kun je even een schemaatje opzetten?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 11:12 schreef Crip het volgende:
[..]
grapje 90% hier zou ik niet eens 's willen ontmoeten
Het is volgens mij zo'n burgerlijke kantoorlul die in blaadjes de mode volgt en dat ook maar koopt.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 11:12 schreef NoelGallagher het volgende:
tardis met z´n water, koffie en theeben je net zo saai en stoffig als die drankjes of wat
Ja, dat was wel een beetje gayquote:Op dinsdag 24 mei 2016 11:13 schreef Germano het volgende:
[..]
Het is volgens mij zo'n burgerlijke kantoorlul die in blaadjes de mode volgt en dat ook maar koopt.
Vandaar z'n überhomoseksuele schoenen gisteren.
ooooh dat waren ook echt z'n patta's?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 11:13 schreef Germano het volgende:
[..]
Het is volgens mij zo'n burgerlijke kantoorlul die in blaadjes de mode volgt en dat ook maar koopt.
Vandaar z'n überhomoseksuele schoenen gisteren.
Predik het een, zondig het ander.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 11:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Huh? en dan commentaar op frisdrank? Oké
drink alleen bailey's toch jwtquote:Op dinsdag 24 mei 2016 11:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
Haha Noel drinkt heel wat anders zodat hij beetje opvalt in de maatschappij
Ja. Geen bal aan met mij.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 11:12 schreef NoelGallagher het volgende:
tardis met z´n water, koffie en theeben je net zo saai en stoffig als die drankjes of wat
quote:Op dinsdag 24 mei 2016 11:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En dan schenk je zeker bij anderen whiskey cream in
ssstttquote:Op dinsdag 24 mei 2016 11:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En dan schenk je zeker bij anderen whiskey cream in
met welk jurkje combineer je die schoenen eigenlijk?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 11:16 schreef TARDIS. het volgende:
Wist niet dat er een directe relatie was tussen het dragen van een bepaald soort schoenen en het gewillig in de mond nemen van andermans erecte penis.
Denk dat er ook aseksuele homo's zijn.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 11:16 schreef TARDIS. het volgende:
Wist niet dat er een directe relatie was tussen het dragen van een bepaald soort schoenen en het gewillig in de mond nemen van andermans erecte penis.
Hahaha.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 11:17 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
met welk jurkje combineer je die schoenen eigenlijk?
Beter laat 'ie Youtube ook blokkeren. Wat nog beter is gewoon internet helemaal laten afsluiten.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 10:44 schreef TARDIS. het volgende:
Heeft Braddie nu echt FOK! laten blokkeren via zijn provider? Dat is wel echt grappig namelijk.
looooooooool okquote:Op dinsdag 24 mei 2016 11:19 schreef Crip het volgende:
tardis zijn shoes zijn leuker dan ik jullie hier ooit heb zien plaatsen hoor
Je bent ook een vrouw.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 11:19 schreef Crip het volgende:
tardis zijn shoes zijn leuker dan ik jullie hier ooit heb zien plaatsen hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |