Niet doen, een kapitein is altijd een baasquote:Op dinsdag 24 mei 2016 17:19 schreef Kapitein_Kaas het volgende:
Ik vat de naam van dit topic op als een persoonlijke aanval
quote:Op dinsdag 24 mei 2016 17:21 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Niet doen, een kapitein is altijd een baas
Dat valt idd opquote:Op dinsdag 24 mei 2016 19:23 schreef Kreator het volgende:
(hebben jullie wel gemerkt hoe positief ik kan fokken. Het is echt fantastisch)
Nu je het zegt; eigenlijk wel jaquote:Op dinsdag 24 mei 2016 19:23 schreef Kreator het volgende:
(hebben jullie wel gemerkt hoe positief ik kan fokken. Het is echt fantastisch)
neuh hoorquote:
ik ben niet van de kaas op brood, maar wel op pizza, tosti en hamburger etc.quote:
Bij Twente maakten ze er inderdaad wat langzamer en uitgebreider een puinhoop vanquote:Op dinsdag 24 mei 2016 19:55 schreef ReMcOrE het volgende:
zie die KNVB gaan, knap om er zo snel zo'n puinhoop van te maken in het betaalde voetbal
Van het werk. Intensieve training.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 19:22 schreef Kreator het volgende:
[..]
Henrike. De enige tukker die ik nog nooit heb gezien.. Waarom ben je gesloopt?
hij heeft wel zijn best gedaanquote:Op woensdag 25 mei 2016 12:12 schreef Cue_ het volgende:
De baas en HR is er net op af, belt ie me op. Flink verslapen blijkbaar
Kan de besten overkomenquote:Op woensdag 25 mei 2016 12:12 schreef Cue_ het volgende:
De baas en HR is er net op af, belt ie me op. Flink verslapen blijkbaar
Dat is waar. Eerste keer dat het zo extreem is bij m, maar tis wel een klein issue bij hem. Dusja, dan even belangrijkheid ervan aanduiden.quote:
Oja.quote:
srt is een feite gewoon een kladblokbestandje waarin staat in welke tijdsperiode hij wat op 't scherm moet zettenquote:
Ja dus? De eerste .srt moet toch echt eens gemaakt worden.quote:Op woensdag 25 mei 2016 18:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
srt is een feite gewoon een kladblokbestandje waarin staat in welke tijdsperiode hij wat op 't scherm moet zetten
True story, maar dat moet je Hen vragenquote:Op woensdag 25 mei 2016 18:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ja dus? De eerste .srt moet toch echt eens gemaakt worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |