet het satanisme.
Edit: zie dat dat opzettelijk is.
  woensdag 25 mei 2016 @ 11:59:00 #8
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_162485670
quote:
1s.gif Op woensdag 25 mei 2016 11:58 schreef mootie het volgende:
Nee, je vergeet het satanisme.
quote:
5s.gif Op woensdag 25 mei 2016 11:51 schreef jogy het volgende:
Vrijheid
pi_162485692
quote:
10s.gif Op woensdag 25 mei 2016 11:59 schreef jogy het volgende:

[..]

[..]

Maaaaar dat is toch wel een big deal op zich. Want ze willen slaafse mensen zodat ze ongehinderd hun rituelen kunnen praktiseren.

We laten even in het midden wie ze zijn.
  woensdag 25 mei 2016 @ 12:05:00 #10
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_162485803
quote:
1s.gif Op woensdag 25 mei 2016 12:00 schreef mootie het volgende:

[..]

Maaaaar dat is toch wel een big deal op zich. Want ze willen slaafse mensen zodat ze ongehinderd hun rituelen kunnen praktiseren.

We laten even in het midden wie ze zijn.
Op zich heb je wel een punt (zeker met het oog dat het een mogelijke bezorgdheid betreft vanuit religieuze hoek) maar voor het praktische gedeelte van de (eventuele) conspiracy heeft het weinig belang. en • For the glory of satan doet af aan het serieus bedoelde lijstje ( ;( )
Vrijheid
pi_162489432
quote:
5s.gif Op woensdag 25 mei 2016 11:51 schreef jogy het volgende:
Even zien of ik de beoogde lbgt agenda kort kan samenvatten.

Verteld vanuit de optiek dat het echt zou zijn (ongeacht of dat zo is)

• De lbgt gemeenschap is geen bewuste drijfveer achter de samenzwering maar een 'onwetende' pion van achterliggende krachten die de wens tot gelijkheid gekaapt hebben voor hun eigen doeleinden.
• Een doel is het slopen van het kerngezin.
• Monddood maken van de oppositie door middel van het afdwingen van politieke correctheid.
• De samenzwering is gehuld in een positieve ontwikkeling (acceptatie) maar het uiteindelijke doel is (in een heel (heel) veel jaren plan) om een sekseloze samenleving te vormen van een androgene en volgzame bevolking die zelf onvruchtbaar is.
• De lbgt agenda is maar een (redelijk) klein onderdeel van het grotere geheel, dit is het sociale aspect van het metacomplot om een onvruchtbare androgene en volgzame bevolking te ontwikkelen.
Aanvullen is wenselijk.

Open vragen/discussiepunten

• Wie/wat zit erachter?
• Waarom?
• Kan de samenzweringstheorie het resultaat zijn van religieuze groeperingen die gelijke rechten niet wenselijk vinden omdat deze tegen hun normen en waarden in gaan?
• In welke mate beperkt de vrijheid van één groep de vrijheid van een andere groep als er alleen maar meer vrijheden gegund worden.
• Hoe ziet men de stap gaan van een positieve includerende beweging op basis van gelijkwaardigheid naar een misbruikende beweging waar onder andere pedofilie ook bij betrokken wordt.
Aanvullen is wenselijk

Heb ik alles?
Ik zou de wens tot depopulatie ook noemen.
Evenals het plan om het blanke ras te vernietigen (zie Kalergi plan).

Richard Coudenhove Kalergi

Kalergi was the son of an Austrian diplomat named Heinrich von Coudenhove-Kalergi and a Japanese woman named Mitsu Aoyama. With his movement financially backed by Zionist billionaires such as Rothschild, Baruch and Warburg, Kalergi, thanks to his close contacts European aristocrats and politicians, managed to attract the most important heads of state to his project for European integration -- what Winston Churchill openly referred to, in 1945, as the "United States of Europe."

Very few people know that Kalergi, one of the main "founding fathers" of the process of European integration also designed the genocide for the peoples of Europe. As far back as 1922, Kalergi founded the "Pan-European" movement in Austria, which aimed to create a federation of nations led by the United States. European integration would be the first step in creating a future world government.

With the rise of Mussolini in Italy, The Great One in Germany and Franco in Spain, Kalergi's 'One Europe' project was put on hold. But after the defeat of Germany, Kalergi's New World Order, thanks to the support of Winston Churchill, the Jewish B'nai B'rith and major newspapers like the New York Slimes, began to take its first visible steps toward fruition.

https://upload.wikimedia.(...)solini_June_1940.jpg http://www.europeanguardi(...)lergi-Pan-Europe.jpg
In order for Kalergi's openly-described New Europe to rise, European Fascism had to fall.

In his book 'Praktischer Idealismus', Kalergi boldly declares that the citizens of the future "United States of Europe" will not be White people anymore. In his own words:

"The man of the future will be of mixed race. The races and classes of today will gradually disappear due to the elimination of space, time, and prejudice. The Eurasian-negroid race of the future, similar in appearance to the Ancient Egyptians, will replace the diversity of peoples with the diversity of individuals.

Of course, Kalergi's chosenite paymasters will not be replaced by this "Eurasian-negroid race of the future". Writes the hired hack of his paymasters:

"Instead of destroying European Judaism, Europe, against her will, refined and educated this people, driving them to their future status as a leading nation through this artificial evolutionary process. It's not surprising that the people that escaped from the Ghetto-Prison, became the spiritual nobility of Europe. Thus, the compassionate care given by Europe created a new breed of aristocrats. This happened when the European feudal aristocracy crashed because of the emancipation of the Jews."
The Kalergi plan is the New World Order plan, and it's not just for Europe. White genocide is very real and is playing out exactly as Kalergi and his handlers envisioned it. That is the real reason why World War II was imposed upon Hitler and Mussolini; and it is also the real reason why the Marshall Plan contained hidden provisions for unifying Europe; and it is also the reason why the Frumpy Frau of Germany is acting as "stupidly" as she is. Speaking of manly Marxist Merkel; for her slavish devotion to European Unionism, the wicked wench received the "prestigious" Charlemagne Prize in 2010 --- mistakingly referred to by some as the Kalergi Prize because Kalergi was its very first recipient.

En zie ook:

[ Bericht 24% gewijzigd door Ali_Kannibali op 25-05-2016 14:56:20 ]
pi_162491347
Wat ben ik blij dat ik als Moslim ben beschermd tegen al deze satanische onzin.

Hoop dat ik de tijd mag mee maken dat Jezus(vzmh) terugkeert op aarde.
pi_162491407
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 14:36 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Ik zou de wens tot depopulatie ook noemen.

Richard Coudenhove Kalergi
Klopt ja, de geestelijke vader van de pan-Europese Unie

http://curiales.nl/2015/10/24/coudenhove-kalergi-eu/
pi_162492398
quote:
Wat is hier mis mee?

Ik heb er geen moeite mee als we over pakweg 1000 jaar (bijvoorbeeld) allemaal een mengsel zijn van verschillende rassen.
  woensdag 25 mei 2016 @ 17:01:53 #15
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_162492706
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 16:46 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Wat is hier mis mee?

Ik heb er geen moeite mee als we over pakweg 1000 jaar (bijvoorbeeld) allemaal een mengsel zijn van verschillende rassen.
Op een natuurlijke wijze, sure, als een plan om de mensheid te onderdrukken (er zal wel een hele reut eugenetica in voorkomen of zo) is het wel minder oké.
Vrijheid
pi_162492738
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 16:46 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Wat is hier mis mee?

Als jij blank bent, waarom jaag je dan niet alvast een kogel door je harses.

Zo absurd klinkt dat.
  woensdag 25 mei 2016 @ 17:09:03 #17
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_162492887
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 17:03 schreef Aguia het volgende:

[..]

Zo absurd klinkt dat.
Het heeft ook weer geen klote te maken met zelfhaat hoor. Het extreem vermengen van rassen is een redelijk logisch gevolg van het heel makkelijk en snel over de hele wereld kunnen reizen. Dus dan is het ook heel goed te verwachten dat er (verdere) vermenging gaat voorkomen tot je over meerdere honderden jaren niet veel verschil meer ziet. Op zich geen probleem, behalve uit een bepaald soort nostalgische optiek misschien. Puur esthetisch gezien is het wel spijtig (redheads O+ ).
Vrijheid
pi_162492888
quote:

[..]

Zo absurd klinkt dat.
:')

Dus als ik verliefd wordt op een neger en daar kinderen mee krijg kan ik net zo goed zelfmoord plegen :') Wat een onzin redenatie.

Er is niks mis met een verre toekomst waarin er nauwelijks nog verschillende 'rassen' zijn. En dit gaat volgens mij ook wel gebeuren, heel geleidelijk, ergens in de verre toekomst.

Georganiseerd/gedwongen dat doen zie ik wat minder zitten, en ik snap ook niet echt waarom, omdat het toch wel gaat gebeuren.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_162493257
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 17:09 schreef essnhills het volgende:

[..]

Dus als ik verliefd wordt op een neger en daar kinderen mee krijg kan ik net zo goed zelfmoord plegen :') Wat een onzin redenatie.

Er is niks mis met een verre toekomst waarin er nauwelijks nog verschillende 'rassen' zijn. En dit gaat volgens mij ook wel gebeuren, heel geleidelijk, ergens in de verre toekomst.

Georganiseerd/gedwongen dat doen zie ik wat minder zitten, en ik snap ook niet echt waarom, omdat het toch wel gaat gebeuren.
Het was meer een verwijzing naar de trend die heerst onder blanken die zichzelf zo haten en alles wat er fout gaat in de maatschappij toewijzen aan mensen met een blanke huidskleur. Als ze zichzelf zo haten, wat let ze? Maar als het persoonlijk wordt dan hebben ze opeens geen praatjes meer.
  woensdag 25 mei 2016 @ 17:30:00 #20
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_162493301
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 17:09 schreef essnhills het volgende:

[..]

Plus waar trek je de grens!
Stel ik nederlander ga trouwen met een italiaan, ben ik dan al fout?
Niet alleen andere taal, maar ik blond blauwe ogen , italiaan donker haar en bruine ogen.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_162493363
quote:
3s.gif Op woensdag 25 mei 2016 17:09 schreef jogy het volgende:

[..]

Het heeft ook weer geen klote te maken met zelfhaat hoor. Het extreem vermengen van rassen is een redelijk logisch gevolg van het heel makkelijk en snel over de hele wereld kunnen reizen. Dus dan is het ook heel goed te verwachten dat er (verdere) vermenging gaat voorkomen tot je over meerdere honderden jaren niet veel verschil meer ziet. Op zich geen probleem, behalve uit een bepaald soort nostalgische optiek misschien. Puur esthetisch gezien is het wel spijtig (redheads O+ ).
Meh het is voornamelijk geconcentreerd in het westen.

Vermenging is voor mij geen probleem, maar je moet er niet op aansturen.
pi_162493371
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 17:27 schreef Aguia het volgende:

[..]

Het was meer een verwijzing naar de trend die heerst onder blanken die zichzelf zo haten en alles wat er fout gaat in de maatschappij toewijzen aan mensen met een blanke huidskleur. Als ze zichzelf zo haten, wat let ze? Maar als het persoonlijk wordt dan hebben ze opeens geen praatjes meer.
Het was een absurde verwijzing, en de post waarop je reageerde ging daar ook helemaal niet over. Scrummie gaf alleen aan er geen problemen mee te hebben als iedereen in de toekomst er ongeveer hetzelfde uitziet. Dat heeft niks te maken met de andere dingen die je nu opnoemt.

Het opzettelijk vernietigen van een 'ras', maakt niet uit welke, is iets waar we op tegen zouden moeten zijn. Als het op natuurlijke wijze over een lange tijdsperiode verdwijnt.. so what?
pi_162493385
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 17:32 schreef Aguia het volgende:

[..]

Vermenging is voor mij geen probleem, maar je moet er niet op aansturen.
Hier ben ik het helemaal mee eens.

Maar waarom dan eerst die belachelijke post?
pi_162493437
quote:

[..]

Zo absurd klinkt dat.

A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_162493486
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 17:34 schreef essnhills het volgende:

[..]

Hier ben ik het helemaal mee eens.

Maar waarom dan eerst die belachelijke post?
Uhm, misschien omdat hij zich afvroeg wat er mis was met het vernietigen van het blanke ras?
Tevens in de context van wat Kalergi stelde. En dat is heel iets anders dan wat jij noemt "op natuurlijke wijze".
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')