Good call!quote:
hoezo, een beetje als. Het is toch algemene kennis dat ik tong80 ben.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 10:37 schreef dimmak het volgende:
15 jaar posten op FOK! en nog geen respect afgedwongen.Je bent een beetje als tong80.
Door je username denk ik heel de tijd dat een Aziatische dame bent...quote:Op dinsdag 24 mei 2016 10:49 schreef Chai het volgende:
Open je dit topic vanwege je hilarische bijdragen aan het FOK!stoktopic die door de vaste kliek niet gewaardeerd werden?
Jammer voor je.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 10:51 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Door je username denk ik heel de tijd dat een Aziatische dame bent...
Precies daaromquote:Op dinsdag 24 mei 2016 10:49 schreef Chai het volgende:
Open je dit topic vanwege je hilarische bijdragen aan het FOK!stoktopic die door de vaste kliek niet gewaardeerd werden?
Maar tong80 heeft wel humor, wtf spookyquote:Op dinsdag 24 mei 2016 10:49 schreef Maanvis het volgende:
[..]
hoezo, een beetje als. Het is toch algemene kennis dat ik tong80 ben.
Jekyll en Hyde he!quote:Op dinsdag 24 mei 2016 10:59 schreef opgebaarde het volgende:
Excuses aanvaard
[..]
Maar tong80 heeft wel humor, wtf spooky
Ik heb even een glaasje water moeten halen om bij te komenquote:
Shmoopy is gematigd lekker. Ze heeft een welgevormd hoofd en mooie vethompen met tepels. De rest is echter matig.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 11:03 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik heb even een glaasje water moeten halen om bij te komen
Die Shmoopy, is/was dat een lekker wijf eigenlijk en waarom heeft ze jullie gedumpt?
Weet je dat Hodor uit Game of Thrones zijn naam te danken heeft aan het feit dat ie Ho Door moest doen?!quote:Op dinsdag 24 mei 2016 11:08 schreef vincenzo78 het volgende:
Ik heb gisteren teveel peper gegeten dus mijn reet staat in brand. Heb je nog wat humor om mijn anus te blussen?
Ik moest bijna grinniken...quote:Op dinsdag 24 mei 2016 11:09 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Weet je dat Hodor uit Game of Thrones zijn naam te danken heeft aan het feit dat ie Ho Door moest doen?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |