abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 8 juni 2016 @ 16:56:05 #201
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_162844225
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 16:39 schreef ReMcOrE het volgende:
vanmorgen huurhuisje bekeken, was prima. gloednieuwe keuken en toilet/badkamer, beneden nog laminaat en 2 slaapkamers. boven laminaat leggen, meeste muren witten (zijn nu (licht)geel) en dan kunnen we er zo in ^O^ :)
Klinkt niet verkeerd :)
  donderdag 9 juni 2016 @ 08:07:25 #202
148588 rulerofdeath
Ruler the Rotting-BrainEater
pi_162858866
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 16:39 schreef ReMcOrE het volgende:
vanmorgen huurhuisje bekeken, was prima. gloednieuwe keuken en toilet/badkamer, beneden nog laminaat en 2 slaapkamers. boven laminaat leggen, meeste muren witten (zijn nu (licht)geel) en dan kunnen we er zo in ^O^ :)
dat valt nog mee ja
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
pi_162864611
klinkt goed om voor een jaartje in te wonen, vooral dat je weinig kosten hebt en er zo in kunt.
Bespaart tenminste geld voor als je nieuwbouw woning af is :) ^O^
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
  donderdag 9 juni 2016 @ 15:49:51 #204
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_162867442
Ik heb deze twee weken echt even de pest in m'n werk. Hopelijk is het daarna weer wat rustiger :(
pi_162868099
Oy :(
  donderdag 9 juni 2016 @ 16:44:18 #206
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_162868548
Dat ja
  donderdag 9 juni 2016 @ 16:44:32 #207
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_162868555
Wie wil er voor mij koken vanavond? en mij masseren? -O-
  Official ESF Kreviewer donderdag 9 juni 2016 @ 17:36:23 #208
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_162869525
quote:
7s.gif Op donderdag 9 juni 2016 15:49 schreef Cue_ het volgende:
Ik heb deze twee weken echt even de pest in m'n werk. Hopelijk is het daarna weer wat rustiger :(
Dit heb ik zo ongeveer ook, de afgelopen 20 jaar.
  donderdag 9 juni 2016 @ 17:48:13 #209
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_162869770
quote:
14s.gif Op donderdag 9 juni 2016 17:36 schreef Kreator het volgende:

[..]

Dit heb ik zo ongeveer ook, de afgelopen 20 jaar.
Pff.. En nu? Nog steeds?
  Official ESF Kreviewer donderdag 9 juni 2016 @ 18:16:45 #210
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_162870351
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juni 2016 17:48 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Pff.. En nu? Nog steeds?
Nee. Nu ben ik thuis.
  donderdag 9 juni 2016 @ 18:17:08 #211
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_162870358
quote:
6s.gif Op donderdag 9 juni 2016 18:16 schreef Kreator het volgende:

[..]

Nee. Nu ben ik thuis.
...
pi_162886066
Alizée - Moi Lolita op 3FM ^O^
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  vrijdag 10 juni 2016 @ 11:28:18 #213
148588 rulerofdeath
Ruler the Rotting-BrainEater
pi_162886161
hier nu guus meeuwis opstaan.
mijn vriendin gaat vanavond naar guus heen, maar kent nauwelijks nummers :')
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
pi_162889659
Twente verliest rechtzaak -O-
A mind with a heart of it's own
pi_162889834
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 14:00 schreef DrMarten het volgende:
Twente verliest rechtzaak -O-
Had niet anders verwacht als ik eerlijk ben.

Jammer voor Twente, vind het verder wel terecht.
Brutal. Fucking. Metal.
pi_162890065
maandag maar afwachten dan, daarna kunnen ze wel naar de rechter.
en dat is ook nodig denk ik, want die beroepscommissie is alles behalve objectief...
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_162890164
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 14:15 schreef ReMcOrE het volgende:
maandag maar afwachten dan, daarna kunnen ze wel naar de rechter.
en dat is ook nodig denk ik, want die beroepscommissie is alles behalve objectief...
Had laatst in het degradatietopic ook al gepost:

Stel nou dat PSV met invloed van die rare partij (Doyen) allemaal spelers haalt die niet gehaald kunnen worden, dit allemaal achterhoudt, erover liegt, het onderzoek dwarsboomt en daarna het hele bestuur eruit gooit, de boetes netjes betaalt en daarna "sorry KNVB" zegt.. Moet PSV dan gewoon door blijven gaan in de Eredivisie?
Brutal. Fucking. Metal.
pi_162890224
quote:
19s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 14:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Had laatst in het degradatietopic ook al gepost:

Stel nou dat PSV met invloed van die rare partij (Doyen) allemaal spelers haalt die niet gehaald kunnen worden, dit allemaal achterhoudt, erover liegt, het onderzoek dwarsboomt en daarna het hele bestuur eruit gooit, de boetes netjes betaalt en daarna "sorry KNVB" zegt.. Moet PSV dan gewoon door blijven gaan in de Eredivisie?
als de KNVB op basis van de regels niet meer kan straffen dan met puntenaftrek en geldboetes, dan had PSV gewoon door kunnen blijven gaan (met aanpassingen in bestuur etc, net als bij FC Twente nu).

de regels qua bestraffing zijn minimaal in NL, en er zomaar iets bij verzinnen kan niet. laat staan voor iets dat al bekend was op het moment dat je voor het laatste een straf uitdeelde als KNVB zijnde...
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_162890269
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 14:21 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

als de KNVB op basis van de regels niet meer kan straffen dan met puntenaftrek en geldboetes, dan had PSV gewoon door kunnen blijven gaan (met aanpassingen in bestuur etc, net als bij FC Twente nu).

de regels qua bestraffing zijn minimaal in NL, en er zomaar iets bij verzinnen kan niet. laat staan voor iets dat al bekend was op het moment dat je voor het laatste een straf uitdeelde als KNVB zijnde...
En de rechter heeft net bepaald dat er niks verzonnen is, dat het een rechtvaardige straf is.

Snap ook niet waar de supporters het idee vandaan halen dat het niet klopt. Er is een bestaande straf om de licentie in te trekken. Dit heeft de KNVB gedaan.
Uit overwegingen dat FC Twente de laatste tijd zo goed als het kon heeft meegewerkt heeft de KNVB een nieuwe licentie afgegeven, wat inhoudt dat je in het laagste niveau betaald voetbal in moet stromen.
Brutal. Fucking. Metal.
pi_162890428
quote:
19s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 14:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

En de rechter heeft net bepaald dat er niks verzonnen is, dat het een rechtvaardige straf is.

Snap ook niet waar de supporters het idee vandaan halen dat het niet klopt. Er is een bestaande straf om de licentie in te trekken. Dit heeft de KNVB gedaan.
Uit overwegingen dat FC Twente de laatste tijd zo goed als het kon heeft meegewerkt heeft de KNVB een nieuwe licentie afgegeven, wat inhoudt dat je in het laagste niveau betaald voetbal in moet stromen.
toen de laatste onrechtmatige handelingen boven kwamen in januari, heeft de KNVB Twente gestraft met puntenaftrek.

daarna is er niks nieuws bekend geworden, maar de KNVB vindt toch dat men voor hetzelfde feit nogmaals mag straffen (met intrekken licentie). volgens mij werkt dat zo niet, in geen enkele branche of land...
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_162890446
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 14:31 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

toen de laatste onrechtmatige handelingen boven kwamen in januari, heeft de KNVB Twente gestraft met puntenaftrek.

daarna is er niks nieuws bekend geworden, maar de KNVB vindt toch dat men voor hetzelfde feit nogmaals mag straffen (met intrekken licentie).
Nee, na januari kwamen er nog zaken omtrent Engelaar en Tadic naar boven zegt men... Twee keer straffen voor hetzelfde feit is in Nederland inderdaad onmogelijk :)
Brutal. Fucking. Metal.
pi_162890472
Wij kennen niet alle ins en outs van alle regelementen, uitvoerinnsbesluiten etc. Wij krijgen de kleine lettertjes niet te zien. Er zal wel ergens een mogelijkheid in staan om van de gestelde regels af te wijken als ee omstandigheden daarom vragen.
Ik had gehoopt dat de rechter Twente vooral gelijk zou geven op basis van opgewekt vertrouwen. Maar kennelijk was daar dus geen sprake van. Okk daar kennen wij niet alle details over de communicatie. Jammer maar helaas. Nu maar zien wat er gaat gebeuren.
A mind with a heart of it's own
pi_162890494
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 14:33 schreef DrMarten het volgende:
Wij kennen niet alle ins en outs van alle regelementen, uitvoerinnsbesluiten etc. Wij krijgen de kleine lettertjes niet te zien. Er zal wel ergens een mogelijkheid in staan om van de gestelde regels af te wijken als ee omstandigheden daarom vragen.
Ik had gehoopt dat de rechter Twente vooral gelijk zou geven op basis van opgewekt vertrouwen. Maar kennelijk was daar dus geen sprake van. Okk daar kennen wij niet alle details over de communicatie. Jammer maar helaas. Nu maar zien wat er gaat gebeuren.
Nee, dat we niet alles weten heeft natuurlijk ook een reden :) Dan heeft Nederland ineens 17 miljoen rechters.

Het is jammer, maar als je objectief kijkt (wat ik redelijk kan in dit geval) dan is het gewoon terecht...
Brutal. Fucking. Metal.
pi_162890534
quote:
19s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 14:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Nee, na januari kwamen er nog zaken omtrent Engelaar en Tadic naar boven zegt men... Twee keer straffen voor hetzelfde feit is in Nederland inderdaad onmogelijk :)
zegt men? dat heb ik volgens mij nergens gelezen in uitlatingen van de KNVB. dus dan is het twee keer straffen voor hetzelfde feit en zoals je al zegt, dat is onmogelijk...
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_162890552
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 14:36 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

zegt men? dat heb ik volgens mij nergens gelezen in uitlatingen van de KNVB. dus dan is het twee keer straffen voor hetzelfde feit en zoals je al zegt, dat is onmogelijk...
Ja, dat las ik dus wel in het overwegingenrapport van de licentiecommissie :)
Hoe dan ook, ik ben blij dat ik niet alle ins en outs ken, maar het is wel erg vervelend voor FC Twente en de supporters.
Brutal. Fucking. Metal.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')